Kenny wrote:Az I-es Escort nyerge 48-as, a II-é már 54-es! De gólyaláb kialakítása miatt nem megy fel a Capri 54-es féke. Nem hinném hogy a Ford egy időben két féle 48-as féknyerget is gyártott volna.
Mi van ott neki útban? Mert a Caprinál semmi gond vele.
A kormányösszekötő felfogatása az Escortnál nincs egybe öntve a gólyalábbal, hanem rá van csavarozva, ezért van egy pici túllógása a másik oldalra a fék felfogató csavarjai közé, s az akad bele.
Elvileg az Escort 48-as nyergén a két csavarlyuk között a hézag szögletes, míg az 54-es Caprién íves s nem olyan mély, ezért akad bele.
Kenny wrote:Az I-es Escort nyerge 48-as, a II-é már 54-es! De gólyaláb kialakítása miatt nem megy fel a Capri 54-es féke. Nem hinném hogy a Ford egy időben két féle 48-as féknyerget is gyártott volna.
Mi van ott neki útban? Mert a Caprinál semmi gond vele.
A kormányösszekötő felfogatása az Escortnál nincs egybe öntve a gólyalábbal, hanem rá van csavarozva, ezért van egy pici túllógása a másik oldalra a fék felfogató csavarjai közé, s az akad bele.
Elvileg az Escort 48-as nyergén a két csavarlyuk között a hézag szögletes, míg az 54-es Caprién íves s nem olyan mély, ezért akad bele.
Remélem érthető voltam?
Érthető, de a Caprira is csavarozva van az irányítókar.
Az Escorton hol van a kormánymű, a kerék előtt vagy után?
Az a kérdés, hogy eladod-e vagy sem.
Nem az hogy jó-e neki. Ha akar érte pénzt adni, és te el akarod adni, akkor mi a fenét érdekel, hogy mit csinál vele.
Az a kérdés, hogy eladod-e vagy sem.
Nem az hogy jó-e neki. Ha akar érte pénzt adni, és te el akarod adni, akkor mi a fenét érdekel, hogy mit csinál vele.
Jogos.
De nem eladó, mert törött is az egyik felfogató fülnél és ilyet nem adok el senkinek sem.
A technikai része is érdelkelt azért érdeklődtem.
bogyo28 wrote:van ám a gumi felujító készleten kivül mechanika felujító is. Abban vannak szép uj rugok, csapszegek, sassegek, meg valami lemezlapok, ha jól sejtem rezgéscsillapítás miatt. Ha kell valakinek ilyen van egy original csomagom, egy 2 literes üccsiért elvihetö...
Nem kicsit vagyok szomorú, hogy lecsúsztam róla... lehet ilyet venni?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
bogyo28 wrote:van ám a gumi felujító készleten kivül mechanika felujító is. Abban vannak szép uj rugok, csapszegek, sassegek, meg valami lemezlapok, ha jól sejtem rezgéscsillapítás miatt. Ha kell valakinek ilyen van egy original csomagom, egy 2 literes üccsiért elvihetö...
Nem kicsit vagyok szomorú, hogy lecsúsztam róla... lehet ilyet venni?
bogyo28 wrote:van ám a gumi felujító készleten kivül mechanika felujító is. Abban vannak szép uj rugok, csapszegek, sassegek, meg valami lemezlapok, ha jól sejtem rezgéscsillapítás miatt. Ha kell valakinek ilyen van egy original csomagom, egy 2 literes üccsiért elvihetö...
Nem kicsit vagyok szomorú, hogy lecsúsztam róla... lehet ilyet venni?
bogyo28 wrote:van ám a gumi felujító készleten kivül mechanika felujító is. Abban vannak szép uj rugok, csapszegek, sassegek, meg valami lemezlapok, ha jól sejtem rezgéscsillapítás miatt. Ha kell valakinek ilyen van egy original csomagom, egy 2 literes üccsiért elvihetö...
Nem kicsit vagyok szomorú, hogy lecsúsztam róla... lehet ilyet venni?
én a havernál vettem a meteorba, nem volt 700 Ft sem. Szerintem lehet ezt máshol is kani, majd megnézem a számát...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4