Re: adamééé
Posted: Mon Aug 22, 2011 10:35 am
Neked azért kicsit más a karbik helyzete. Ádámnak még ennyi hely sincs.SONI wrote:Hogy meg nyugtassalak. Tüte nem kell mert nem fér el. Ez van.
Neked azért kicsit más a karbik helyzete. Ádámnak még ennyi hely sincs.SONI wrote:Hogy meg nyugtassalak. Tüte nem kell mert nem fér el. Ez van.
Igen, de ezen külön van az első és hátsó kör, így már nem olyan bika nyomni.Bogyo28 wrote:Amit a Papi mond, és belül van, azon sincs szervó.
http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... ts_id=4029" onclick="window.open(this.href);return false;
Nekem ránézésre úgy tűnik, hogy nem könnyen férne be a kormányrúd alá. De lehet h tévedek...Süni wrote:Igen, de ezen külön van az első és hátsó kör, így már nem olyan bika nyomni.Bogyo28 wrote:Amit a Papi mond, és belül van, azon sincs szervó.
http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... ts_id=4029" onclick="window.open(this.href);return false;
Meg evvel szabályozható az elosztás is.
Ha lenne egy v6 kozé féked akkor szívesen látnálak egy helyszíni méricskélésre és ötletelésreBogyo28 wrote: Akkor már lehet kintre is rakni valami batárt szervó nélkül. ha kell van jó nagy yenki föfékem, szervó nélkül is talán életképes lehet. vagy ha az elektromosnak kicsit átszabjátok a tartókonzolját, és a motorját elteszed máshova, lehet helyet nyerni valamennyire. és a V6 kozénál ugy alakítottam át a tartót a tiedhez képest, hogy a főfék egy picit a kasztni felé van elforgatva és majdnem egyenesbe állítva. nekem a motorja a helyén van, de ha leszeded lehet még a kasztni felé hozni.
gyere ma a II. kerbe hozzánk, és méricskélhetsz bőven. ott áll a vas az utcán, otthon leszek.adam wrote:Ha lenne egy v6 kozé féked akkor szívesen látnálak egy helyszíni méricskélésre és ötletelésre![]()
Bogyo28 wrote:gyere ma a II. kerbe hozzánk, és méricskélhetsz bőven. ott áll a vas az utcán, otthon leszek.adam wrote:Ha lenne egy v6 kozé féked akkor szívesen látnálak egy helyszíni méricskélésre és ötletelésre![]()
kicsit nehéz szervizelni? vagy miért?Tibi wrote:Nekem van otthon képem ilyen szervó+pedál érdekházasságról. Mondjuk én nem tenném a lábam közé
anyó oldalon már elfér minden a motortérben - akár +1 sor4 isTibi wrote:Olyat is láttam, hogy anyó oldalon belül van szervódob.
dobd - van tárhelyTibi wrote:Feldobjam a képeket ha otthon leszek ?
igen, de a sima is jó lehet, mert leszedhető róla az ABS egysége, és egy kis lemez + csöcs kombóval megoldható, talán 1 cm van a kettő közt. Soni fényképén látszik egy ilyen megoldás...adam wrote:(jelenlegi tudásom szerint az elektromosokból a 2.9 kozé a legjobban helytakarékos aminek még lehet esélye hogy elférjen - ezzel kéne méregetni)
Koccintás esetére szerintem jobb ha minél kevesebb cucc van ott.adam wrote:kicsit nehéz szervizelni? vagy miért?
Aki félmotort épít be ...adam wrote:anyó oldalon már elfér minden a motortérben - akár +1 sor4 is![]()
Ja hogy a térden vágás elkerülés végett - értemTibi wrote:Koccintás esetére szerintem jobb ha minél kevesebb cucc van ott.adam wrote:kicsit nehéz szervizelni? vagy miért?
Majd amikor egymás mellé áll a kettő kolbászzsír imitátor (ugye Protié az eredeti szín) megnézem h ki mennyire fog nevetniTibi wrote:Aki félmotort épít be ...adam wrote:anyó oldalon már elfér minden a motortérben - akár +1 sor4 is![]()
+ az azért is jó mert le tudod takarni vele.adam wrote:meg is tudjak állni - vagy vmi fékezőernyő![]()
Bogyo28 wrote:igen, de a sima is jó lehet, mert leszedhető róla az ABS egysége, és egy kis lemez + csöcs kombóval megoldható, talán 1 cm van a kettő közt. Soni fényképén látszik egy ilyen megoldás...adam wrote:(jelenlegi tudásom szerint az elektromosokból a 2.9 kozé a legjobban helytakarékos aminek még lehet esélye hogy elférjen - ezzel kéne méregetni)