Page 9 of 22

Posted: Thu Mar 15, 2007 11:28 pm
by Blant
ez milyen nyereg? Miről?

Posted: Thu Mar 15, 2007 11:31 pm
by szszaby
Blant wrote:ez milyen nyereg? Miről?
Hát Capri nyereg, nem emlékszel? Tőled vettem, eddig ami fent volt csak 48-as volt.

Posted: Thu Mar 15, 2007 11:39 pm
by Blant
jahhhogy az MkI-é gyárilag kisebb!
Sorry!
Nemtudtam .-)

Posted: Fri Mar 16, 2007 9:41 pm
by Nitrobuster
Végre valaki örül egy gyári capri nyeregnek. :D

Posted: Fri Mar 16, 2007 9:45 pm
by szszaby
Nitrobuster wrote:Végre valaki örül egy gyári capri nyeregnek. :D
Mért ne. Nekem már így is jobb lett mint volt. :D :D :D

Posted: Fri Mar 16, 2007 9:51 pm
by Nitrobuster
szszaby wrote:
Nitrobuster wrote:Végre valaki örül egy gyári capri nyeregnek. :D
Mért ne. Nekem már így is jobb lett mint volt. :D :D :D
Csak én mindíg csodálkozok, hogy meg tudok állni a gyárival :wink:

Posted: Sat Mar 17, 2007 12:19 am
by Blant
Nem akartam új topicot nyitni. A kérdésem az lenne, hogy újított-e már föl valkai első Capri féknyerget? Ha igen mi van a felújítóban és hol lehet kapni? Mennyire kell szétszedni a felújításhoz?
Üdv!

Posted: Sat Mar 17, 2007 12:23 am
by szszaby
Blant wrote:Nem akartam új topicot nyitni. A kérdésem az lenne, hogy újított-e már föl valkai első Capri féknyerget? Ha igen mi van a felújítóban és hol lehet kapni? Mennyire kell szétszedni a felújításhoz?

Üdv!
-Igen, többször is.
-Porvédő, rögzítő gyűrű, tömítő gyűrű, légtelenítő sapka.
-Bárdinál van.
-Teljesen.

Posted: Sat Mar 17, 2007 12:29 am
by Blant
A Bárdinál 2 felújítót találtam 54-es féknyereghez. Az egyikre azt írja, hogy Ate-Lucas, 54 mm-es. A másikra azt írja, hogy Lucas 2 dugattyús. A Caprié elvileg 2 dugattyús nem? De az enyémre az van írva, hogy Ate, node a 2 dugattyúst lucasnak írja Ate nélkül Most melyiket vegyem meg hozzá?

Posted: Sat Mar 17, 2007 10:01 am
by szszaby
Blant wrote:A Bárdinál 2 felújítót találtam 54-es féknyereghez. Az egyikre azt írja, hogy Ate-Lucas, 54 mm-es. A másikra azt írja, hogy Lucas 2 dugattyús. A Caprié elvileg 2 dugattyús nem? De az enyémre az van írva, hogy Ate, node a 2 dugattyúst lucasnak írja Ate nélkül Most melyiket vegyem meg hozzá?
Pontosan már nem emlékszem melyiket vettem, de a Bárdi online áruházában ott van mindegyik méret és az alapján el tudod dönteni melyik kell Neked.
http://shop.bardiauto.hu/Forms/F_NWHTML ... nent_79094

Posted: Sat Mar 17, 2007 3:35 pm
by Bogyo28
van ám a gumi felujító készleten kivül mechanika felujító is. Abban vannak szép uj rugok, csapszegek, sassegek, meg valami lemezlapok, ha jól sejtem rezgéscsillapítás miatt. Ha kell valakinek ilyen van egy original csomagom, egy 2 literes üccsiért elvihetö...

Posted: Sat Mar 17, 2007 11:43 pm
by Kenny
szszaby wrote:Hát Capri nyereg, nem emlékszel? Tőled vettem, eddig ami fent volt csak 48-as volt.
Szszaby!!

Mi jót tervezel a 48-as fékekkel???

Mert én az MK1-es Escorthoz keresnék nyerget, s elvileg az olyan. A Capri-é meg nem megy fel az Escort gólyalábra.

Posted: Sun Mar 18, 2007 12:06 am
by szszaby
Kenny wrote:
szszaby wrote:Hát Capri nyereg, nem emlékszel? Tőled vettem, eddig ami fent volt csak 48-as volt.
Szszaby!!

Mi jót tervezel a 48-as fékekkel???

Mert én az MK1-es Escorthoz keresnék nyerget, s elvileg az olyan. A Capri-é meg nem megy fel az Escort gólyalábra.
De ez Capri nyereg.
A 48-as és az 54-es nyereg meg csereszabatos.

Posted: Sun Mar 18, 2007 12:16 am
by Kenny
Az I-es Escort nyerge 48-as, a II-é már 54-es! De gólyaláb kialakítása miatt nem megy fel a Capri 54-es féke. Nem hinném hogy a Ford egy időben két féle 48-as féknyerget is gyártott volna.

Posted: Sun Mar 18, 2007 12:18 am
by szszaby
Kenny wrote:Az I-es Escort nyerge 48-as, a II-é már 54-es! De gólyaláb kialakítása miatt nem megy fel a Capri 54-es féke. Nem hinném hogy a Ford egy időben két féle 48-as féknyerget is gyártott volna.
Mi van ott neki útban? Mert a Caprinál semmi gond vele.