Page 2 of 22
Posted: Thu Sep 28, 2006 6:19 pm
by Dozer
A kis motor kis fogyasztás egy elég nagy tévedésen alapul...a kis motor akkor fogyaszt keveset ha teszel a lábad és a gázpedál közé egy tojást és úgy vezetsz hogy az nem törik el...ebben az esetben valóban el fog menni az áhitott 6-7 literrel...de abban a pillanatban hogy elnehezedik a lábad...rögtön 10 fölött fog hörpölni a kicsike...nekunk van egy vadi uj C3 unk..ha normálisan megyek vele akkor kb 10% al eszik többet mint a 2.8i granada...ha tolom neki akkor másfélszer annyit nyel...szóval kis motor nem egyenlő kis fogyasztás...sőt, viszont ha kell nincs ott semmi tartalék a talpad alatt, hiába tolod ki a szemét ugy fog gyorsulni hogy sirvafakadsz tőle...nekem a 2.8i igaz frissen generálozva autópályán 8 at eszik városban 10 et, ennál kevesebbet az 1.3 sem fog enni...viszont se erő se feeling...na ez jó hosszú lett..

Posted: Thu Sep 28, 2006 7:22 pm
by German Capri
Én mintha láttam volna már valamelyik nagyobb összeröffenésen,ha mindenigaz egy MK III-asban 2.0 V4-et!nem tudni kié?????
Posted: Fri Sep 29, 2006 10:17 am
by guriga
Dozer: Igaz. Erre már én is rájöttem, úgy 3-4 éve. Ha olcsó A pontból B pontba autót akarok majd, akkor valami nagyobb motorral felszerelt közepes kasznis dízelt vennék. (bár az meg alapban drágább...)
Különben meg teljesítmény, teljesítmény, teljesítmény minél nagyobb térfogatból.
...de vannak olyanok, (mint apám pl.) aki szinte sosem pörgeti 3000-ig az OFF autóját és rá igaz a kicsi motor, kis fogyasztás alapelv.
Posted: Fri Sep 29, 2006 10:28 am
by guriga
German Capri wrote:Max-nek igaza van teljesen alkalmas hiszen okos motorral igazi sportkocsi,de gondolom azért csinálták ennyiféle motorral,hogy mindenki megvehesse,na meghogy kinek mi jön be?(szerintem az Mk I elég jól hasíthatott mint Peranha

)
Ja a pirannya biztos rendben volt, de kb annyira hasonlított egy széria 1300-as capri és a pirannya egymásra, mint két tojás...
Egy sima meg egy strucctojás.

Azaz a külsejük (de az is csak nagyjából).
az önjelölt nyelvészeknek: tudjuk, hogy Perena az igazi neve, nem kell kijavítani

Posted: Fri Sep 29, 2006 12:10 pm
by szszaby
Igértek nekem egy 1,3 V4 mocit, egy Capriból ami nagyobb szivet kap.
Szerintetek lehetne túrbósítani?
Posted: Fri Sep 29, 2006 1:26 pm
by Dartonit
Lehet, de minek? :?
Posted: Fri Sep 29, 2006 1:31 pm
by gizmo
Dartonit wrote:Lehet, de minek? :?
miért ne? Egy Tau-s kolléga egy 1l-es Fiestát turbósított, szóval megoldható... erősebb lesz az biztos! 8)
Posted: Fri Sep 29, 2006 1:47 pm
by guriga
szszaby wrote:Igértek nekem egy 1,3 V4 mocit, egy Capriból ami nagyobb szivet kap.
Szerintetek lehetne túrbósítani?
Szerintem nagyon macera. Kérdés, hogy mi a cél vele, egy egyedi v4 turbo építése, vagy csak több LE.
Ha az utóbbi, akkor inkább nagyobb moci a jó választás.
Ha az előbbi, akkor sok pénzt és kitartást kívánok!
Ez a srác, már kicsit jobban belemelegedett: (saab de ugyanaz a ford motor)
http://personal.inet.fi/koti/kalle.heikkila/2005.htm
http://personal.inet.fi/koti/kalle.heikkila/2006.htm
Posted: Fri Sep 29, 2006 2:26 pm
by szszaby
Ahogy nézem az a Saab moci nem olyan mint az enyém mert itt a főtengelyen van az ékszíjtárcsa nem a kiegyenlítőn. Eddig ugy tudtam hogy ezek teljesen olyan mint a ford moci, vagy mégsem?
Posted: Fri Sep 29, 2006 2:35 pm
by trafo2000
Ha jól látom eleinte a kiegyenlítő tengelyen volt,ezt már a tuning során alkakították át hogy a főtengelyen legyen.A megnövelt teljesítmény és fordulat miatt valószínü az a gyenge fogaskerék nem bírta volna a terhelést.Látható hogy az új fedél az kisipari öntés
Posted: Fri Sep 29, 2006 3:16 pm
by guriga
szszaby wrote:Ahogy nézem az a Saab moci nem olyan mint az enyém mert itt a főtengelyen van az ékszíjtárcsa nem a kiegyenlítőn. Eddig ugy tudtam hogy ezek teljesen olyan mint a ford moci, vagy mégsem?
Öööö... Ezt a v4-et a ford 1962 -től gyártja. Lehet ez a saab moci a régi taunusokból van (1970-ig bezárólag). Talán p4, p6?
Vagy valami házigyártmyány.
Majd jön valaki aki megszakérti.
Posted: Fri Sep 29, 2006 3:17 pm
by guriga
trafo2000 wrote:Ha jól látom eleinte a kiegyenlítő tengelyen volt,ezt már a tuning során alkakították át hogy a főtengelyen legyen.A megnövelt teljesítmény és fordulat miatt valószínü az a gyenge fogaskerék nem bírta volna a terhelést.Látható hogy az új fedél az kisipari öntés
Minden kivánságunk ilyen gyorsan teljesüljön.

Posted: Fri Sep 29, 2006 7:56 pm
by Dartonit
guriga wrote:
Kérdés, hogy mi a cél vele, egy egyedi v4 turbo építése, vagy csak több LE.
Ha az utóbbi, akkor inkább nagyobb moci a jó választás.
Ha az előbbi, akkor sok pénzt és kitartást kívánok!
ÍÍgy van!!!!

Posted: Fri Sep 29, 2006 9:27 pm
by szszaby
guriga wrote:[Kérdés, hogy mi a cél vele, egy egyedi v4 turbo építése, vagy csak több LE.
Szeretem az egyedi dolgokat. :D
Posted: Wed Oct 04, 2006 3:11 am
by csótány17m
hadd gratuláljak a topikhoz! - nektek legalább van ilyen...
szszaby wrote:Ahogy nézem az a Saab moci nem olyan mint az enyém mert itt a főtengelyen van az ékszíjtárcsa nem a kiegyenlítőn. Eddig ugy tudtam hogy ezek teljesen olyan mint a ford moci, vagy mégsem?
épp most vagyok az 1.7 V4-em full generál finnisében.. - nekem sem a balansztengelyen van az ékszíjtárcsám.- ez a blokk 71-es, de volt egy 68-as V4-em is, ami pont ugyan ilyen... :?