Page 2 of 3
Re: Suhe
Posted: Mon Dec 05, 2011 12:08 am
by Peti
FEFE wrote:Peti wrote:Most, hogy utánanézegettem, mindenhol azt az infót találtam, hogy a 2.8 may turbo 200 lovas. De végülis lényegtelen..
Nem is létezett 2.8 May. A May set 2.3 hoz készült ami megegyezik a 2.8 gyári Werksturboval ami 188 paci. A 2.8 as mocira csak az utcai tuningerek kezdtél el pakolni, így arról elvileg nem találhatsz pontos adatot.
Étem.. igazad lehet..
Nem kötekedésképp, csak a pontosság kedvéért na nem mintha az a 8 lóerő olyan sokat számítana, de a 2.3 may turbo 180 lovas..
http://www.ford-capri.ch/start-d/foto-g ... rbo-a.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Itt mindkét tesztben 200 lovasnak írják a 2.8 may turbo-kat, én innen vettem az infót. Persze tudom, hogy ez sem jelent semmit, mert sokmindentől függ, hogy melyik motor milyen erős, de azért érdekes.

- 002.jpg (81.69 KiB) Viewed 7976 times

- 001.jpg (52.56 KiB) Viewed 7976 times
Re: Suhe
Posted: Mon Dec 05, 2011 11:56 am
by White Shark
Minden vonalon más adatot találok a nyomaték és teljesítmény irányában ,pl ,werksturbó 190 le 140kw(karbi) tickford turbó 205 le 153 kw( inj) turbo technics 200-230 le (rs turbo) ,2,8 turbo 188le 263 nm .Most találja ki valaki a sok keverésből ki kivel van.A képeken látható rendszer ugyan hasonlít az enyémre de az enyém inkább hajaz a Werksturbo kinézetére .
Re: Suhe
Posted: Mon Dec 05, 2011 12:04 pm
by Peti
Igen, sokféle turbós verzió van, ezért is akartam helyrerakni, hogy a tied melyik lehet.
Re: Suhe
Posted: Mon Dec 05, 2011 1:40 pm
by White Shark
May turbo ,de nem az amelyik a te képeiden van .Ilyen Ízing kollégáé.
Re: Suhe
Posted: Mon Dec 05, 2011 10:39 pm
by Peti
Oké, majd lőj egy képet, ha összeállt a szépség.
Re: Suhe
Posted: Mon Dec 05, 2011 11:59 pm
by Nitrobuster
FEFE wrote:gigford wrote:White Shark wrote:negyed óra verseny után gallyra ment.
Mi adta meg magát?
Dugattyú nem bírta a növekvő kompótot kicsit megrogyott.

Lehet, hogy nagyon kisipari volt a dugó. Ha márkás dugó volt akkor nem szóltam.
Re: Suhe
Posted: Tue Dec 06, 2011 7:18 am
by Süni
Nitrobuster wrote:
Lehet, hogy nagyon kisipari volt a dugó. Ha márkás dugó volt akkor nem szóltam.
A dugó jó volt (asszem gyári). A komp volt nagyon(-nagyon) sok.
Re: Suhe
Posted: Tue Dec 06, 2011 11:52 am
by White Shark
Gyári dugó voltde rossz konstrukció ,az olajlehúzó gyűrű alatt nemcsak furatok voltak hanem kétoldalon teljes bevágás,afrissen fúrt motor kezdett összekopni + melegedni ( meg persze a 14,5bar kezdő kompresszió)a tetemes mennyiségű etanol ugyan hűtötte a dugókat de a dugattyúgyűrűk közti alu részt a csapszeg irányába leszakította,még működött ugyan a motor de rettenetesen pipált a beszorult gyűrűk miatt (egy sem tört el).
Re: Suhe
Posted: Sat Dec 17, 2011 5:31 pm
by Blant
Nekem ezzel a rendszerrel csak annyi a fenntartásom, hogy csak az egyik hengersor hajtja a turbót. Ez nem folytja/terheli félre a motort nagyon?
Re: Suhe
Posted: Sat Dec 17, 2011 7:10 pm
by White Shark
Ez tévedés , mindkét hengersor hajtja a turbót !
Re: Suhe
Posted: Sat Dec 17, 2011 7:46 pm
by Blant
Arra gondolsz, hogy mindkét hengersoron vannak munkaütemet végző hengerek, amikor a turbós hengersoron az egyes hengerek kipuffognak?
Honnan kap olajat a turbó és hol folyik vissza?
Re: Suhe
Posted: Sat Dec 17, 2011 8:46 pm
by White Shark
Nem vágom mit kérdezel,mind két hengersor turbóval meghajtott ,ill mindkét hengersor hajtja a turbót, a képek csalókák ,mert a turbó csak az egyik oldalon van de a másik oldalról a kipufogógáz ugyan arra a nyomástároló dobra van rávezetve amin a turbó áll. Másik kérdésedre válaszolva , a kenés is ugyan az a módszer mint bármely mai technika, itt az olajnyomás mérő óra tápvezetéke (csöve ) van megszakítva az a betápja a turbónak innen van az olaj , a visszafolyás pedig a karter oldalába szerkesztett csövön egyszerűen visszafolyik.Sajnos nem vízhűtésű a turbó így nem kellett kiépíteni külön hűtést de a fűtéscsövekkel ezt is egyszerűen meg lehetett volna oldani.
Re: Suhe
Posted: Sat Dec 17, 2011 9:23 pm
by szszaby
Blant wrote:Arra gondolsz, hogy mindkét hengersoron vannak munkaütemet végző hengerek, amikor a turbós hengersoron az egyes hengerek kipuffognak?
Mit csinál a hogyan tesz?

Re: Suhe
Posted: Sat Dec 17, 2011 10:08 pm
by Blant
Tényleg nem látszik. A másik oldali csonk teljesen úgy tűnt mintha már csak hátrafelé menne. Ezért nem értettem.
Re: Suhe
Posted: Sat Dec 17, 2011 11:37 pm
by Peti
ilyesmi megoldás. (sokáig én sem tudtam...)

- turbo.jpg (92.21 KiB) Viewed 7793 times