Pudva wrote:Hölgyek, Urak folytatódik a fejlesztés (még a végén egyszer csak nem lesz több piszkálnivaló az autón :P)
a fékek kerültek terítékre:
- a régi nagyon kicsi fékmunkahenger leszedése
- a gyári Granada 2.8-i munkahenger felrakása
- az első tárcsafékekben fékbetét csere
Az eredmény a fékpedálra szinte elég ha csak rálehelek, ha a megszokott módon taposom akkor majdnem kiesek a szélvédőn 8)
Minek bele akkora fék??? Nem is tudsz olyan gyorsan vezetni,hogy fékezned kelljen...
Amúgy meg üdvözöljük az új féked!!!
1980 Ford Capri MkIII 2.9 V6 EFI (under construction)
2005 Ford Transit (215.000km alatt csak 1 vízpumpát kellett cserélnem)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Nelegyéémereeeev!"
Pudva wrote:Hölgyek, Urak folytatódik a fejlesztés (még a végén egyszer csak nem lesz több piszkálnivaló az autón :P)
a fékek kerültek terítékre:
- a régi nagyon kicsi fékmunkahenger leszedése
- a gyári Granada 2.8-i munkahenger felrakása
- az első tárcsafékekben fékbetét csere
Az eredmény a fékpedálra szinte elég ha csak rálehelek, ha a megszokott módon taposom akkor majdnem kiesek a szélvédőn 8)
Minek bele akkora fék??? Nem is tudsz olyan gyorsan vezetni,hogy fékezned kelljen...
Pudva wrote:érdekes mert azóta tényleg nem merem annyira tolni neki...
TE JÓ ÉG!!!MÉG ANNYIRA SE???
1980 Ford Capri MkIII 2.9 V6 EFI (under construction)
2005 Ford Transit (215.000km alatt csak 1 vízpumpát kellett cserélnem)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Nelegyéémereeeev!"