Page 9 of 21

Posted: Thu Feb 09, 2006 8:47 pm
by Mad Max
A V6-os alaktrászek mennyire bírják a teljesítménytöbletet ( kardán, difi )? Vagy csak túl állatúl lett kezelve?

Posted: Thu Feb 09, 2006 9:28 pm
by Bogyo28
Mad Max wrote:A V6-os alaktrászek mennyire bírják a teljesítménytöbletet ( kardán, difi )? Vagy csak túl állatúl lett kezelve?
Ha uj lenne biztos jól birná, de mivel mindegyik huszon-x éve gyürve van, ezért nehéz megmondani. Tuning esetén jobb minél több dolgot ujra cserélni, annál üzembiztosabb lesz a verda.

Posted: Fri Feb 10, 2006 2:01 am
by Tibi
bogyo28 wrote:
Mad Max wrote:A V6-os alaktrászek mennyire bírják a teljesítménytöbletet ( kardán, difi )? Vagy csak túl állatúl lett kezelve?
Ha uj lenne biztos jól birná, de mivel mindegyik huszon-x éve gyürve van, ezért nehéz megmondani. Tuning esetén jobb minél több dolgot ujra cserélni, annál üzembiztosabb lesz a verda.
általában 2-3 szoros biztonsági tényezővel csinálnak ilyen cuccokat ( nemcsak ótó) bár az idő vasfoga mellett figyelembe véve,h ezek az autók nem 5 évre készültek.(ezt nekem okos emberek mondták), nekem sikerült eltörni a kardáncsuklót. Hogy konkrétan mi volt az oka azt nemtom,de nem az iszonyat nagy teljesitmény.

Posted: Sun Mar 19, 2006 7:38 pm
by gizmo
nem tuning ugyan, de 2.8i leírások, elég részletes (angol):
http://www.capri.pl/library/manuals/capri-2.8i-1981

Posted: Tue May 16, 2006 2:04 pm
by gigford
Felelesztem kicsit a topikot:

Vadi uj V6T21 kit a Kentcamstol, eredetileg a durvabb verziot a V6T31et neztem ki, de ez volt olcson az ebayon. Mivel megvan rola a szamla, kicserelnek a kentesek a tengelyt a durvabb verziora, minden felar nelkul, ugyhogy lehet ez lesz a sorsa.. 8)

Image

Posted: Tue May 16, 2006 3:17 pm
by gizmo
szép darab 8) már megérte kinn dolgozni... :roll:

Posted: Tue May 16, 2006 5:08 pm
by gigford
gizmo wrote:szép darab 8) már megérte kinn dolgozni... :roll:
Az biztos, hogy otthon tizedennyit tudtam volna csak raforditani ennyi ido alatt... de ennek ellenere mar alig varom,hogy visszamenjunk, hianyzik :burn:

Posted: Tue May 16, 2006 6:30 pm
by Nitrobuster
Mondtam én, hogy fasza szeleprugó is kell, nem csak a speckó tengely :lol:

Posted: Tue May 16, 2006 9:36 pm
by gigford
Nitrobuster wrote:Mondtam én, hogy fasza szeleprugó is kell, nem csak a speckó tengely :lol:
Igazad volt,belatom. :)

2.3 i

Posted: Mon Jun 26, 2006 3:37 pm
by Lacóka
Tisztelet mindenkinek. Olyan kérdésem lenne,hogy van nékem egy 2.3-as gépem és gondolkodom rajta, hogy i-re alakítom. kérdés: mit várhatok ettől, teljesítmény,fogyasztás stb. érdemes-e foglalkozni vele.

Re: 2.3 i

Posted: Mon Jun 26, 2006 5:09 pm
by gizmo
Lacóka wrote:Tisztelet mindenkinek. Olyan kérdésem lenne,hogy van nékem egy 2.3-as gépem és gondolkodom rajta, hogy i-re alakítom. kérdés: mit várhatok ettől, teljesítmény,fogyasztás stb. érdemes-e foglalkozni vele.
Szia!

Kérdezd meg driver kollégát, ő épített annó egy ilyen motort, ami már Streetracer21 társunk gépében van (vagy Blant néven fut már? fene tudja, ővé az aranszínű csoda), ők biztos sokat tudnak segíteni ezügyben!

Re: 2.3 i

Posted: Tue Jun 27, 2006 12:22 am
by Peti
Lacóka wrote:Tisztelet mindenkinek. Olyan kérdésem lenne,hogy van nékem egy 2.3-as gépem és gondolkodom rajta, hogy i-re alakítom. kérdés: mit várhatok ettől, teljesítmény,fogyasztás stb. érdemes-e foglalkozni vele.
Ha megvannak az i-s cuccok, valszeg megvan hozzá a 2.8-as moci is. Akkor kompletten cseréld.
Sztem úgy jársz a legjobban! :wink:

Posted: Tue Jun 27, 2006 12:57 pm
by Mad Max
Én majd a szezon végén tervezem az ijektorosítást. Ha minden igaz meg van hozzá minden én Drivertől vettem. Az volt neki akkor az uccsó.

Re: 2.3 i

Posted: Tue Jun 27, 2006 7:09 pm
by Bogyo28
Lacóka wrote:Tisztelet mindenkinek. Olyan kérdésem lenne,hogy van nékem egy 2.3-as gépem és gondolkodom rajta, hogy i-re alakítom. kérdés: mit várhatok ettől, teljesítmény,fogyasztás stb. érdemes-e foglalkozni vele.
Ha már i-re alakítasz, akkor szerintem érdemes EFI-ben gondolkodni. 10-15 évvel fiatalabb technika, és több is van még belöle mint k-jetböl. Fogyasztásban biztoss jobb mint a k-jet. Meg fejlettebb is.

Posted: Thu Aug 24, 2006 1:06 pm
by Gobbo
Hello!

Van valakinek elado komplett 2.8i-is motor, es netan be is tudna szerelni - atalakitani a nem i-s Caprit?

csao,

Gobbo