Page 8 of 22

Posted: Thu Feb 22, 2007 8:15 pm
by Nitrobuster
Blant wrote:pedig a réz jobb, mert nem rohad és szebb is :-)
Az infót azért köszi. A lényeg, hogy hollandi legyen :-)

Üdv!
Ezelőtt 20 éve volt menő a réz cső. :D Az acél felület kezelt nem rozsdásodik. Egy a baja kicsit nehéz alakítani.

Posted: Thu Feb 22, 2007 9:25 pm
by Blant
A réznek mi a hátránya? Nameg ne feledd, hogy a Caprit is ezelőtt 20 évvel gyártották :-)

Posted: Thu Feb 22, 2007 10:19 pm
by Pudva
Blant wrote:A réznek mi a hátránya? Nameg ne feledd, hogy a Caprit is ezelőtt 20 évvel gyártották :-)
Há' az hogy ellopják a Tesóóók :P

Posted: Thu Feb 22, 2007 11:55 pm
by Nitrobuster
Blant wrote:A réznek mi a hátránya? Nameg ne feledd, hogy a Caprit is ezelőtt 20 évvel gyártották :-)
Ne feledd még az MKI-es capriban sem volt réz fékcső. Ez csak autószerelők által bevett szokás (én is csináltam anno a szakmunkásban),
hogy a gyári fékcső helyett rézből se perc alatt akár egy gagyi kézi peremezővel lehet fékcsövet csinálni.Ráadásul nagyon könnyű az acéllal szemben hajtogatni. Egyébként a réz is faszán oxidál úgy, hogy egy ideig szép. Nekem csak azért nem teccik, mert túl puha anyag és ha sokszor ki-be szereled elvékonyodik a pereme és simán kicsúszik a hollander és akkor volt fék nincs fék, de ez az én tapasztalatom.

Posted: Fri Feb 23, 2007 12:44 am
by Blant
Értem! Köszönöm :-)

Posted: Fri Feb 23, 2007 8:30 am
by Nitrobuster
Blant wrote:Értem! Köszönöm :-)
Nincs mit :)

Posted: Fri Feb 23, 2007 11:25 am
by Bogyo28
Blant wrote:Én is ott csináltattam, csak nekik nincs olyan hollandijuk, ami a gumifékcsőre megy rá, amin belül van a menet :-)

Igyekszem megkeresni a topicot. szorri
én nemrég csináltattam ott, akkor volt hollandi...

Posted: Fri Feb 23, 2007 11:28 am
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:
Blant wrote:A réznek mi a hátránya? Nameg ne feledd, hogy a Caprit is ezelőtt 20 évvel gyártották :-)
Ne feledd még az MKI-es capriban sem volt réz fékcső. Ez csak autószerelők által bevett szokás (én is csináltam anno a szakmunkásban),
hogy a gyári fékcső helyett rézből se perc alatt akár egy gagyi kézi peremezővel lehet fékcsövet csinálni.Ráadásul nagyon könnyű az acéllal szemben hajtogatni. Egyébként a réz is faszán oxidál úgy, hogy egy ideig szép. Nekem csak azért nem teccik, mert túl puha anyag és ha sokszor ki-be szereled elvékonyodik a pereme és simán kicsúszik a hollander és akkor volt fék nincs fék, de ez az én tapasztalatom.
És miért szeded szét sürün a féket :?: :shock: :lol: Én igazándiból lustaságból szeretem a réz csövet, az könnyen alakítható akár töbször is, ha szétmeg a perem a szétszedésnél lehet rá ujat nyomni. az acél fékcsövet kézi modszerrel elég macera a helyére hajlítgatni, de persze sokkal tartósabb.

Posted: Fri Feb 23, 2007 11:31 am
by Blant
bogyo28 wrote:
Blant wrote:Én is ott csináltattam, csak nekik nincs olyan hollandijuk, ami a gumifékcsőre megy rá, amin belül van a menet :-)

Igyekszem megkeresni a topicot. szorri
én nemrég csináltattam ott, akkor volt hollandi...
Kb mikor volt az? Lehet maradok anál :-)

Posted: Fri Feb 23, 2007 11:36 am
by Bogyo28
Blant wrote:
bogyo28 wrote:
Blant wrote:Én is ott csináltattam, csak nekik nincs olyan hollandijuk, ami a gumifékcsőre megy rá, amin belül van a menet :-)

Igyekszem megkeresni a topicot. szorri
én nemrég csináltattam ott, akkor volt hollandi...
Kb mikor volt az? Lehet maradok anál :-)
kb 3 hete

Posted: Fri Feb 23, 2007 3:46 pm
by Blant
:D :D :D

Posted: Fri Feb 23, 2007 3:47 pm
by Blant
:D :D :D Bepróbálom, bár most járt nálam CapriPower és felfedett egy lehetőséget itt, csepeln :-)
Lehet az lesz a nyerő :twisted:

Posted: Fri Feb 23, 2007 7:32 pm
by Nitrobuster
bogyo28 wrote:
Nitrobuster wrote:
Blant wrote:A réznek mi a hátránya? Nameg ne feledd, hogy a Caprit is ezelőtt 20 évvel gyártották :-)
Ne feledd még az MKI-es capriban sem volt réz fékcső. Ez csak autószerelők által bevett szokás (én is csináltam anno a szakmunkásban),
hogy a gyári fékcső helyett rézből se perc alatt akár egy gagyi kézi peremezővel lehet fékcsövet csinálni.Ráadásul nagyon könnyű az acéllal szemben hajtogatni. Egyébként a réz is faszán oxidál úgy, hogy egy ideig szép. Nekem csak azért nem teccik, mert túl puha anyag és ha sokszor ki-be szereled elvékonyodik a pereme és simán kicsúszik a hollander és akkor volt fék nincs fék, de ez az én tapasztalatom.
És miért szeded szét sürün a féket :?: :shock: :lol: Én igazándiból lustaságból szeretem a réz csövet, az könnyen alakítható akár töbször is, ha szétmeg a perem a szétszedésnél lehet rá ujat nyomni. az acél fékcsövet kézi modszerrel elég macera a helyére hajlítgatni, de persze sokkal tartósabb.

Sajnos a sok hekkelés áldozatává válik a főfékmunkahenger és sokszor kell leszedni a fékcsöveket. :D Különben is te legalább annyiszor szeded szét a kocsidat mint én. :D A rézcsőre nem azt mondtam, hogy szar, csak
ha meg lehet oldani gyárira akkor minek kisérletezzek mással.

Posted: Fri Feb 23, 2007 10:22 pm
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:
bogyo28 wrote:
Nitrobuster wrote: Ne feledd még az MKI-es capriban sem volt réz fékcső. Ez csak autószerelők által bevett szokás (én is csináltam anno a szakmunkásban),
hogy a gyári fékcső helyett rézből se perc alatt akár egy gagyi kézi peremezővel lehet fékcsövet csinálni.Ráadásul nagyon könnyű az acéllal szemben hajtogatni. Egyébként a réz is faszán oxidál úgy, hogy egy ideig szép. Nekem csak azért nem teccik, mert túl puha anyag és ha sokszor ki-be szereled elvékonyodik a pereme és simán kicsúszik a hollander és akkor volt fék nincs fék, de ez az én tapasztalatom.
És miért szeded szét sürün a féket :?: :shock: :lol: Én igazándiból lustaságból szeretem a réz csövet, az könnyen alakítható akár töbször is, ha szétmeg a perem a szétszedésnél lehet rá ujat nyomni. az acél fékcsövet kézi modszerrel elég macera a helyére hajlítgatni, de persze sokkal tartósabb.

Sajnos a sok hekkelés áldozatává válik a főfékmunkahenger és sokszor kell leszedni a fékcsöveket. :D Különben is te legalább annyiszor szeded szét a kocsidat mint én. :D A rézcsőre nem azt mondtam, hogy szar, csak
ha meg lehet oldani gyárira akkor minek kisérletezzek mással.
lehet hogy töbször is :lol: abban hogy gyári meg van valami....

Posted: Thu Mar 15, 2007 6:35 pm
by szszaby
Ma nagyobb nyereg ment fel a vasra 54-es ATE nyereg. Sokkal másabb lett a fék határozottan jobban fog.