fordulatszám, áramltalanitó, fűtés, hűtés
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
én rendeltem a Láng-nál fütöradiátort, nissens márkáju, 21700-ra igérték. kiváncsi leszek, hogy mi lesz belöle. a nissens hungáriánál van 28500-ért azonallra, de inkább várok....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
az igen! Sok gondod nem lesz vele egy darabig, az biztos... majd fotózd le, milyen egy zsír új radiátor!bogyo28 wrote:én rendeltem a Láng-nál fütöradiátort, nissens márkáju, 21700-ra igérték. kiváncsi leszek, hogy mi lesz belöle. a nissens hungáriánál van 28500-ért azonallra, de inkább várok....

- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
csak jöjjön meg egyszer. már 3 hete várom. nem akartam szenvedni használtal, remélem megéri majd. most nincs fütés a Capriban
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Hello
szelephézagról lenne szó. Nem nyitottam uj topikot mert sztem ezt csak én nem tudom :) + már itt szó esett rola. 7végén +kaptam az ifót,h 35 , 40 a szelephézag (bármilyen?) V6 esetén. Csak azt felejtettem el,h melyik - melyik. És ha van vmi spéci trükkje az állításnak akkor azt is, vagy csak ugyanugy mint bmelyik más autón. A Haynesben +néztem , elég érthetőnek tünt.
Köszi Tibi
szelephézagról lenne szó. Nem nyitottam uj topikot mert sztem ezt csak én nem tudom :) + már itt szó esett rola. 7végén +kaptam az ifót,h 35 , 40 a szelephézag (bármilyen?) V6 esetén. Csak azt felejtettem el,h melyik - melyik. És ha van vmi spéci trükkje az állításnak akkor azt is, vagy csak ugyanugy mint bmelyik más autón. A Haynesben +néztem , elég érthetőnek tünt.
Köszi Tibi
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
0.4 a kipuffantoszelep, es ugy tudod megjegyezni maskor ha ilyen adattal talakozol, hogy mindig a nagyobb a kipuffszelepe, mert ott nagyobb a hotagulasTibi wrote:Hello
szelephézagról lenne szó. Nem nyitottam uj topikot mert sztem ezt csak én nem tudom :) + már itt szó esett rola. 7végén +kaptam az ifót,h 35 , 40 a szelephézag (bármilyen?) V6 esetén. Csak azt felejtettem el,h melyik - melyik. És ha van vmi spéci trükkje az állításnak akkor azt is, vagy csak ugyanugy mint bmelyik más autón. A Haynesben +néztem , elég érthetőnek tünt.
Köszi Tibi
jellemzően a toló lapátok duplák, az nem fér el, a szimplák meg kisebbek, elől hely pedig bőven van, ugyhogy nyugodtan nézz használt vagy aftermarket cuccokat. de ha centire érdekel, megmérjük.gigford wrote:Skacok, a huto kulso oldalara max mekkora atmeroju hutoventit lehetne felrakni?
főleg franciákon van toló, bömösökön asszem...