Page 2 of 4
Posted: Sat Jun 03, 2006 12:58 pm
by Mad Max
Mint a váltó témánál írtam volt egy 4-es ről 5-re való cserém, amihez már előre vettem a Capri 3-tól 2.8 kardánt ami kisebb áttalakításokkal passzol is, DE a kérdés: a kardán eleje a váltóból 5 cm-t kilóg, mennyinek kéne lenni? Mértem a régit ott 10 cm hosszú az a rész és 6 cm-t van bent és 4 cm-t van kint.
Posted: Mon Sep 18, 2006 3:11 pm
by szszaby
Tibi wrote:hello
a jobb oldalán látszik ahol le van törve belőle, + a kis tűgörgők is ott vannak a "helyükön"

Sikerült megoldani?
Posted: Mon Sep 18, 2006 5:42 pm
by Tibi
szszaby wrote:Tibi wrote:hello
a jobb oldalán látszik ahol le van törve belőle, + a kis tűgörgők is ott vannak a "helyükön"
Sikerült megoldani?
igen, kicsit gányolt de működött
Posted: Tue Sep 19, 2006 11:29 am
by trafo2000
Tibi wrote:szszaby wrote:Tibi wrote:hello
a jobb oldalán látszik ahol le van törve belőle, + a kis tűgörgők is ott vannak a "helyükön"
Sikerült megoldani?
igen, kicsit gányolt de működött
Mi a gányolt?Amit küldtem alkatrészt jó lett?
Posted: Tue Sep 19, 2006 12:26 pm
by gigford
Lehet otthon kapni kardancsapagyat meg gumiszilentet?
Ha igen,hol es mennyiert?
Posted: Tue Sep 19, 2006 7:56 pm
by Tibi
gigford wrote:Lehet otthon kapni kardancsapagyat meg gumiszilentet?
Ha igen,hol es mennyiert?
Bárdinál láttam ilyesmiket. Nézz szét a lapjukon!
Posted: Tue Sep 19, 2006 8:29 pm
by gigford
Tibi wrote:gigford wrote:Lehet otthon kapni kardancsapagyat meg gumiszilentet?
Ha igen,hol es mennyiert?
Bárdinál láttam ilyesmiket. Nézz szét a lapjukon!
Oke,koszi
Posted: Tue Sep 19, 2006 9:47 pm
by szszaby
A QH 4997 a Birth 10794
Posted: Tue Sep 19, 2006 11:29 pm
by gigford
szszaby wrote:A QH 4997 a Birth 10794
koszi!
Posted: Wed Sep 20, 2006 4:51 pm
by Bogyo28
gigford wrote:Lehet otthon kapni kardancsapagyat meg gumiszilentet?
Ha igen,hol es mennyiert?
A gumi 1500...
Posted: Thu Jul 26, 2007 6:43 pm
by Tibi
Helóka !
Mt 75. Nincs még itthon, szóval csak halvány emlékképeimre támaszkodva mondom a következőt. Ha az automata Scorpio kardán első tagját rápattintom a Capri kardánra, akkor az jó lesz nekem? Úgy néztem, hogy egyforma hosszúak.Hatszög alakú a Hardy elől. ( úgy hallottam van köralakú is ). Na, mit szóltok?
Posted: Thu Jul 26, 2007 10:22 pm
by CAPRI-3
Tibi wrote:Helóka !
Mt 75. Nincs még itthon, szóval csak halvány emlékképeimre támaszkodva mondom a következőt. Ha az automata Scorpio kardán első tagját rápattintom a Capri kardánra, akkor az jó lesz nekem? Úgy néztem, hogy egyforma hosszúak.Hatszög alakú a Hardy elől. ( úgy hallottam van köralakú is ). Na, mit szóltok?
teljesen más, keress róla képeket inkább, hogy értsd is.
a váltó maga rövidebb és egy szilentezett konzol nyúlik hátra a váltó felett a kardánalagút tetejében, az a kulissza (váltókar) a hardy ez alatt és kb 10-15 centivel előtte van. MT75-ön a hardi kör alakú és egy tárcsára van szerelve a váltón, nem bedugós. erre a hardyra szereled a kardán első tagját (sierra vagy scorpio, 2 hossz van) majd középen van egy bordázott rész a felfüggesztés előtt, ott csúszik egymásba, ott oldható a kardán... ebből következik ugye, hogy a hátsó rész is más.
hívd fel drivert vagy vkit, akinek MT75 van capriban.
Re: kardán
Posted: Thu Oct 16, 2008 8:29 am
by gigford
Szereztem egy kardánt, de ilyen megoldásut nem láttam még, caprié elvileg:
Ilyen középpel is gyártották?
Re: kardán
Posted: Thu Oct 16, 2008 8:54 am
by Süni
gigford wrote:Szereztem egy kardánt, de ilyen megoldásut nem láttam még, caprié elvileg:
Ilyen középpel is gyártották?
Eddig csak és kizárólag BMW-ben láttam ilyet.
Re:
Posted: Thu Oct 16, 2008 10:56 am
by holecz
Tibi wrote:Helóka !
Mt 75. Nincs még itthon, szóval csak halvány emlékképeimre támaszkodva mondom a következőt. Ha az automata Scorpio kardán első tagját rápattintom a Capri kardánra, akkor az jó lesz nekem? Úgy néztem, hogy egyforma hosszúak.Hatszög alakú a Hardy elől. ( úgy hallottam van köralakú is ). Na, mit szóltok?
A Sierrákon is kör alakú Hardy van.