Page 10 of 20

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 10:35 am
by Süni
SONI wrote:Hogy meg nyugtassalak. Tüte nem kell mert nem fér el. Ez van.
Neked azért kicsit más a karbik helyzete. Ádámnak még ennyi hely sincs.

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 11:02 am
by Bogyo28
Amit a Papi mond, és belül van, azon sincs szervó.

http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... ts_id=4029" onclick="window.open(this.href);return false;

Akkor már lehet kintre is rakni valami batárt szervó nélkül. ha kell van jó nagy yenki föfékem, szervó nélkül is talán életképes lehet. vagy ha az elektromosnak kicsit átszabjátok a tartókonzolját, és a motorját elteszed máshova, lehet helyet nyerni valamennyire. és a V6 kozénál ugy alakítottam át a tartót a tiedhez képest, hogy a főfék egy picit a kasztni felé van elforgatva és majdnem egyenesbe állítva. nekem a motorja a helyén van, de ha leszeded lehet még a kasztni felé hozni.

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 11:29 am
by Süni
Bogyo28 wrote:Amit a Papi mond, és belül van, azon sincs szervó.

http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... ts_id=4029" onclick="window.open(this.href);return false;
Igen, de ezen külön van az első és hátsó kör, így már nem olyan bika nyomni. ;-)
Meg evvel szabályozható az elosztás is.

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 11:41 am
by Natalie Driver Gabe
A kilincses túloldalra átpakolós lessz a nyerő.

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 11:43 am
by adam
Süni wrote:
Bogyo28 wrote:Amit a Papi mond, és belül van, azon sincs szervó.

http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... ts_id=4029" onclick="window.open(this.href);return false;
Igen, de ezen külön van az első és hátsó kör, így már nem olyan bika nyomni. ;-)
Meg evvel szabályozható az elosztás is.
Nekem ránézésre úgy tűnik, hogy nem könnyen férne be a kormányrúd alá. De lehet h tévedek... :roll:

Bogyo28 wrote: Akkor már lehet kintre is rakni valami batárt szervó nélkül. ha kell van jó nagy yenki föfékem, szervó nélkül is talán életképes lehet. vagy ha az elektromosnak kicsit átszabjátok a tartókonzolját, és a motorját elteszed máshova, lehet helyet nyerni valamennyire. és a V6 kozénál ugy alakítottam át a tartót a tiedhez képest, hogy a főfék egy picit a kasztni felé van elforgatva és majdnem egyenesbe állítva. nekem a motorja a helyén van, de ha leszeded lehet még a kasztni felé hozni.
Ha lenne egy v6 kozé féked akkor szívesen látnálak egy helyszíni méricskélésre és ötletelésre :ru:

Szervó nélkül nem gondolkozom egyenlőre - elég egyenlőre h a kormány sem az :mrgreen:

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 11:46 am
by Bogyo28
adam wrote:Ha lenne egy v6 kozé féked akkor szívesen látnálak egy helyszíni méricskélésre és ötletelésre :ru:
gyere ma a II. kerbe hozzánk, és méricskélhetsz bőven. ott áll a vas az utcán, otthon leszek.

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 12:00 pm
by adam
Bogyo28 wrote:
adam wrote:Ha lenne egy v6 kozé féked akkor szívesen látnálak egy helyszíni méricskélésre és ötletelésre :ru:
gyere ma a II. kerbe hozzánk, és méricskélhetsz bőven. ott áll a vas az utcán, otthon leszek.
:ru: köszönöm, de szerintem ezt a méricskélést hagyom hétvégére (addig leömlő és barátai)
meg a legjobb az lenne, hogy egy ilyen "csupasz" fékkel nézelődnénk az én motorteremben hogy lássuk (és ne csak én mint szakbarbár) azokat a méreteket.
(jelenlegi tudásom szerint az elektromosokból a 2.9 kozé a legjobban helytakarékos aminek még lehet esélye hogy elférjen - ezzel kéne méregetni)

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 12:15 pm
by Tibi
Nekem van otthon képem ilyen szervó+pedál érdekházasságról. Mondjuk én nem tenném a lábam közé :-)

Olyat is láttam, hogy anyó oldalon belül van szervódob. Feldobjam a képeket ha otthon leszek ?

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 12:18 pm
by adam
Tibi wrote:Nekem van otthon képem ilyen szervó+pedál érdekházasságról. Mondjuk én nem tenném a lábam közé :-)
kicsit nehéz szervizelni? vagy miért?
Tibi wrote:Olyat is láttam, hogy anyó oldalon belül van szervódob.
anyó oldalon már elfér minden a motortérben - akár +1 sor4 is :laza:
Tibi wrote:Feldobjam a képeket ha otthon leszek ?
dobd - van tárhely :twisted: :ru:

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 12:21 pm
by Bogyo28
adam wrote:(jelenlegi tudásom szerint az elektromosokból a 2.9 kozé a legjobban helytakarékos aminek még lehet esélye hogy elférjen - ezzel kéne méregetni)
igen, de a sima is jó lehet, mert leszedhető róla az ABS egysége, és egy kis lemez + csöcs kombóval megoldható, talán 1 cm van a kettő közt. Soni fényképén látszik egy ilyen megoldás...

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 12:24 pm
by Tibi
adam wrote:kicsit nehéz szervizelni? vagy miért?
Koccintás esetére szerintem jobb ha minél kevesebb cucc van ott.
adam wrote:anyó oldalon már elfér minden a motortérben - akár +1 sor4 is :laza:
Aki félmotort épít be ... :mrgreen:

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 12:31 pm
by adam
Tibi wrote:
adam wrote:kicsit nehéz szervizelni? vagy miért?
Koccintás esetére szerintem jobb ha minél kevesebb cucc van ott.
Ja hogy a térden vágás elkerülés végett - értem

Tibi wrote:
adam wrote:anyó oldalon már elfér minden a motortérben - akár +1 sor4 is :laza:
Aki félmotort épít be ... :mrgreen:
Majd amikor egymás mellé áll a kettő kolbászzsír imitátor (ugye Protié az eredeti szín) megnézem h ki mennyire fog nevetni :mrgreen:

Félmotor = nagyobb hely a motortérben ? :mrgreen:

Nekem tökölön kelleni fog a 400 méter mellé még 2km h meg is tudjak állni - vagy vmi fékezőernyő 8-)

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 12:34 pm
by Natalie Driver Gabe
adam wrote:meg is tudjak állni - vagy vmi fékezőernyő 8-)
+ az azért is jó mert le tudod takarni vele.
Halotti lepel ;-)
Álca háló :lol:

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 12:39 pm
by Tibi
Egyébként csak az elnevezés a Protié. Mi annak idején leegyeztettük, hogy ne legyen egyforma a két szín mert mindketten hasonlóban gondolkoztunk. Ettől még persze lehet tök egyforma színű a két verda. :-)

Re: adamééé

Posted: Mon Aug 22, 2011 12:43 pm
by adam
Bogyo28 wrote:
adam wrote:(jelenlegi tudásom szerint az elektromosokból a 2.9 kozé a legjobban helytakarékos aminek még lehet esélye hogy elférjen - ezzel kéne méregetni)
igen, de a sima is jó lehet, mert leszedhető róla az ABS egysége, és egy kis lemez + csöcs kombóval megoldható, talán 1 cm van a kettő közt. Soni fényképén látszik egy ilyen megoldás...
Image
Azt mondod h az ABS mágnesszelepegység levehető és egy kicsit kifelé fordítva az egész akár lehet 2-3 cm hely a tűte és főfékhenger között?
Csak az a bibi, hogy azt találtuk ki h az airboxot felrakjuk a doblemezre és abba rakjuk a tütéket és 4 db flexibilis csővel kötjük rá a karbikra. Így a karbik nem viselnek többlet súlyt és rázkódhat a motor össze-vissza.