Posted: Thu Feb 09, 2006 8:47 pm
A V6-os alaktrászek mennyire bírják a teljesítménytöbletet ( kardán, difi )? Vagy csak túl állatúl lett kezelve?
Ha uj lenne biztos jól birná, de mivel mindegyik huszon-x éve gyürve van, ezért nehéz megmondani. Tuning esetén jobb minél több dolgot ujra cserélni, annál üzembiztosabb lesz a verda.Mad Max wrote:A V6-os alaktrászek mennyire bírják a teljesítménytöbletet ( kardán, difi )? Vagy csak túl állatúl lett kezelve?
általában 2-3 szoros biztonsági tényezővel csinálnak ilyen cuccokat ( nemcsak ótó) bár az idő vasfoga mellett figyelembe véve,h ezek az autók nem 5 évre készültek.(ezt nekem okos emberek mondták), nekem sikerült eltörni a kardáncsuklót. Hogy konkrétan mi volt az oka azt nemtom,de nem az iszonyat nagy teljesitmény.bogyo28 wrote:Ha uj lenne biztos jól birná, de mivel mindegyik huszon-x éve gyürve van, ezért nehéz megmondani. Tuning esetén jobb minél több dolgot ujra cserélni, annál üzembiztosabb lesz a verda.Mad Max wrote:A V6-os alaktrászek mennyire bírják a teljesítménytöbletet ( kardán, difi )? Vagy csak túl állatúl lett kezelve?
Az biztos, hogy otthon tizedennyit tudtam volna csak raforditani ennyi ido alatt... de ennek ellenere mar alig varom,hogy visszamenjunk, hianyzikgizmo wrote:szép darab 8) már megérte kinn dolgozni...
Igazad volt,belatom. :)Nitrobuster wrote:Mondtam én, hogy fasza szeleprugó is kell, nem csak a speckó tengely
Szia!Lacóka wrote:Tisztelet mindenkinek. Olyan kérdésem lenne,hogy van nékem egy 2.3-as gépem és gondolkodom rajta, hogy i-re alakítom. kérdés: mit várhatok ettől, teljesítmény,fogyasztás stb. érdemes-e foglalkozni vele.
Ha megvannak az i-s cuccok, valszeg megvan hozzá a 2.8-as moci is. Akkor kompletten cseréld.Lacóka wrote:Tisztelet mindenkinek. Olyan kérdésem lenne,hogy van nékem egy 2.3-as gépem és gondolkodom rajta, hogy i-re alakítom. kérdés: mit várhatok ettől, teljesítmény,fogyasztás stb. érdemes-e foglalkozni vele.
Ha már i-re alakítasz, akkor szerintem érdemes EFI-ben gondolkodni. 10-15 évvel fiatalabb technika, és több is van még belöle mint k-jetböl. Fogyasztásban biztoss jobb mint a k-jet. Meg fejlettebb is.Lacóka wrote:Tisztelet mindenkinek. Olyan kérdésem lenne,hogy van nékem egy 2.3-as gépem és gondolkodom rajta, hogy i-re alakítom. kérdés: mit várhatok ettől, teljesítmény,fogyasztás stb. érdemes-e foglalkozni vele.