fordulatszám, áramltalanitó, fűtés, hűtés
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
fordulatszám, áramltalanitó, fűtés, hűtés
Hello
lenne néhány kérdésem:
- a fordulatszámmérőmön nincs semmi színes jelzés, meddig szabad pörgetni (2800 karbi) a motort??
- van nekem 1 gomb amivel áramtalanitani lehet a kocsit. Ha beülsz bal oldalt a müszerfal alatt, olyan térd magasságban. ki kell huzni és utana lehet barmit is csinálni pl:beinditani :) de ha beinditottam akkor vissza lehet tolni és nem történik semmi. Ez mindenkinek van vagy csak nekem barkácsolták bele??
-eltünik a hűtővizem, de sztem nem csöpög, viszont a kiegyenlitő kupakjánál ahol bemegy a cső ott van rés. Lehet ott elpárolog???
-nincs fűtésem. Kerestem cuccot de drága az uj (capriba, mert minden másba fele annyi)ami hasznaltat neztünk az + folyt mnindenhol esetleg ideiglenes megoldásnak van-e vmi más tipusból valo amit bele lehet barkácsolni, akár zsiguli, skoda, bármi??
ennyi jutott eszembe, előre is köszi
ÜDv Tibi
lenne néhány kérdésem:
- a fordulatszámmérőmön nincs semmi színes jelzés, meddig szabad pörgetni (2800 karbi) a motort??
- van nekem 1 gomb amivel áramtalanitani lehet a kocsit. Ha beülsz bal oldalt a müszerfal alatt, olyan térd magasságban. ki kell huzni és utana lehet barmit is csinálni pl:beinditani :) de ha beinditottam akkor vissza lehet tolni és nem történik semmi. Ez mindenkinek van vagy csak nekem barkácsolták bele??
-eltünik a hűtővizem, de sztem nem csöpög, viszont a kiegyenlitő kupakjánál ahol bemegy a cső ott van rés. Lehet ott elpárolog???
-nincs fűtésem. Kerestem cuccot de drága az uj (capriba, mert minden másba fele annyi)ami hasznaltat neztünk az + folyt mnindenhol esetleg ideiglenes megoldásnak van-e vmi más tipusból valo amit bele lehet barkácsolni, akár zsiguli, skoda, bármi??
ennyi jutott eszembe, előre is köszi
ÜDv Tibi
Re: fordulatszám, áramltalanitó, fűtés, hűtés
Szia!Tibi wrote:Hello
lenne néhány kérdésem:
- a fordulatszámmérőmön nincs semmi színes jelzés, meddig szabad pörgetni (2800 karbi) a motort??
- van nekem 1 gomb amivel áramtalanitani lehet a kocsit. Ha beülsz bal oldalt a müszerfal alatt, olyan térd magasságban. ki kell huzni és utana lehet barmit is csinálni pl:beinditani :) de ha beinditottam akkor vissza lehet tolni és nem történik semmi. Ez mindenkinek van vagy csak nekem barkácsolták bele??
-eltünik a hűtővizem, de sztem nem csöpög, viszont a kiegyenlitő kupakjánál ahol bemegy a cső ott van rés. Lehet ott elpárolog???
-nincs fűtésem. Kerestem cuccot de drága az uj (capriba, mert minden másba fele annyi)ami hasznaltat neztünk az + folyt mnindenhol esetleg ideiglenes megoldásnak van-e vmi más tipusból valo amit bele lehet barkácsolni, akár zsiguli, skoda, bármi??
ennyi jutott eszembe, előre is köszi
ÜDv Tibi
- áramtalanító: tudtommal gyárilag nem volt az utcai Caprikban :D
- fordulatszám: 5000-5500 felé nem szoktam nagyon, elvileg leszabályoz
- a fűtésradiátorod repedt el, vagy a cső része? Elvileg javítható, én is sokáig kerestem hibátlan példányt... az MkII Escort-ban elvileg ugyanaz van(MkIII-as Capri esetén, MkI-et nem tudom)
- hűtővíz: a kiegyenlítőtartály kupakja nekem sem zár tökéletesen, de nemhiszem hogy akár kupaknélkül is sok tudna ott elpárologni :? Nem füstöl fehéren?

- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Hello
ez az áramtalanitó dolog engem is meglepett mikor eredetvizsgán be kellett volna inditani :) majd enyhe káromkodás és minden gomb elekergetése után fény derült a titokra :) lehet vmi házni immobilájzer :) A fűtőradiátor az itt van a polcon és kifolyik belole a viz a gumirészeknél mert szét van száradva. Nekem azt mondták,h nem tudják megjavitani vegyek ujat , legalábbis másikat. Ajánlottak is 3x xxx ért. Mondtam akkor inkabb lehuzott ablak minuszban is :) Viszont nem füstöl egyáltalán, semmit se.
ez az áramtalanitó dolog engem is meglepett mikor eredetvizsgán be kellett volna inditani :) majd enyhe káromkodás és minden gomb elekergetése után fény derült a titokra :) lehet vmi házni immobilájzer :) A fűtőradiátor az itt van a polcon és kifolyik belole a viz a gumirészeknél mert szét van száradva. Nekem azt mondták,h nem tudják megjavitani vegyek ujat , legalábbis másikat. Ajánlottak is 3x xxx ért. Mondtam akkor inkabb lehuzott ablak minuszban is :) Viszont nem füstöl egyáltalán, semmit se.
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Hali! Találtam az e-bayen fűtőradiátort. Igaz, hogy Mk2-hoz való, de ott vannak a méretek, hátha stimmel. És az ára sem vészes. (30 EUR)
http://cgi.ebay.de/Heizungskuehler-Ford ... dZViewItem
http://cgi.ebay.de/Heizungskuehler-Ford ... dZViewItem
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
Re: fordulatszám, áramltalanitó, fűtés, hűtés
- a fordulatszámmérőmön nincs semmi színes jelzés, meddig szabad pörgetni (2800 karbi) a motort??
Valójában kibírja a 6500-7000-et is. Ha jó. Tapasztalat. De kimélősen 5500 max.
- van nekem 1 gomb amivel áramtalanitani lehet a kocsit. Ha beülsz bal oldalt a müszerfal alatt, olyan térd magasságban. ki kell huzni és utana lehet barmit is csinálni pl:beinditani :) de ha beinditottam akkor vissza lehet tolni és nem történik semmi. Ez mindenkinek van vagy csak nekem barkácsolták bele??
Barkács.
-eltünik a hűtővizem, de sztem nem csöpög, viszont a kiegyenlitő kupakjánál ahol bemegy a cső ott van rés. Lehet ott elpárolog???
Cserélj hűtősapkát. A törött csőnél továbbra is el fog menni a víz, de az a kissebb baj.
-nincs fűtésem. Kerestem cuccot de drága az uj (capriba, mert minden másba fele annyi)ami hasznaltat neztünk az + folyt mnindenhol esetleg ideiglenes megoldásnak van-e vmi más tipusból valo amit bele lehet barkácsolni, akár zsiguli, skoda, bármi??
Ha nincs törés, repedés, csak a tömítés rossz, akkor nagyon érdemes megcsináltatni. Keresd SuperGT-t, ő segít ebben. Itt is szokott kolbászolni a fórumon. A "biguli vagy skoda" fűtő berakása a legrosszabb amit tehetsz kaprival, a barkácsimmobilájzered egyenesági folytatása lenne... 8)
Valójában kibírja a 6500-7000-et is. Ha jó. Tapasztalat. De kimélősen 5500 max.
- van nekem 1 gomb amivel áramtalanitani lehet a kocsit. Ha beülsz bal oldalt a müszerfal alatt, olyan térd magasságban. ki kell huzni és utana lehet barmit is csinálni pl:beinditani :) de ha beinditottam akkor vissza lehet tolni és nem történik semmi. Ez mindenkinek van vagy csak nekem barkácsolták bele??
Barkács.
-eltünik a hűtővizem, de sztem nem csöpög, viszont a kiegyenlitő kupakjánál ahol bemegy a cső ott van rés. Lehet ott elpárolog???
Cserélj hűtősapkát. A törött csőnél továbbra is el fog menni a víz, de az a kissebb baj.
-nincs fűtésem. Kerestem cuccot de drága az uj (capriba, mert minden másba fele annyi)ami hasznaltat neztünk az + folyt mnindenhol esetleg ideiglenes megoldásnak van-e vmi más tipusból valo amit bele lehet barkácsolni, akár zsiguli, skoda, bármi??
Ha nincs törés, repedés, csak a tömítés rossz, akkor nagyon érdemes megcsináltatni. Keresd SuperGT-t, ő segít ebben. Itt is szokott kolbászolni a fórumon. A "biguli vagy skoda" fűtő berakása a legrosszabb amit tehetsz kaprival, a barkácsimmobilájzered egyenesági folytatása lenne... 8)
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Nem pörgetted nagyon folyamatosan? -mert nekem akkor el szokott menni a szelephézag, és ez azzal is jár, hogy leesik az alapjárat!Tibi wrote:...és most az alapjárat is leesett kb 500ra olyan 800ról és egy kicsit zakatolós, nem egyenletes. Mit nézzek meg???
Üdv Tibi
De ezt sokminden okozhatja...
Először nézd át a benzin és a levegő szűrőt. Aztán nézd meg, hátha az előgyújtást ment el. Ha nem ezek akkor a karbit kéne átnézni, -beálítani.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project