Page 10 of 13

Posted: Thu Jan 11, 2007 7:18 pm
by CAPRI-3
Tibi wrote:CsereszaBatos.
Egy szó és B-vel, a többit nem tudom ;)
Max: Ezt egyébként Capri-3 már a kipufogós topikban leírta, ha jól emlékszem elég jól.
rákerestem és mindkét verzió használatos, csereszabatosak és csereszavatosak egymással, a többi a nyelvtanárok dolga :D

Posted: Thu Jan 11, 2007 7:23 pm
by Tibi
CAPRI-3 wrote:
Tibi wrote:CsereszaBatos.
Egy szó és B-vel, a többit nem tudom ;)
Max: Ezt egyébként Capri-3 már a kipufogós topikban leírta, ha jól emlékszem elég jól.
rákerestem és mindkét verzió használatos, csereszabatosak és csereszavatosak egymással, a többi a nyelvtanárok dolga :D
Miután beírtam én is gyorsan rákerestem egy helyesírási szótárban ( könyv, nem netes ) és ott csak B-vel volt. :) De maradjunk a témánál valóban. :pia: Kézfogós szmájlit ( ez is szép magyar szó ) nem találtam a csókolózos meg kicsit erős lenne :D:D :shock:

Posted: Tue Jan 16, 2007 6:02 pm
by Mad Max
Kössz a válaszokat!

- A helyes írásom mindig is ramaty volt és az is marad ( én vagyok az aki nem írni tud, legalább is nem helyessen :wink: )
-A kipufogós témát újra elolvasom itt.

-Gyertya témában, ha a katalógus nem hozza a 2.8T-hez használt gyertyát, akkor a hőértéke nem egyezhet? És mi történhet, ha az ürge mégis becsavarja?

Posted: Wed Jan 17, 2007 3:54 pm
by Bogyo28
Mad Max wrote:Kössz a válaszokat!

- A helyes írásom mindig is ramaty volt és az is marad ( én vagyok az aki nem írni tud, legalább is nem helyessen :wink: )
-A kipufogós témát újra elolvasom itt.

-Gyertya témában, ha a katalógus nem hozza a 2.8T-hez használt gyertyát, akkor a hőértéke nem egyezhet? És mi történhet, ha az ürge mégis becsavarja?
Nekem gyertya témában az a tapasztalatom, hogy a V6 igen allergiás a gyertyára. Brobáltunk bosch, NGK meg mindenféle gyertyákat, de az igazi az a Motorcraft volt, azzal soha nem volt baj, és 700 Ft, tehát nem tul drága. Pedig a többi tipust is ehez irta a katalógus, hőérték is megfelelt, mégis köhögött-prüszkölt a moci, nem ment rendesen. Hogy miért azt nem vágom, de ha nem megfelelő gyertyát teszel bele, max kicsit köhög majd...

Posted: Sat Mar 17, 2007 6:53 pm
by Mad Max
Össze gyülött egy pár problémám amiben a segítségetek kérem:
- Az olajnyomásról másik topikban már említeték páran, hogy a V6-nál alapjáraton azért kicsi mert kopott a motor meg a csapács. A motor felújítás elött lehet e vele v. mit kezdeni, hogy ne legyen alapjáraton kicsi olaj nyomás? Most cseréltem benne olajat 15W40 és öntöttem hozzá melegoldali viszkozitás növelőt, ez mondjuk nem igazán segített.

- A höttő vizem áltáben felmelegszik, amit úgy produkál, hogy ha megyek vele semmi probléma, a vízhő fok mérő középen van, ha megállok és leállítom a motort hallom, hogy bugyog a víz, és ha a felkapcsolom a gyujtást, vagy újra elindíttom akor fent van a mutató, ha elindulok vele vissza áll a normálra. Termosztát új Motorcraft, Motorcraft fagyálló és desztillált víz keverék van bent, kitisztított és felújított kiegyenlítőtartájos hűtőm van.

-A szervóm folyamatossan balra húz! Lehet e rajta állítani?

Posted: Sat Mar 17, 2007 10:54 pm
by szszaby
Mad Max wrote:Össze gyülött egy pár problémám amiben a segítségetek kérem:
- Az olajnyomásról másik topikban már említeték páran, hogy a V6-nál alapjáraton azért kicsi mert kopott a motor meg a csapács. A motor felújítás elött lehet e vele v. mit kezdeni, hogy ne legyen alapjáraton kicsi olaj nyomás? Most cseréltem benne olajat 15W40 és öntöttem hozzá melegoldali viszkozitás növelőt, ez mondjuk nem igazán segített.

- A höttő vizem áltáben felmelegszik, amit úgy produkál, hogy ha megyek vele semmi probléma, a vízhő fok mérő középen van, ha megállok és leállítom a motort hallom, hogy bugyog a víz, és ha a felkapcsolom a gyujtást, vagy újra elindíttom akor fent van a mutató, ha elindulok vele vissza áll a normálra. Termosztát új Motorcraft, Motorcraft fagyálló és desztillált víz keverék van bent, kitisztított és felújított kiegyenlítőtartájos hűtőm van.

-A szervóm folyamatossan balra húz! Lehet e rajta állítani?
Nekem most Agip ásványi olaj van benne, és azóta sokkal nyagyobb a olajnyomás kb. 30%-al.
A hőfok nálam is fölmegy valamennyit, igaz nem bugyog, de már megszoktam és nem foglalkozok vele.

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Tue Aug 19, 2008 4:43 pm
by Mad Max
Ezt forditsa le valaki pontossan! Köszi!

"For continental customers, the 2300 models gained a useful boost in power, up 6bhp to 114bhp, thanks to a higher (9.0:1) compression ratio and larger valves, ports and intels."

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Tue Aug 19, 2008 8:48 pm
by gigford
Mad Max wrote:Ezt forditsa le valaki pontossan! Köszi!

"For continental customers, the 2300 models gained a useful boost in power, up 6bhp to 114bhp, thanks to a higher (9.0:1) compression ratio and larger valves, ports and intels."
Pontosan nem tudom, de a lenyeg az, hogy a 6 loero kulonbseg ami a 108 es a 114 lovas 2.3as kozott volt, az az emelt suritesi viszonynak, nagyobb szelepeknek es az atdolgozott hengerfej jaratoknak volt koszonheto.

Az "intels" az nem jo - inlets a helyes, ami jelen esetben a hfej szivooldalara vonatkozik.

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Thu Aug 21, 2008 12:11 pm
by Mad Max
Köszi!

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Mon Feb 23, 2009 1:12 pm
by Blant
Sziasztok!


Olyan kérdésem lenne, hogy fúrt-e már fel alaki 2,3 V6-ot? Mekkora furatot bír el biztonságosan? Alacsonyabb a blokk, mint a 2,8? Rámegy a 2,8 hengerfej? Ha valaki tud infot kérem jelezze!

Üdv!

Bence

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Tue Feb 24, 2009 4:50 pm
by holecz
Blant wrote:Sziasztok!


Olyan kérdésem lenne, hogy fúrt-e már fel alaki 2,3 V6-ot? Mekkora furatot bír el biztonságosan? Alacsonyabb a blokk, mint a 2,8? Rámegy a 2,8 hengerfej? Ha valaki tud infot kérem jelezze!

Üdv!

Bence
Nekem fel van fúrva,első túlméretre.Sajna a méretre nem emlékszem, de valami 2330 ccm körüli lett belőle vagymi.Többet nem tudok. :oops:

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Tue Feb 24, 2009 6:04 pm
by Blant
És milyen dugók kerültek bele? Mennyibe kerültek? Mikor csináltattad?

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Wed Feb 25, 2009 2:36 pm
by holecz
Blant wrote:És milyen dugók kerültek bele? Mennyibe kerültek? Mikor csináltattad?
2005-ben készült a Bejó motorműhelyben Ócsán.Magyar dugók kerültek bele SP (Pál) dugattyúk, akkor 5600 Ft / db volt.A teljes blokk fúrás felújítás 130.000 Ft volt anyaggal mindennel együtt.

Ez vót az:

http://www.paldugattyu.hu/katalogus/Ford01.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

És itt készült:

http://www.bejomotor.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Wed Feb 25, 2009 3:07 pm
by Blant
Köszönöm :-)

Nagy vagy, mint a bocikaki :-)

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Wed Feb 25, 2009 3:36 pm
by holecz
Blant wrote:Köszönöm :-)

Nagy vagy, mint a bocikaki :-)
Úgy emlékszem hogy voltál a III. Fordmajálison, ott volt ez is, és a Bejó műhely büszkeségei közt van.

http://www.bejomotor.hu/jscripts/tiny_m ... C_2338.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.bejomotor.hu/jscripts/tiny_m ... G_2073.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja és ezt is nézd meg!

http://www.bejomotor.hu/jscripts/tiny_m ... s/king.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;