Page 10 of 15
Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Fri Jul 22, 2011 4:37 pm
by Bogyo28
Natalie Driver Gabe wrote:Szerintetek ???
Mivel tökre nem értek hozzá.
A 2.9 es sárkánytolyásom EEC-IV vel van vezérelve.
Annak van olyasmilye hogy memória tápkábele ??
Mert valaki mesélte hogy ha áramtalanítot az agyát akkor elfelejt mindent.
És télleg bepistul egy időre a áramnélkül marad.
De ha van ilyen memóriatápkábel AKKOR melyik az ??
S mennyi áramnak kell rajta futnia hogy ne legyen AMNÉZIÁS ??
valakinek ötlete ??

EEC-IV 1-es láb. max 3 amper, akkora bizti védi, de normál üzem közben nem vesz fel 1 ampert se...
de hogy a kérdésedből mit akarsz kihozni, azt nem vágom....
Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Wed Aug 24, 2011 11:54 am
by Blant
Sziasztok!
A gondom az, hogy még mindíg nagyon sokat eszik a 2.8 efi. 13,5 kb vegyesbe, finoman hajtva.
Gondoltam kicserélem a vízhőfok jeladót, biztos az a szar. Aztán mikor megtudtam, hogy mennyibe kerül, gondoltam, akkor azért mérjük ki.. Kimértem, úgy, hogy közben a hőmérsékletet is mértem, hogy pont a megfelelő hőfoknál mérjem az ellenállást, és tökéletes!!
Egyszerűen nincs ötletem, hogy mi lehet még szar... Valakinek ötlet?
Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Mon Aug 29, 2011 8:33 pm
by Bogyo28
Blant wrote:Sziasztok!
A gondom az, hogy még mindíg nagyon sokat eszik a 2.8 efi. 13,5 kb vegyesbe, finoman hajtva.
Gondoltam kicserélem a vízhőfok jeladót, biztos az a szar. Aztán mikor megtudtam, hogy mennyibe kerül, gondoltam, akkor azért mérjük ki.. Kimértem, úgy, hogy közben a hőmérsékletet is mértem, hogy pont a megfelelő hőfoknál mérjem az ellenállást, és tökéletes!!
Egyszerűen nincs ötletem, hogy mi lehet még szar... Valakinek ötlet?
szélessávu lambdát bele, és megnézni hogy mennyit kap. valószinüleg sokat. de érdemes lenne megnézni hogy melyik tartományban. ha kell segítség hivj fel...
Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Sun Nov 06, 2011 5:15 pm
by Árpi
Emberek az Ac és a tank közé visszacsapó szeleppet ami nem engedi visszafolyni a benzint hol lehet venni? Illetve efi hez kell e nyomástároló mint a K-jet hez?
Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Sun Nov 06, 2011 5:23 pm
by szszaby
Bárdinál van ilyen visszacsapó szelep bár ez inkább dieselhez való. Efi-nél meg nincs nyomástároló.
Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Sun Nov 06, 2011 8:29 pm
by Süni
Árpi wrote:Emberek az Ac és a tank közé visszacsapó szeleppet ami nem engedi visszafolyni a benzint hol lehet venni?
Nálam. 6-os, 8-as, 10-es méretben,
Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Sun Nov 06, 2011 8:41 pm
by Árpi
Süni wrote:Árpi wrote:Emberek az Ac és a tank közé visszacsapó szeleppet ami nem engedi visszafolyni a benzint hol lehet venni?
Nálam. 6-os, 8-as, 10-es méretben,
Az jó , majd már összeírom magamnak mi kell töled aztán megyek.
Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Mon Nov 07, 2011 1:48 pm
by Natalie Driver Gabe
szszaby wrote: Efi-nél meg nincs nyomástároló.
Hála a magasságos Szűz Máriának!!!
Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Mon Nov 07, 2011 3:41 pm
by levelboss
Natalie Driver Gabe wrote:szszaby wrote: Efi-nél meg nincs nyomástároló.
Hála a magasságos Szűz Máriának!!!
Nekem benne maradt a nyomástároló. Jó az oda!

Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Sat Dec 17, 2011 5:14 pm
by Blant
Tényleg. Az nekem is benne maradt... Nem gáz az?
Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Sat Dec 17, 2011 8:02 pm
by capriv6
A megfelelő compi van az motorhoz?
Mekkora injektorok vannak benne? injektor tipusszám--> hány ccm?
Minden tartományban jol működik az autó?
Alapjárat megfelelő? mindig?
Amikor beindult a rés levegő állítón nem kellett sokat kifele tekerni (tűszelep a pillangónál)?
Hirtelen gázra nem torpan?
Bogyo28 wrote:Blant wrote:Sziasztok!
A gondom az, hogy még mindíg nagyon sokat eszik a 2.8 efi. 13,5 kb vegyesbe, finoman hajtva.
Gondoltam kicserélem a vízhőfok jeladót, biztos az a szar. Aztán mikor megtudtam, hogy mennyibe kerül, gondoltam, akkor azért mérjük ki.. Kimértem, úgy, hogy közben a hőmérsékletet is mértem, hogy pont a megfelelő hőfoknál mérjem az ellenállást, és tökéletes!!
Egyszerűen nincs ötletem, hogy mi lehet még szar... Valakinek ötlet?
szélessávu lambdát bele, és megnézni hogy mennyit kap. valószinüleg sokat. de érdemes lenne megnézni hogy melyik tartományban. ha kell segítség hivj fel...
Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Mon Dec 19, 2011 9:24 pm
by Blant
capriv6 wrote:A megfelelő compi van az motorhoz?
Mekkora injektorok vannak benne? injektor tipusszám--> hány ccm?
Minden tartományban jol működik az autó?
Alapjárat megfelelő? mindig?
Amikor beindult a rés levegő állítón nem kellett sokat kifele tekerni (tűszelep a pillangónál)?
Hirtelen gázra nem torpan?
Akkor sorjában:
Jó compi van hozzá.
A saját injektorai elvileg. 2.8 EFIhez valók, de pontosan nem tudom.
Minden tartományban egyformán középszarul működik.
Alapjárat mindíg hibátlan, nem torpan soha. réslevegő állító????? Hol, hol? Nem is tudtam, hogy van ezen. Úgy tudtam, hogy csak a légmennyiségmérő elkerülőjénél lehet állítani...
Amúgy azóta kiderült, hogy egy jóóó kis karbis veztengellyel lett összerakva a drága :)
Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Thu Dec 22, 2011 4:55 pm
by capriv6
L-szonda kimérése (szélessávú mérés) ha tényleg dús akkor:
Levegő hőfok mérő kimérése
Vízhőfok mérő kimérése
Injektorok tipus azonosítás
Benzin nyomás mérés fordulaton is...
Benzin nyomás szab ell. (vacuumot megkapja?)
EGR benne van még vagy az már eltávolítva?
A vez.tengely is lehet bűnös.....
Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Thu Dec 22, 2011 6:08 pm
by Blant
Az össze s szenzor jó (kimérve)
A VAF-ok kimérve fordulaton és alapjáraton. Mindig picit alacsonyabb az érték az előírtnál nyilván, mert nem szív elég levegőt a karbis tengely miatt.
Nyomást még nem mértem, szabályzó vákumot kap, de hogy műxik-e, nem tudom.
Injektorokat majd igyekszem megnézni.
EGR ezen nem is volt soha.
Re: 2.9i motor kérdések
Posted: Thu Dec 22, 2011 7:53 pm
by White Shark
Hozzá való benzinnyomás szabályzó van rajta ,és működik-e?És milyen nyomáson mert ha jól tudom a 2.8 mfi 2,5-bar nyomáson dolgozik ,a 2.9 3 baron.Bele való injektorok vannak e benn. a 2.8 -168 ccm t szállít ,a 2.9 csak 138 ccm -t.Csak próbálkozok,hátha.