Page 2 of 2
Posted: Fri Aug 03, 2007 2:31 pm
by Kenny
tomtom wrote:Kenny wrote:Akkor csak halkan megjegyezném hogy a szinterkuplung lényege hogy sokáig lehet csúsztatni!
30másodpercig tudod úgy csúsztatni hogy nem üvegesedik fel, nem ég meg.

az indulási komfortcsökkenésre céloztam, mivel nincsenek benne a csillapító rugócskák. 8)
a lényegen nem változtat 18 pénz garival.
Utcára olyat nem is érdemes berakni. Amúgy az ár nem rossz, ha jól emlékszem nekünk 15 körül jött ki házilag, de mi a gyári rugós belsejét használtuk.
Posted: Sat Aug 04, 2007 12:32 pm
by gigford
Nekem rugohaz nelkuli van senki meg nem mondana, olyan konnyu vele elindulni.
Amugy a szinterfemnek tenyleg nagyobb a hoturese, de megis melyik sportban szoktak 30 masodpercig csusztatni a kuplungot?
De meg 10ig is, minek?
En ugy szoptam be a regi rugohazas szinterrel, hogy mivel a gyari tarcsat alakitottak at, egy ido mulva kilazulnak a rugok es akkor azt mar nem lehet jol javitani, vagyis csak idolegesen, utanna megint szar lesz.
Posted: Tue Aug 07, 2007 11:35 pm
by Nitrobuster
gigford wrote:Nekem rugohaz nelkuli van senki meg nem mondana, olyan konnyu vele elindulni.
Amugy a szinterfemnek tenyleg nagyobb a hoturese, de megis melyik sportban szoktak 30 masodpercig csusztatni a kuplungot?
De meg 10ig is, minek?
En ugy szoptam be a regi rugohazas szinterrel, hogy mivel a gyari tarcsat alakitottak at, egy ido mulva kilazulnak a rugok es akkor azt mar nem lehet jol javitani, vagyis csak idolegesen, utanna megint szar lesz.
Igazából a szinterkuplungot akkor érzed, ha versenykinyomószerkezetet használsz. Az legalább 2x akkora erővel feszíti a tárcsát a lendkerékhez( de lehet, hogy 3x) .
Posted: Wed Aug 08, 2007 10:41 am
by Jatis
Nitrobuster wrote:Igazából a szinterkuplungot akkor érzed, ha versenykinyomószerkezetet használsz. Az legalább 2x akkora erővel feszíti a tárcsát a lendkerékhez( de lehet, hogy 3x) .
Folyamatban nálunk az is, csak szét kéne szedni a cuccot.
Posted: Thu Aug 09, 2007 5:10 pm
by Szelei Szilard