Page 2 of 22

Posted: Thu Sep 28, 2006 6:19 pm
by Dozer
A kis motor kis fogyasztás egy elég nagy tévedésen alapul...a kis motor akkor fogyaszt keveset ha teszel a lábad és a gázpedál közé egy tojást és úgy vezetsz hogy az nem törik el...ebben az esetben valóban el fog menni az áhitott 6-7 literrel...de abban a pillanatban hogy elnehezedik a lábad...rögtön 10 fölött fog hörpölni a kicsike...nekunk van egy vadi uj C3 unk..ha normálisan megyek vele akkor kb 10% al eszik többet mint a 2.8i granada...ha tolom neki akkor másfélszer annyit nyel...szóval kis motor nem egyenlő kis fogyasztás...sőt, viszont ha kell nincs ott semmi tartalék a talpad alatt, hiába tolod ki a szemét ugy fog gyorsulni hogy sirvafakadsz tőle...nekem a 2.8i igaz frissen generálozva autópályán 8 at eszik városban 10 et, ennál kevesebbet az 1.3 sem fog enni...viszont se erő se feeling...na ez jó hosszú lett..:-)

Posted: Thu Sep 28, 2006 7:22 pm
by German Capri
Én mintha láttam volna már valamelyik nagyobb összeröffenésen,ha mindenigaz egy MK III-asban 2.0 V4-et!nem tudni kié?????

Posted: Fri Sep 29, 2006 10:17 am
by guriga
Dozer: Igaz. Erre már én is rájöttem, úgy 3-4 éve. Ha olcsó A pontból B pontba autót akarok majd, akkor valami nagyobb motorral felszerelt közepes kasznis dízelt vennék. (bár az meg alapban drágább...)

Különben meg teljesítmény, teljesítmény, teljesítmény minél nagyobb térfogatból.
:-)

...de vannak olyanok, (mint apám pl.) aki szinte sosem pörgeti 3000-ig az OFF autóját és rá igaz a kicsi motor, kis fogyasztás alapelv.

Posted: Fri Sep 29, 2006 10:28 am
by guriga
German Capri wrote:Max-nek igaza van teljesen alkalmas hiszen okos motorral igazi sportkocsi,de gondolom azért csinálták ennyiféle motorral,hogy mindenki megvehesse,na meghogy kinek mi jön be?(szerintem az Mk I elég jól hasíthatott mint Peranha :lol: )
Ja a pirannya biztos rendben volt, de kb annyira hasonlított egy széria 1300-as capri és a pirannya egymásra, mint két tojás...

Egy sima meg egy strucctojás. :-)
Azaz a külsejük (de az is csak nagyjából). :-)

az önjelölt nyelvészeknek: tudjuk, hogy Perena az igazi neve, nem kell kijavítani :-)

Posted: Fri Sep 29, 2006 12:10 pm
by szszaby
Igértek nekem egy 1,3 V4 mocit, egy Capriból ami nagyobb szivet kap.
Szerintetek lehetne túrbósítani?

Posted: Fri Sep 29, 2006 1:26 pm
by Dartonit
Lehet, de minek? :?

Posted: Fri Sep 29, 2006 1:31 pm
by gizmo
Dartonit wrote:Lehet, de minek? :?
miért ne? Egy Tau-s kolléga egy 1l-es Fiestát turbósított, szóval megoldható... erősebb lesz az biztos! 8)

Posted: Fri Sep 29, 2006 1:47 pm
by guriga
szszaby wrote:Igértek nekem egy 1,3 V4 mocit, egy Capriból ami nagyobb szivet kap.
Szerintetek lehetne túrbósítani?
Szerintem nagyon macera. Kérdés, hogy mi a cél vele, egy egyedi v4 turbo építése, vagy csak több LE.

Ha az utóbbi, akkor inkább nagyobb moci a jó választás.

Ha az előbbi, akkor sok pénzt és kitartást kívánok! :-)

Ez a srác, már kicsit jobban belemelegedett: (saab de ugyanaz a ford motor)
http://personal.inet.fi/koti/kalle.heikkila/2005.htm
http://personal.inet.fi/koti/kalle.heikkila/2006.htm

Posted: Fri Sep 29, 2006 2:26 pm
by szszaby
Ahogy nézem az a Saab moci nem olyan mint az enyém mert itt a főtengelyen van az ékszíjtárcsa nem a kiegyenlítőn. Eddig ugy tudtam hogy ezek teljesen olyan mint a ford moci, vagy mégsem?

Posted: Fri Sep 29, 2006 2:35 pm
by trafo2000
Ha jól látom eleinte a kiegyenlítő tengelyen volt,ezt már a tuning során alkakították át hogy a főtengelyen legyen.A megnövelt teljesítmény és fordulat miatt valószínü az a gyenge fogaskerék nem bírta volna a terhelést.Látható hogy az új fedél az kisipari öntés

Posted: Fri Sep 29, 2006 3:16 pm
by guriga
szszaby wrote:Ahogy nézem az a Saab moci nem olyan mint az enyém mert itt a főtengelyen van az ékszíjtárcsa nem a kiegyenlítőn. Eddig ugy tudtam hogy ezek teljesen olyan mint a ford moci, vagy mégsem?

Öööö... Ezt a v4-et a ford 1962 -től gyártja. Lehet ez a saab moci a régi taunusokból van (1970-ig bezárólag). Talán p4, p6?

Vagy valami házigyártmyány.

Majd jön valaki aki megszakérti.

Posted: Fri Sep 29, 2006 3:17 pm
by guriga
trafo2000 wrote:Ha jól látom eleinte a kiegyenlítő tengelyen volt,ezt már a tuning során alkakították át hogy a főtengelyen legyen.A megnövelt teljesítmény és fordulat miatt valószínü az a gyenge fogaskerék nem bírta volna a terhelést.Látható hogy az új fedél az kisipari öntés
Minden kivánságunk ilyen gyorsan teljesüljön.
:-)

Posted: Fri Sep 29, 2006 7:56 pm
by Dartonit
guriga wrote:
Kérdés, hogy mi a cél vele, egy egyedi v4 turbo építése, vagy csak több LE.
Ha az utóbbi, akkor inkább nagyobb moci a jó választás.
Ha az előbbi, akkor sok pénzt és kitartást kívánok! :-)
ÍÍgy van!!!! :ba:

Posted: Fri Sep 29, 2006 9:27 pm
by szszaby
guriga wrote:[Kérdés, hogy mi a cél vele, egy egyedi v4 turbo építése, vagy csak több LE.
Szeretem az egyedi dolgokat. :D

Posted: Wed Oct 04, 2006 3:11 am
by csótány17m
hadd gratuláljak a topikhoz! - nektek legalább van ilyen... :lol:
szszaby wrote:Ahogy nézem az a Saab moci nem olyan mint az enyém mert itt a főtengelyen van az ékszíjtárcsa nem a kiegyenlítőn. Eddig ugy tudtam hogy ezek teljesen olyan mint a ford moci, vagy mégsem?

épp most vagyok az 1.7 V4-em full generál finnisében.. - nekem sem a balansztengelyen van az ékszíjtárcsám.- ez a blokk 71-es, de volt egy 68-as V4-em is, ami pont ugyan ilyen... :?