Re: tomtom
Posted: Thu Aug 05, 2010 1:09 pm
lámpatartóval miujs ? Galvanizálva van vagy csak árány fezstík vót kéznél ? 

azokat, amelyek 2 hengert etetnek?szszaby wrote:Növeld meg a közös szívócsatornákat, sokkal jobb lesz vele a moci.
Igen.tomtom wrote:azokat, amelyek 2 hengert etetnek?szszaby wrote:Növeld meg a közös szívócsatornákat, sokkal jobb lesz vele a moci.
Lehetőség szerint polírozd fel.szszaby wrote:Növeld meg a közös szívócsatornákat, sokkal jobb lesz vele a moci.
Alap motornál semmit se jelent.Natalie Driver Gabe wrote:Lehetőség szerint polírozd fel.szszaby wrote:Növeld meg a közös szívócsatornákat, sokkal jobb lesz vele a moci.
Annak is nagyon fog örülni.
Karbisnál van jelentősége, hogy legyen egy kis érdesség a szívócsőben, ezáltal is "kavarva" a benzin-levegő elegyet.Tibi wrote:Valahol olvastam, hogy nem is érdemes teljesen simára polírozni de nem emlékszek, hogy volt. Valakinek rémlik valami ilyesmi ?
Van olyan aki meg a simára esküszik.Süni wrote:Karbisnál van jelentősége, hogy legyen egy kis érdesség a szívócsőben, ezáltal is "kavarva" a benzin-levegő elegyet.Tibi wrote:Valahol olvastam, hogy nem is érdemes teljesen simára polírozni de nem emlékszek, hogy volt. Valakinek rémlik valami ilyesmi ?
valami olyasmi a mondás, hogy karbisnál ha túl sima a felület akkor cseppekbe összeáll a benzin és nem képez jó keveréket. Most az érdes felületet ne úgy képzeld el mint egy sajtreszelőt. Régen olvastam és csak fél szemmel. Nem tudom 100 % megmagyarázni. Mondjuk tomtom cucca nem karbis. Valószínűleg a lelked megnyugszik ha kipolírozod a k-jet szívócsatornáit de akkor is marad egy közösített leömlős hengerfej a mocidon amit nem kifejezetten verseny alkalmazásokra fejlesztettek ki. Tehát szerintem nem éri meg foglalkozni vele, max a féltéglákat leütöd bentről csak is kizárólag a miheztartás végett. Szerintem.Natalie Driver Gabe wrote:a levegőnek nem jobb ha sima ??
Valami ilyesmi.Tibi wrote:valami olyasmi a mondás, hogy karbisnál ha túl sima a felület akkor cseppekbe összeáll a benzin és nem képez jó keveréket. Most az érdes felületet ne úgy képzeld el mint egy sajtreszelőt. Régen olvastam és csak fél szemmel. Nem tudom 100 % megmagyarázni. Mondjuk tomtom cucca nem karbis. Valószínűleg a lelked megnyugszik ha kipolírozod a k-jet szívócsatornáit de akkor is marad egy közösített leömlős hengerfej a mocidon amit nem kifejezetten verseny alkalmazásokra fejlesztettek ki. Tehát szerintem nem éri meg foglalkozni vele, max a féltéglákat leütöd bentről csak is kizárólag a miheztartás végett. Szerintem.Natalie Driver Gabe wrote:a levegőnek nem jobb ha sima ??