Kitartást a lakatoláshoz !
bemutatkozások
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: bemutatkozások
TCSatlakozom az előttem szólóhozTibi wrote:Üdv itt !
Kitartást a lakatoláshoz !
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: bemutatkozások
Üdv, gratula a Caprihoz.
várjuk a fejleményeket!!
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: bemutatkozások
Üdv ismét! Bazz, nem gondolnám hogy granadát is lopnak...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: bemutatkozások
Mért , Tranyóra gondoltunk volna ?Bogyo28 wrote:Üdv ismét! Bazz, nem gondolnám hogy granadát is lopnak...
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: bemutatkozások
Jó jó de azt az eszmei értéke miatt vitték elTÉCSÉ wrote:
Mért , Tranyóra gondoltunk volna ?
![]()
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- gridoux
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 143
- Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskócz
- Contact:
Re: bemutatkozások
Üdv mindenkinek!
Néhányan már megtaláltak/megismertek a blogomon keresztül, az ő biztatásukra itt is bemutatkozom röviden.
Civilben számítógép előtt ülő gépészmérnök vagyok, családomban 5db Ford is található - nem tagadhatjuk, szeretjük őket. :)
Egyik típushoz igen erős érzelmi szálak kötnek, annak klubjában aktív szereplő vagyok, és ahelyett hogy abból vettem volna újat, (hisz válság van) inkább vettem mellé egy régit. Így született meg a döntés: Capri kell...
Sokáig nézegettük a hirdetéseket, majdnem megvettük a Pokorni Peti féle lemattult piros mk1-est, de mire rászántuk magunk, hogy elmenjünk a kereskedésbe, pont levették a hirdetést; Nyujoe megelőzött.
Akkoriban még 3 másik mk1-est hirdettek, az azúrkék OT-st "csillió űrdollárért", a barna (arany) OT-s küszöb-rothadóst, és a kék balatonit. Ezek közül az ár döntött. Bár legmesszebb volt tőlünk az arany OT-s, elmentünk megnézni, mert a hirdetés eléggé titkolózós volt. Elég viharvert, de mégis élőben jobbat mutatott, mint amire számítottunk, a pesszimista-realista hozzáállásom már csak ilyen :P És a feleségemnek is első pillantásra megtetszett, ígyhát megvettük.
Az autóról: 1970-es, 1600ccm-es, soros 4 hengeres, angol gyártású, de osztrák forgalomba helyezésű. 2007-ben került hazánkba, akkor kapott OT vizsgát. Így lettem 2. magyar tulaj.
Orrán-száján folyt az olaj, a beltér is elég szakadt volt, a küszöbcserét ugyan megcsinálta az előző gazdi, de a fényezést is rám hagyta. Teljes restaurálást egyelőre nem engedhetek meg magamnak, de nincs is olyan szörnyű állapotban, hogy szükséges lenne. (és már értem, miért hirdetik ennyiért az azúrkéket) Még készülök az OT vizsgára, küzdelmeimet részletesen olvashatjátok blogomban. Az első találkozó ahol várhatóan megjelenünk, az a fordmajális.
Tisztelettel: Gridoux (ejtsd: Gridu)
Néhányan már megtaláltak/megismertek a blogomon keresztül, az ő biztatásukra itt is bemutatkozom röviden.
Civilben számítógép előtt ülő gépészmérnök vagyok, családomban 5db Ford is található - nem tagadhatjuk, szeretjük őket. :)
Egyik típushoz igen erős érzelmi szálak kötnek, annak klubjában aktív szereplő vagyok, és ahelyett hogy abból vettem volna újat, (hisz válság van) inkább vettem mellé egy régit. Így született meg a döntés: Capri kell...
Sokáig nézegettük a hirdetéseket, majdnem megvettük a Pokorni Peti féle lemattult piros mk1-est, de mire rászántuk magunk, hogy elmenjünk a kereskedésbe, pont levették a hirdetést; Nyujoe megelőzött.
Akkoriban még 3 másik mk1-est hirdettek, az azúrkék OT-st "csillió űrdollárért", a barna (arany) OT-s küszöb-rothadóst, és a kék balatonit. Ezek közül az ár döntött. Bár legmesszebb volt tőlünk az arany OT-s, elmentünk megnézni, mert a hirdetés eléggé titkolózós volt. Elég viharvert, de mégis élőben jobbat mutatott, mint amire számítottunk, a pesszimista-realista hozzáállásom már csak ilyen :P És a feleségemnek is első pillantásra megtetszett, ígyhát megvettük.
Az autóról: 1970-es, 1600ccm-es, soros 4 hengeres, angol gyártású, de osztrák forgalomba helyezésű. 2007-ben került hazánkba, akkor kapott OT vizsgát. Így lettem 2. magyar tulaj.
Orrán-száján folyt az olaj, a beltér is elég szakadt volt, a küszöbcserét ugyan megcsinálta az előző gazdi, de a fényezést is rám hagyta. Teljes restaurálást egyelőre nem engedhetek meg magamnak, de nincs is olyan szörnyű állapotban, hogy szükséges lenne. (és már értem, miért hirdetik ennyiért az azúrkéket) Még készülök az OT vizsgára, küzdelmeimet részletesen olvashatjátok blogomban. Az első találkozó ahol várhatóan megjelenünk, az a fordmajális.
Tisztelettel: Gridoux (ejtsd: Gridu)
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: bemutatkozások
Üdv itt.
Kezdem magam teljesen rosszul érzeni sőt inkább kisebbségben, ennyi MÉRNÖK ÚR talán nincs is semelyik másik klubban

Kezdem magam teljesen rosszul érzeni sőt inkább kisebbségben, ennyi MÉRNÖK ÚR talán nincs is semelyik másik klubban
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: bemutatkozások
Üdv Neked Gridoux!SONI wrote:Üdv itt.
Kezdem magam teljesen rosszul érzeni sőt inkább kisebbségben, ennyi MÉRNÖK ÚR talán nincs is semelyik másik klubban![]()
![]()
@Soni: én 3 (+1 Joe talán) gépészmérnökről tudok itt a klubban - vagy már ez a sok neked
Sosem lesz kész, csak alakul...
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: bemutatkozások
Üdv itt! Szép bemutatkozás.gridoux wrote:Üdv mindenkinek!
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project