Page 10 of 22

Posted: Sun Feb 18, 2007 11:14 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:
proteus wrote:
szszaby wrote: Tranzitból való.
Arra 75 DIN LE-t írnak. Mondjuk a fenti adatok mind SAE szerint voltak.
Hol lehet adatokat találni erről a mociról? Én e neten nem sok mindent találtam. :(
http://www.essexengines.com/

http://www.baconsdozen.co.uk/motorhome/essexengine.htm

Posted: Sun Feb 18, 2007 11:14 pm
by szszaby
bogyo28 wrote:
szszaby wrote:
proteus wrote: A jelenlegi cirka 50 LE, ez 95 vagy 100, attól függően, hogy miből származik...
Tranzitból való.
A transit pedig ha minden igaz már az én tulajdonom. És Szabynak is az a jó igazán ebben a mociban, hogy 74-es kora ota nem ment többet 40 ezer km-nél a moci!!!!
Benéztem a gyertyanyíláson keresztül, és még látszik a hónolás benne. :D

Posted: Sun Feb 18, 2007 11:53 pm
by szszaby
Esetleg lehet Essex mocihoz valamit keríteni?
Szívócső (duplatorkos karbiféle)vagy ilyesmi. :?:

Posted: Mon Feb 19, 2007 12:21 am
by guriga
szszaby wrote:Hazakerült a 2,0 V4 Essex moci. :lol:
Garatulálok! :ru:

V4-ből a legritkább és legerősebb moci.
Nekem nagyon bejön egy korabeli tunning motor. (korabeli tuning cumókkal)
Szerintem sokminden van hozzá. Persze aranyárban gondolom.

Bár ha simán berakod, akkor is ég és föld lesz a különbség....

A héten összekapom a letöltött cuccaimat, meg megkeresem neked a hasznosabb url-eket.

Posted: Mon Feb 19, 2007 12:54 pm
by szszaby
guriga wrote:
szszaby wrote:Hazakerült a 2,0 V4 Essex moci. :lol:
Garatulálok! :ru:

V4-ből a legritkább és legerősebb moci.
Nekem nagyon bejön egy korabeli tunning motor. (korabeli tuning cumókkal)
Szerintem sokminden van hozzá. Persze aranyárban gondolom.

Bár ha simán berakod, akkor is ég és föld lesz a különbség....

A héten összekapom a letöltött cuccaimat, meg megkeresem neked a hasznosabb url-eket.
Köszönet előre is.

Posted: Mon Feb 19, 2007 2:19 pm
by taunus73sw
szszaby wrote:
guriga wrote:
szszaby wrote:Hazakerült a 2,0 V4 Essex moci. :lol:
Garatulálok! :ru:

V4-ből a legritkább és legerősebb moci.
Nekem nagyon bejön egy korabeli tunning motor. (korabeli tuning cumókkal)
Szerintem sokminden van hozzá. Persze aranyárban gondolom.

Bár ha simán berakod, akkor is ég és föld lesz a különbség....

A héten összekapom a letöltött cuccaimat, meg megkeresem neked a hasznosabb url-eket.
Köszönet előre is.
Azért az a 27550 km, az látszik benne :D :lol:

Posted: Tue Feb 20, 2007 11:49 pm
by szszaby
Tud valaki segíteni motorkód ügyben, hogy hol találok leírást .
Vagy valamilyen adatbázist amiben benne vannak a motorkódok.

Posted: Wed Feb 21, 2007 11:11 am
by Bogyo28
szszaby wrote:Tud valaki segíteni motorkód ügyben, hogy hol találok leírást .
Vagy valamilyen adatbázist amiben benne vannak a motorkódok.
autodata cd... bár azt is a Maróti Könyvker árulja, valami 350 + áfa egy évre, tehát pont aktuális ha letöltöd valahonnan, jöhetsz velem :lol:

Posted: Wed Feb 21, 2007 11:13 am
by szszaby
bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Tud valaki segíteni motorkód ügyben, hogy hol találok leírást .
Vagy valamilyen adatbázist amiben benne vannak a motorkódok.
autodata cd... bár azt is a Maróti Könyvker árulja, valami 350 + áfa egy évre, tehát pont aktuális ha letöltöd valahonnan, jöhetsz velem :lol:
Megyek Én, legalább nem leszel egyedül. :lol: :lol: :lol:

Posted: Wed Feb 21, 2007 4:56 pm
by guriga
szszaby wrote:Tud valaki segíteni motorkód ügyben, hogy hol találok leírást .
Vagy valamilyen adatbázist amiben benne vannak a motorkódok.
Beazonosítás céljából?

Ilyen minimálra gondoltál?
http://www.oldcars.de/technik/technik_transit.htm

http://www.ford-capri.ch/technik/techni ... motor.html

Különben a motorbase szerint ezekbe a személyautókba került 2000 v4:
http://www.motorbase.com/engine/by-id/1132505961/


ui: a letöltött cuccokkal, infókkal még hadilábon állok, mert mostanában meghalni sincs időm. :-(

Posted: Wed Feb 21, 2007 8:52 pm
by Pudva
szszaby wrote:Benéztem a gyertyanyíláson keresztül, és még látszik a hónolás benne. :D
Bocsánt de:
- Mi az, hogy hónolás ?
- Az jó vagy rox hogy látxik ?

:oops:

Posted: Wed Feb 21, 2007 9:39 pm
by szszaby
Pudva wrote:
szszaby wrote:Benéztem a gyertyanyíláson keresztül, és még látszik a hónolás benne. :D
Bocsánt de:
- Mi az, hogy hónolás ?
- Az jó vagy rox hogy látxik ?

:oops:
Az egy fúrás utáni finom megmunkálás, ha látszik azért van mert még nem kopott "le".

Posted: Wed Feb 21, 2007 9:42 pm
by szszaby
guriga wrote:
szszaby wrote:Tud valaki segíteni motorkód ügyben, hogy hol találok leírást .
Vagy valamilyen adatbázist amiben benne vannak a motorkódok.
Beazonosítás céljából?

Ilyen minimálra gondoltál?
http://www.oldcars.de/technik/technik_transit.htm

http://www.ford-capri.ch/technik/techni ... motor.html

Különben a motorbase szerint ezekbe a személyautókba került 2000 v4:
http://www.motorbase.com/engine/by-id/1132505961/


ui: a letöltött cuccokkal, infókkal még hadilábon állok, mert mostanában meghalni sincs időm. :-(
Köszönet az infókért, főképp az oldcars-os infóéert azzal még nem találkoztam abban benne van a motorkódom ami NX, csak nekem még van utána egy B is. :roll:

Posted: Wed Feb 21, 2007 9:50 pm
by szszaby
Akkor ezek szerint a mocim az X-ből kiindulva alacsony kompresszió-ú, akkor már csak az a kérdés, hogy az LC és az HC mocik közt miből adódik ez az eltérés. Hengerfej vagy dugómagasság?

Posted: Wed Feb 21, 2007 10:17 pm
by Pudva
szszaby wrote:
Pudva wrote:
szszaby wrote:Benéztem a gyertyanyíláson keresztül, és még látszik a hónolás benne. :D
Bocsánt de:
- Mi az, hogy hónolás ?
- Az jó vagy rox hogy látxik ?

:oops:
Az egy fúrás utáni finom megmunkálás, ha látszik azért van mert még nem kopott "le".
:ru:Köszönöm Maestro, ma is tanultam valamit