első hűtött tárcsa.

Otthoni szerelési tippek fék témában...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

ez milyen nyereg? Miről?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Blant wrote:ez milyen nyereg? Miről?
Hát Capri nyereg, nem emlékszel? Tőled vettem, eddig ami fent volt csak 48-as volt.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

jahhhogy az MkI-é gyárilag kisebb!
Sorry!
Nemtudtam .-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Végre valaki örül egy gyári capri nyeregnek. :D
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Nitrobuster wrote:Végre valaki örül egy gyári capri nyeregnek. :D
Mért ne. Nekem már így is jobb lett mint volt. :D :D :D
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

szszaby wrote:
Nitrobuster wrote:Végre valaki örül egy gyári capri nyeregnek. :D
Mért ne. Nekem már így is jobb lett mint volt. :D :D :D
Csak én mindíg csodálkozok, hogy meg tudok állni a gyárival :wink:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Nem akartam új topicot nyitni. A kérdésem az lenne, hogy újított-e már föl valkai első Capri féknyerget? Ha igen mi van a felújítóban és hol lehet kapni? Mennyire kell szétszedni a felújításhoz?
Üdv!
Last edited by Blant on Sat Mar 17, 2007 12:29 am, edited 2 times in total.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Blant wrote:Nem akartam új topicot nyitni. A kérdésem az lenne, hogy újított-e már föl valkai első Capri féknyerget? Ha igen mi van a felújítóban és hol lehet kapni? Mennyire kell szétszedni a felújításhoz?

Üdv!
-Igen, többször is.
-Porvédő, rögzítő gyűrű, tömítő gyűrű, légtelenítő sapka.
-Bárdinál van.
-Teljesen.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

A Bárdinál 2 felújítót találtam 54-es féknyereghez. Az egyikre azt írja, hogy Ate-Lucas, 54 mm-es. A másikra azt írja, hogy Lucas 2 dugattyús. A Caprié elvileg 2 dugattyús nem? De az enyémre az van írva, hogy Ate, node a 2 dugattyúst lucasnak írja Ate nélkül Most melyiket vegyem meg hozzá?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Blant wrote:A Bárdinál 2 felújítót találtam 54-es féknyereghez. Az egyikre azt írja, hogy Ate-Lucas, 54 mm-es. A másikra azt írja, hogy Lucas 2 dugattyús. A Caprié elvileg 2 dugattyús nem? De az enyémre az van írva, hogy Ate, node a 2 dugattyúst lucasnak írja Ate nélkül Most melyiket vegyem meg hozzá?
Pontosan már nem emlékszem melyiket vettem, de a Bárdi online áruházában ott van mindegyik méret és az alapján el tudod dönteni melyik kell Neked.
http://shop.bardiauto.hu/Forms/F_NWHTML ... nent_79094
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

van ám a gumi felujító készleten kivül mechanika felujító is. Abban vannak szép uj rugok, csapszegek, sassegek, meg valami lemezlapok, ha jól sejtem rezgéscsillapítás miatt. Ha kell valakinek ilyen van egy original csomagom, egy 2 literes üccsiért elvihetö...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

szszaby wrote:Hát Capri nyereg, nem emlékszel? Tőled vettem, eddig ami fent volt csak 48-as volt.
Szszaby!!

Mi jót tervezel a 48-as fékekkel???

Mert én az MK1-es Escorthoz keresnék nyerget, s elvileg az olyan. A Capri-é meg nem megy fel az Escort gólyalábra.
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Kenny wrote:
szszaby wrote:Hát Capri nyereg, nem emlékszel? Tőled vettem, eddig ami fent volt csak 48-as volt.
Szszaby!!

Mi jót tervezel a 48-as fékekkel???

Mert én az MK1-es Escorthoz keresnék nyerget, s elvileg az olyan. A Capri-é meg nem megy fel az Escort gólyalábra.
De ez Capri nyereg.
A 48-as és az 54-es nyereg meg csereszabatos.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

Az I-es Escort nyerge 48-as, a II-é már 54-es! De gólyaláb kialakítása miatt nem megy fel a Capri 54-es féke. Nem hinném hogy a Ford egy időben két féle 48-as féknyerget is gyártott volna.
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Kenny wrote:Az I-es Escort nyerge 48-as, a II-é már 54-es! De gólyaláb kialakítása miatt nem megy fel a Capri 54-es féke. Nem hinném hogy a Ford egy időben két féle 48-as féknyerget is gyártott volna.
Mi van ott neki útban? Mert a Caprinál semmi gond vele.
Ford Capri MkI Essex
Post Reply