Page 8 of 22
Posted: Thu Feb 22, 2007 8:15 pm
by Nitrobuster
Blant wrote:pedig a réz jobb, mert nem rohad és szebb is

Az infót azért köszi. A lényeg, hogy hollandi legyen
Üdv!
Ezelőtt 20 éve volt menő a réz cső. :D Az acél felület kezelt nem rozsdásodik. Egy a baja kicsit nehéz alakítani.
Posted: Thu Feb 22, 2007 9:25 pm
by Blant
A réznek mi a hátránya? Nameg ne feledd, hogy a Caprit is ezelőtt 20 évvel gyártották

Posted: Thu Feb 22, 2007 10:19 pm
by Pudva
Blant wrote:A réznek mi a hátránya? Nameg ne feledd, hogy a Caprit is ezelőtt 20 évvel gyártották

Há' az hogy ellopják a Tesóóók :P
Posted: Thu Feb 22, 2007 11:55 pm
by Nitrobuster
Blant wrote:A réznek mi a hátránya? Nameg ne feledd, hogy a Caprit is ezelőtt 20 évvel gyártották

Ne feledd még az MKI-es capriban sem volt réz fékcső. Ez csak autószerelők által bevett szokás (én is csináltam anno a szakmunkásban),
hogy a gyári fékcső helyett rézből se perc alatt akár egy gagyi kézi peremezővel lehet fékcsövet csinálni.Ráadásul nagyon könnyű az acéllal szemben hajtogatni. Egyébként a réz is faszán oxidál úgy, hogy egy ideig szép. Nekem csak azért nem teccik, mert túl puha anyag és ha sokszor ki-be szereled elvékonyodik a pereme és simán kicsúszik a hollander és akkor volt fék nincs fék, de ez az én tapasztalatom.
Posted: Fri Feb 23, 2007 12:44 am
by Blant
Értem! Köszönöm

Posted: Fri Feb 23, 2007 8:30 am
by Nitrobuster
Blant wrote:Értem! Köszönöm

Nincs mit :)
Posted: Fri Feb 23, 2007 11:25 am
by Bogyo28
Blant wrote:Én is ott csináltattam, csak nekik nincs olyan hollandijuk, ami a gumifékcsőre megy rá, amin belül van a menet
Igyekszem megkeresni a topicot. szorri
én nemrég csináltattam ott, akkor volt hollandi...
Posted: Fri Feb 23, 2007 11:28 am
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:Blant wrote:A réznek mi a hátránya? Nameg ne feledd, hogy a Caprit is ezelőtt 20 évvel gyártották

Ne feledd még az MKI-es capriban sem volt réz fékcső. Ez csak autószerelők által bevett szokás (én is csináltam anno a szakmunkásban),
hogy a gyári fékcső helyett rézből se perc alatt akár egy gagyi kézi peremezővel lehet fékcsövet csinálni.Ráadásul nagyon könnyű az acéllal szemben hajtogatni. Egyébként a réz is faszán oxidál úgy, hogy egy ideig szép. Nekem csak azért nem teccik, mert túl puha anyag és ha sokszor ki-be szereled elvékonyodik a pereme és simán kicsúszik a hollander és akkor volt fék nincs fék, de ez az én tapasztalatom.
És miért szeded szét sürün a féket

Én igazándiból lustaságból szeretem a réz csövet, az könnyen alakítható akár töbször is, ha szétmeg a perem a szétszedésnél lehet rá ujat nyomni. az acél fékcsövet kézi modszerrel elég macera a helyére hajlítgatni, de persze sokkal tartósabb.
Posted: Fri Feb 23, 2007 11:31 am
by Blant
bogyo28 wrote:Blant wrote:Én is ott csináltattam, csak nekik nincs olyan hollandijuk, ami a gumifékcsőre megy rá, amin belül van a menet
Igyekszem megkeresni a topicot. szorri
én nemrég csináltattam ott, akkor volt hollandi...
Kb mikor volt az? Lehet maradok anál

Posted: Fri Feb 23, 2007 11:36 am
by Bogyo28
Blant wrote:bogyo28 wrote:Blant wrote:Én is ott csináltattam, csak nekik nincs olyan hollandijuk, ami a gumifékcsőre megy rá, amin belül van a menet
Igyekszem megkeresni a topicot. szorri
én nemrég csináltattam ott, akkor volt hollandi...
Kb mikor volt az? Lehet maradok anál

kb 3 hete
Posted: Fri Feb 23, 2007 3:46 pm
by Blant
:D :D :D
Posted: Fri Feb 23, 2007 3:47 pm
by Blant
:D :D :D Bepróbálom, bár most járt nálam CapriPower és felfedett egy lehetőséget itt, csepeln

Lehet az lesz a nyerő

Posted: Fri Feb 23, 2007 7:32 pm
by Nitrobuster
bogyo28 wrote:Nitrobuster wrote:Blant wrote:A réznek mi a hátránya? Nameg ne feledd, hogy a Caprit is ezelőtt 20 évvel gyártották

Ne feledd még az MKI-es capriban sem volt réz fékcső. Ez csak autószerelők által bevett szokás (én is csináltam anno a szakmunkásban),
hogy a gyári fékcső helyett rézből se perc alatt akár egy gagyi kézi peremezővel lehet fékcsövet csinálni.Ráadásul nagyon könnyű az acéllal szemben hajtogatni. Egyébként a réz is faszán oxidál úgy, hogy egy ideig szép. Nekem csak azért nem teccik, mert túl puha anyag és ha sokszor ki-be szereled elvékonyodik a pereme és simán kicsúszik a hollander és akkor volt fék nincs fék, de ez az én tapasztalatom.
És miért szeded szét sürün a féket

Én igazándiból lustaságból szeretem a réz csövet, az könnyen alakítható akár töbször is, ha szétmeg a perem a szétszedésnél lehet rá ujat nyomni. az acél fékcsövet kézi modszerrel elég macera a helyére hajlítgatni, de persze sokkal tartósabb.
Sajnos a sok hekkelés áldozatává válik a főfékmunkahenger és sokszor kell leszedni a fékcsöveket. :D Különben is te legalább annyiszor szeded szét a kocsidat mint én. :D A rézcsőre nem azt mondtam, hogy szar, csak
ha meg lehet oldani gyárira akkor minek kisérletezzek mással.
Posted: Fri Feb 23, 2007 10:22 pm
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:bogyo28 wrote:Nitrobuster wrote:
Ne feledd még az MKI-es capriban sem volt réz fékcső. Ez csak autószerelők által bevett szokás (én is csináltam anno a szakmunkásban),
hogy a gyári fékcső helyett rézből se perc alatt akár egy gagyi kézi peremezővel lehet fékcsövet csinálni.Ráadásul nagyon könnyű az acéllal szemben hajtogatni. Egyébként a réz is faszán oxidál úgy, hogy egy ideig szép. Nekem csak azért nem teccik, mert túl puha anyag és ha sokszor ki-be szereled elvékonyodik a pereme és simán kicsúszik a hollander és akkor volt fék nincs fék, de ez az én tapasztalatom.
És miért szeded szét sürün a féket

Én igazándiból lustaságból szeretem a réz csövet, az könnyen alakítható akár töbször is, ha szétmeg a perem a szétszedésnél lehet rá ujat nyomni. az acél fékcsövet kézi modszerrel elég macera a helyére hajlítgatni, de persze sokkal tartósabb.
Sajnos a sok hekkelés áldozatává válik a főfékmunkahenger és sokszor kell leszedni a fékcsöveket. :D Különben is te legalább annyiszor szeded szét a kocsidat mint én. :D A rézcsőre nem azt mondtam, hogy szar, csak
ha meg lehet oldani gyárira akkor minek kisérletezzek mással.
lehet hogy töbször is

abban hogy gyári meg van valami....
Posted: Thu Mar 15, 2007 6:35 pm
by szszaby
Ma nagyobb nyereg ment fel a vasra 54-es ATE nyereg. Sokkal másabb lett a fék határozottan jobban fog.