Page 10 of 21

Posted: Thu Aug 24, 2006 9:14 pm
by Bogyo28
Gobbo wrote:Hello!

Van valakinek elado komplett 2.8i-is motor, es netan be is tudna szerelni - atalakitani a nem i-s Caprit?

csao,

Gobbo
Drivernél pihen egy kicsit hiányos 2.8EFI-m, azzal lenne egy kis meló, de ha nagyon nem találsz mást akkor meg lehet azt is oldani. A hiányzó részek is vannak, Driver könnyedén cserélgeti a motorokat ha arrol van szó, bár persze az ő nevében nem tudok nyilatkozni, hogy elvállalja e az átépítést, de eddig jópár embernek segített ilyen ügyben.

Posted: Sat Aug 26, 2006 12:35 pm
by Mad Max
Én is tudok egy bontóbol Granada mkII 2.8i motort, ami 150 le, autómata váló van utánna.

Posted: Tue Aug 29, 2006 8:02 pm
by Gobbo
Hello!

Koszonom a valaszokat...

Mas:

Mivel nem vagyok autoszerelo ezért nem tudom, hogy mi lehet ez az alkatresz magyar neve, de gondoltam itt kerdezem meg es nem nyitok egy uj topikot neki.

A Haynes 2.8 & 3.0 manualban volt a Chapter 9 Braking szstem reszben
- 16. resz 2. pont (ha netan megvan valakinek) - Extract the clip and pull out the ??? clevis pin ??? attacing the servo pushrod to the pedal. (2. Húzza ki a kapcsot, majd a ??? nősténykapocs tűjét ???, amely a szervórudat erősítette a pedálhoz.).

- Chapter 11 Bodawork and fitting - 11. resz 2. pont - Carefully prise out the ??? mylar insert ??? from the rubber moduling. (2. Óvatosan feszítse ki a gumiból a ??? mylar-illesztéket???.).

- Chapter 12 Electrical system - 5. resz 2. pont - Continue charge the battery at this rate, until no further rise in specific ??? gravity ??? is noted over a four hour period. (2. Az akkumulátort folyamatosan töltse a fenti értéken, amíg a ??? gravitációs ??? értékben nem következik be növekedés egy 4 órás perióduson belül.).

- Chapter 12 Electrical system - 35. resz 3. pont - There are also additional in-line fuse for the headlamp main and ??? dipped beams ??? located in or beneath the headlight relay, and for the heated rear window, radio and ??? driving ??? and foglamps located behind the facia. (3. A fényszóróhoz és a ??? halvány égőkhöz ??? külön biztosítékok is vannak a fényszórórelében vagy az mögött; ezen kívül a fűtött hátsó ablakhoz, a rádióhoz, illetve a ??? vezetői ??? és a ködlámpához vannak további biztosítékok.).

A valaszokat elore is koszonom,

Gobbo

Posted: Wed Aug 30, 2006 2:04 pm
by gigford
Gobbo wrote: - Chapter 12 Electrical system - 35. resz 3. pont - There are also additional in-line fuse for the headlamp main and ??? dipped beams ??? located in or beneath the headlight relay, and for the heated rear window, radio and ??? driving ??? and foglamps located behind the facia. (3. A fényszóróhoz és a ??? tompitott égőkhöz ??? külön biztosítékok is vannak a fényszórórelében vagy az mögött; ezen kívül a fűtött hátsó ablakhoz, a rádióhoz, illetve a ??? vezetői ??? és a ködlámpához vannak további biztosítékok.).



Gobbo

Posted: Wed Aug 30, 2006 2:29 pm
by gigford
Gobbo wrote:
Chapter 12 Electrical system - 5. resz 2. pont - Continue charge the battery at this rate, until no further rise in specific ??? gravity ??? is noted over a four hour period. (2. Az akkumulátort folyamatosan töltse a fenti értéken, amíg a ??? gravitációs ??? értékben nem következik be növekedés egy 4 órás perióduson belül.).

Gobbo
Visszaolvastam az adott cikkben, azt probalja magyarazni hogy telen jobban oda kell figyelni az akku toltottsgere. 3.5-4amper koruli ertekre kell tolteni toltorol, ezt az erteket ha jol veszem ki 4 oran belul elerheto. Utanna mar elvileg nincs ertelme rajtahagyni a tolton.

Ha regebbi akksi van es vki "szarakodni" akar (mint ahogy en is tettem :) ) Lehet kapni a praktikerben keszre kevert akkusavat, szepen jo kornyezetvedokent elboritjuk megfelelo gyujtohelyre a regi savat, kiobliteni belole a felgyulemlett iszapot, ami egy ido utan zarlatot okoz(hat) es szepen feltoltjuk az uj likviddel.
Kupakokat nem visszarakva egy eccaka alatt feltoltodik. Ezzel a modszerrel at lehet veszelni a telet egy regebbi akksival is.

A tobbirol fingom sincs amit belinkeltel.

Posted: Wed Aug 30, 2006 2:37 pm
by Bogyo28
A Haynes 2.8 & 3.0 manualban volt a Chapter 9 Braking szstem reszben
- 16. resz 2. pont (ha netan megvan valakinek) - Extract the clip and pull out the ??? clevis pin ??? attacing the servo pushrod to the pedal. (2. Húzza ki a kapcsot (sasszeget), majd a csapszeget (aminek a két végén van 2 műanyag persely is), amely a szervórudat erősítette a pedálhoz.).

gondolom ez a rész a fékpedál és a szervohoz menö rud szétszereléséröl szól

Posted: Thu Sep 28, 2006 10:29 pm
by Gobbo
Sziasztok!

Forditott es tordelt mar be valaki itthon Haynes 2.8i Manual-t, vagy en leszek az elso? Kivancsi lennek ra, hogy foloslegesen dolgozom vele vagy sem...

csao,

Gobbo

Posted: Thu Sep 28, 2006 10:48 pm
by proteus
Egy része fent van az anyahonlapon lefordítva pdf-ben, a maradékkal viszont hajrá! :D

Posted: Sat Sep 30, 2006 9:13 pm
by Bogyo28
Gobbo wrote:Sziasztok!

Forditott es tordelt mar be valaki itthon Haynes 2.8i Manual-t, vagy en leszek az elso? Kivancsi lennek ra, hogy foloslegesen dolgozom vele vagy sem...

csao,

Gobbo

Nagy böszme fekete pontot írtam be neked. Arról tettél tanubizonyságot, hogy még meg sem nézted a klub honlapját. Ha nézted volna, tudnád hogy angolul a full haynes megvan, pár része magyarul is. Most készül másik 2 haynes is (soros és MKI), ami szintén fenn lesz a lapon.

A csinálsz magyar verziót, eltörlöm a fekete pontodat, de kár ujra szkennelni... :lol:

Posted: Sun Oct 01, 2006 9:08 am
by Gobbo
Hello!

Hat pont errol beszeltem, teljesen be lesz tordelve mintha az eredeti konyvet venned alalpul csak magyarul... (majd pdf-ben lehet hozzajutni es termeszetesen A4-ben lesz mert az eredeti egy kicsit mas meretu), ja es a kepeket mar beszkenneltem.

csao,

Gobbo

Posted: Sun Oct 01, 2006 9:16 am
by gizmo
Gobbo wrote:Hello!
Hat pont errol beszeltem, teljesen be lesz tordelve mintha az eredeti konyvet venned alalpul csak magyarul... (majd pdf-ben lehet hozzajutni es termeszetesen A4-ben lesz mert az eredeti egy kicsit mas meretu), ja es a kepeket mar beszkenneltem.
csao,
Gobbo
Szia!

A teljes angol verzió megvan bescannelve (by Caprimania), én alakítottam át word-be, nagyjából amennyire lehetett megtartva az eredeti oldalkiosztást. Miért kellene újrascannelni? Ott az angol szöveg, képek, "simán" át lehetne fordítani magyarra... :roll: :idea:

Posted: Tue Oct 17, 2006 2:15 pm
by Mad Max
Nem tudja valaki, hogy a 2.8i 150 le és a 160 le kb. mennyit torognak le?
Az erösebbik 5700 fordulaton adja le a max lóerőt és utánna még meddig forog? És milyen a 150 le-s?

Posted: Tue Oct 17, 2006 3:10 pm
by Tibi
Mad Max wrote:Nem tudja valaki, hogy a 2.8i 150 le és a 160 le kb. mennyit torognak le?
Az erösebbik 5700 fordulaton adja le a max lóerőt és utánna még meddig forog? És milyen a 150 le-s?
a 150 lovas a Granada 2.8i ha minden igaz és persze ha erre voltál kíváncsi. 5200as fordulatot ír egy oldal amit néztem, de ahány oldal annyi féle adat :(

Posted: Tue Oct 17, 2006 3:58 pm
by Árpi
A 82' elötti 2.8i 5700 adja le a 160 lóvat és 4300 a 221nm. :D :wink:

Posted: Tue Oct 17, 2006 4:37 pm
by gigford
Mad Max wrote:Nem tudja valaki, hogy a 2.8i 150 le és a 160 le kb. mennyit torognak le?
Az erösebbik 5700 fordulaton adja le a max lóerőt és utánna még meddig forog? És milyen a 150 le-s?
en ugy tudom egyfajta 2.8i volt ero szempontjabol, capri-3 irta meg korabban ha jol emlekszem, hogy nem volt 160lo, kb 155 korul adott le fotengelyen ez a motor, a 160 az egy szep kerekites, jobban hangzik.

Nekem azt mondtak a cologneengines.com emberei,meg a burtonkatalogusban is azt irjak, hogy 6000nel tobbig forgatni tartosan nem tesz jot a motornak, foleg egy huszonikszevesnek...

A gyenge pontja fordulat szempontjabol a hajtokarcsavarok, specialis ARP csavarokra cserelve, 6500ig lehet "stabilan" eltolni.