első hűtött tárcsa.

Otthoni szerelési tippek fék témában...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

szszaby wrote:
Kenny wrote:Az I-es Escort nyerge 48-as, a II-é már 54-es! De gólyaláb kialakítása miatt nem megy fel a Capri 54-es féke. Nem hinném hogy a Ford egy időben két féle 48-as féknyerget is gyártott volna.
Mi van ott neki útban? Mert a Caprinál semmi gond vele.
A kormányösszekötő felfogatása az Escortnál nincs egybe öntve a gólyalábbal, hanem rá van csavarozva, ezért van egy pici túllógása a másik oldalra a fék felfogató csavarjai közé, s az akad bele.

Elvileg az Escort 48-as nyergén a két csavarlyuk között a hézag szögletes, míg az 54-es Caprién íves s nem olyan mély, ezért akad bele.

Remélem érthető voltam? :wink:
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Kenny wrote:
szszaby wrote:
Kenny wrote:Az I-es Escort nyerge 48-as, a II-é már 54-es! De gólyaláb kialakítása miatt nem megy fel a Capri 54-es féke. Nem hinném hogy a Ford egy időben két féle 48-as féknyerget is gyártott volna.
Mi van ott neki útban? Mert a Caprinál semmi gond vele.
A kormányösszekötő felfogatása az Escortnál nincs egybe öntve a gólyalábbal, hanem rá van csavarozva, ezért van egy pici túllógása a másik oldalra a fék felfogató csavarjai közé, s az akad bele.

Elvileg az Escort 48-as nyergén a két csavarlyuk között a hézag szögletes, míg az 54-es Caprién íves s nem olyan mély, ezért akad bele.

Remélem érthető voltam? :wink:
Érthető, de a Caprira is csavarozva van az irányítókar.
Az Escorton hol van a kormánymű, a kerék előtt vagy után?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

Kerék előtt!
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
Jatis
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Jatis »

szszaby!

Az a kérdés, hogy eladod-e vagy sem.
Nem az hogy jó-e neki. Ha akar érte pénzt adni, és te el akarod adni, akkor mi a fenét érdekel, hogy mit csinál vele.
PFB-k előre!!!

http://www.pfb.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Jatis wrote:szszaby!

Az a kérdés, hogy eladod-e vagy sem.
Nem az hogy jó-e neki. Ha akar érte pénzt adni, és te el akarod adni, akkor mi a fenét érdekel, hogy mit csinál vele.
Jogos.

De nem eladó, mert törött is az egyik felfogató fülnél és ilyet nem adok el senkinek sem.
A technikai része is érdelkelt azért érdeklődtem.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

bogyo28 wrote:van ám a gumi felujító készleten kivül mechanika felujító is. Abban vannak szép uj rugok, csapszegek, sassegek, meg valami lemezlapok, ha jól sejtem rezgéscsillapítás miatt. Ha kell valakinek ilyen van egy original csomagom, egy 2 literes üccsiért elvihetö...
Nem kicsit vagyok szomorú, hogy lecsúsztam róla... lehet ilyet venni?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

Blant wrote:
bogyo28 wrote:van ám a gumi felujító készleten kivül mechanika felujító is. Abban vannak szép uj rugok, csapszegek, sassegek, meg valami lemezlapok, ha jól sejtem rezgéscsillapítás miatt. Ha kell valakinek ilyen van egy original csomagom, egy 2 literes üccsiért elvihetö...
Nem kicsit vagyok szomorú, hogy lecsúsztam róla... lehet ilyet venni?
Bárdiban lehet.
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Kenny wrote:
Blant wrote:
bogyo28 wrote:van ám a gumi felujító készleten kivül mechanika felujító is. Abban vannak szép uj rugok, csapszegek, sassegek, meg valami lemezlapok, ha jól sejtem rezgéscsillapítás miatt. Ha kell valakinek ilyen van egy original csomagom, egy 2 literes üccsiért elvihetö...
Nem kicsit vagyok szomorú, hogy lecsúsztam róla... lehet ilyet venni?
Bárdiban lehet.

Igaz nem olyan olcsó, mint egy 2literes üccsi :D
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Blant wrote:
bogyo28 wrote:van ám a gumi felujító készleten kivül mechanika felujító is. Abban vannak szép uj rugok, csapszegek, sassegek, meg valami lemezlapok, ha jól sejtem rezgéscsillapítás miatt. Ha kell valakinek ilyen van egy original csomagom, egy 2 literes üccsiért elvihetö...
Nem kicsit vagyok szomorú, hogy lecsúsztam róla... lehet ilyet venni?
én a havernál vettem a meteorba, nem volt 700 Ft sem. Szerintem lehet ezt máshol is kani, majd megnézem a számát...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Thank you and you :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Bárdinál ilyen van:

Image
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Miik azok a rugócskák? Nekem nincs ilyen a fékben...
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Blant wrote:Miik azok a rugócskák? Nekem nincs ilyen a fékben...
Elméletilag az azért van benne, hogy menet közben ne érjen a tárcsához a betét, mert előfordul, hogy nyikoroghat emiatt. Nálam előfordult. :?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Nálam is .-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Átnéztem itt a topikot, de nem találtam arról infót, hogy a saxo tárcsán mit kell alakítani. Erről valamit ha lehet.
Ford Capri MkI Essex
Post Reply