Page 2 of 3

Re: Suhe

Posted: Mon Dec 05, 2011 12:08 am
by Peti
FEFE wrote:
Peti wrote:Most, hogy utánanézegettem, mindenhol azt az infót találtam, hogy a 2.8 may turbo 200 lovas. De végülis lényegtelen..
Nem is létezett 2.8 May. A May set 2.3 hoz készült ami megegyezik a 2.8 gyári Werksturboval ami 188 paci. A 2.8 as mocira csak az utcai tuningerek kezdtél el pakolni, így arról elvileg nem találhatsz pontos adatot.
Étem.. igazad lehet.. :-)
Nem kötekedésképp, csak a pontosság kedvéért na nem mintha az a 8 lóerő olyan sokat számítana, de a 2.3 may turbo 180 lovas.. ;-)
http://www.ford-capri.ch/start-d/foto-g ... rbo-a.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Itt mindkét tesztben 200 lovasnak írják a 2.8 may turbo-kat, én innen vettem az infót. Persze tudom, hogy ez sem jelent semmit, mert sokmindentől függ, hogy melyik motor milyen erős, de azért érdekes.
002.jpg
002.jpg (81.69 KiB) Viewed 7976 times
001.jpg
001.jpg (52.56 KiB) Viewed 7976 times

Re: Suhe

Posted: Mon Dec 05, 2011 11:56 am
by White Shark
Minden vonalon más adatot találok a nyomaték és teljesítmény irányában ,pl ,werksturbó 190 le 140kw(karbi) tickford turbó 205 le 153 kw( inj) turbo technics 200-230 le (rs turbo) ,2,8 turbo 188le 263 nm .Most találja ki valaki a sok keverésből ki kivel van.A képeken látható rendszer ugyan hasonlít az enyémre de az enyém inkább hajaz a Werksturbo kinézetére .

Re: Suhe

Posted: Mon Dec 05, 2011 12:04 pm
by Peti
Igen, sokféle turbós verzió van, ezért is akartam helyrerakni, hogy a tied melyik lehet.

Re: Suhe

Posted: Mon Dec 05, 2011 1:40 pm
by White Shark
May turbo ,de nem az amelyik a te képeiden van .Ilyen Ízing kollégáé.

Re: Suhe

Posted: Mon Dec 05, 2011 10:39 pm
by Peti
Oké, majd lőj egy képet, ha összeállt a szépség.

Re: Suhe

Posted: Mon Dec 05, 2011 11:59 pm
by Nitrobuster
FEFE wrote:
gigford wrote:
White Shark wrote:negyed óra verseny után gallyra ment.
Mi adta meg magát?
Dugattyú nem bírta a növekvő kompótot kicsit megrogyott. :mrgreen:
Lehet, hogy nagyon kisipari volt a dugó. Ha márkás dugó volt akkor nem szóltam.

Re: Suhe

Posted: Tue Dec 06, 2011 7:18 am
by Süni
Nitrobuster wrote: Lehet, hogy nagyon kisipari volt a dugó. Ha márkás dugó volt akkor nem szóltam.
A dugó jó volt (asszem gyári). A komp volt nagyon(-nagyon) sok.

Re: Suhe

Posted: Tue Dec 06, 2011 11:52 am
by White Shark
Gyári dugó voltde rossz konstrukció ,az olajlehúzó gyűrű alatt nemcsak furatok voltak hanem kétoldalon teljes bevágás,afrissen fúrt motor kezdett összekopni + melegedni ( meg persze a 14,5bar kezdő kompresszió)a tetemes mennyiségű etanol ugyan hűtötte a dugókat de a dugattyúgyűrűk közti alu részt a csapszeg irányába leszakította,még működött ugyan a motor de rettenetesen pipált a beszorult gyűrűk miatt (egy sem tört el).

Re: Suhe

Posted: Sat Dec 17, 2011 5:31 pm
by Blant
Nekem ezzel a rendszerrel csak annyi a fenntartásom, hogy csak az egyik hengersor hajtja a turbót. Ez nem folytja/terheli félre a motort nagyon?

Re: Suhe

Posted: Sat Dec 17, 2011 7:10 pm
by White Shark
Ez tévedés , mindkét hengersor hajtja a turbót !

Re: Suhe

Posted: Sat Dec 17, 2011 7:46 pm
by Blant
Arra gondolsz, hogy mindkét hengersoron vannak munkaütemet végző hengerek, amikor a turbós hengersoron az egyes hengerek kipuffognak?
Honnan kap olajat a turbó és hol folyik vissza?

Re: Suhe

Posted: Sat Dec 17, 2011 8:46 pm
by White Shark
Nem vágom mit kérdezel,mind két hengersor turbóval meghajtott ,ill mindkét hengersor hajtja a turbót, a képek csalókák ,mert a turbó csak az egyik oldalon van de a másik oldalról a kipufogógáz ugyan arra a nyomástároló dobra van rávezetve amin a turbó áll. Másik kérdésedre válaszolva , a kenés is ugyan az a módszer mint bármely mai technika, itt az olajnyomás mérő óra tápvezetéke (csöve ) van megszakítva az a betápja a turbónak innen van az olaj , a visszafolyás pedig a karter oldalába szerkesztett csövön egyszerűen visszafolyik.Sajnos nem vízhűtésű a turbó így nem kellett kiépíteni külön hűtést de a fűtéscsövekkel ezt is egyszerűen meg lehetett volna oldani.

Re: Suhe

Posted: Sat Dec 17, 2011 9:23 pm
by szszaby
Blant wrote:Arra gondolsz, hogy mindkét hengersoron vannak munkaütemet végző hengerek, amikor a turbós hengersoron az egyes hengerek kipuffognak?
Mit csinál a hogyan tesz? :roll:

Re: Suhe

Posted: Sat Dec 17, 2011 10:08 pm
by Blant
Tényleg nem látszik. A másik oldali csonk teljesen úgy tűnt mintha már csak hátrafelé menne. Ezért nem értettem.

Re: Suhe

Posted: Sat Dec 17, 2011 11:37 pm
by Peti
ilyesmi megoldás. (sokáig én sem tudtam...)
turbo.jpg
turbo.jpg (92.21 KiB) Viewed 7793 times