Page 2 of 9
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Mon Mar 17, 2008 10:36 am
by Hattyu
Hát igen,sajnos ez van.
Reménykedem hogy a regisztrációs adót eltörlik(majd valamikor....) és akkor legalább valamit lehetne alakítani!
Addig is álmodozok

Re: Rover 3.5 V8
Posted: Mon Mar 17, 2008 10:40 am
by Bogyo28
Hattyu wrote:Hát igen,sajnos ez van.
Reménykedem hogy a regisztrációs adót eltörlik(majd valamikor....) és akkor legalább valamit lehetne alakítani!
Addig is álmodozok

én az elöző hozzászólásomban a regadót nem is számoltam!!!! azt még vedd hozzá! de egyébként ebben a projectben az lenne a legkevesebb szinte, amit ki kell fizetned. tudod: amit nem tudsz megoldani pénzel, old meg sok pénzel!!!!
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Mon Mar 17, 2008 10:42 am
by Hattyu
Bogyo28 wrote:Hattyu wrote:Hát igen,sajnos ez van.
Reménykedem hogy a regisztrációs adót eltörlik(majd valamikor....) és akkor legalább valamit lehetne alakítani!
Addig is álmodozok

én az elöző hozzászólásomban a regadót nem is számoltam!!!! azt még vedd hozzá! de egyébként ebben a projectben az lenne a legkevesebb szinte, amit ki kell fizetned. tudod: amit nem tudsz megoldani pénzel, old meg sok pénzel!!!!
Hát igen,sajnos így van ez a "kedves,okos" kis hazánkban

Re: Rover 3.5 V8
Posted: Mon Mar 17, 2008 10:48 am
by Tibi
É ha kiszámoltad mennyi az annyi akkor szorozd be kettővel ! :D
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Mon Mar 17, 2008 10:51 am
by Bogyo28
Hattyu wrote:Hát igen,sajnos így van ez a "kedves,okos" kis hazánkban

nem mintha védeni szeretném az itthoni bürokráciát, de kint sincs sokkal másképp, ott sem rohangálhatsz akármivel. Nusiék most ujítottak fel egy Peranát, ott a német TÜV egy szép listát nyomott a tulaj kezébe hogy mit csináljon meg az auton milyen alkatrészekből hogy utánna használhassa. nem nagyon volt olyan benne hogy otthon mokolj valami nagyobb féket rá, meg fest le a futomű alkatrészeit, hanem igen komoly és drága cuccokat kértek bele, de a cél a biztonságos auto volt. és ezen nem is fognak engedni. ha egyedi építésü autót akarsz, akkor meg erre kell hogy legyen pénzed. és az sem lehet hogy te építesz valamit, amivel tömegszerencsétlenséget okozol, mert a V8 alatt ott maradt az 1.3 fék és futómű...szóval ebben a témában szerintem igaza van a hatóságnak, igaz a bürokrácián lehetne még finomítani.
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Mon Mar 17, 2008 10:52 am
by Hattyu
Tibi wrote:É ha kiszámoltad mennyi az annyi akkor szorozd be kettővel ! :D
Tudom már ismerem a dörgést

Re: Rover 3.5 V8
Posted: Mon Mar 17, 2008 10:58 am
by Hattyu
Bogyo28 wrote:Hattyu wrote:Hát igen,sajnos így van ez a "kedves,okos" kis hazánkban

nem mintha védeni szeretném az itthoni bürokráciát, de kint sincs sokkal másképp, ott sem rohangálhatsz akármivel. Nusiék most ujítottak fel egy Peranát, ott a német TÜV egy szép listát nyomott a tulaj kezébe hogy mit csináljon meg az auton milyen alkatrészekből hogy utánna használhassa. nem nagyon volt olyan benne hogy otthon mokolj valami nagyobb féket rá, meg fest le a futomű alkatrészeit, hanem igen komoly és drága cuccokat kértek bele, de a cél a biztonságos auto volt. és ezen nem is fognak engedni. ha egyedi építésü autót akarsz, akkor meg erre kell hogy legyen pénzed. és az sem lehet hogy te építesz valamit, amivel tömegszerencsétlenséget okozol, mert a V8 alatt ott maradt az 1.3 fék és futómű...szóval ebben a témában szerintem igaza van a hatóságnak, igaz a bürokrácián lehetne még finomítani.
Persze én se úgy gondoltam hogy csak úgy belepasszintom a mocit és minden levan szarva,nagyobb fékek erősebb futómű is kell meg a kasztnit megerősíteni és sok egyéb dolog tudom.
Nem egyszerű dolog ez.

Re: Rover 3.5 V8
Posted: Mon Mar 17, 2008 11:55 am
by Tibi
Mondjuk megnézném Erzsike arcát mikor beállítassz hozzá az ocsmányirodába, hogy mit is szeretnél :)
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Mon Mar 17, 2008 12:33 pm
by Hattyu
Tibi wrote:Mondjuk megnézném Erzsike arcát mikor beállítassz hozzá az ocsmányirodába, hogy mit is szeretnél :)
Jól néz ki legalább az Erzsike?
Ha igen akkor biztos megoldom a dolgot hogy elintézze nekem

Re: Rover 3.5 V8
Posted: Tue Mar 18, 2008 2:59 pm
by Dozer
Nem az a gond hogy meg kell felelni a megfelelő követelményeknek, hanem az hogy bemész közlöd mit akarsz és elhajtanak a p...ba, mert a kedves odaültetett irodistának meg sem fordul a fejében hogy egyáltalán utánanézzen mit hogy merre miért hanem inkább rácseszi a NEM ENGEDÉLYEZETT pecsétet mert az sokkal egyszerűbb...
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Tue Mar 18, 2008 5:39 pm
by Dartonit
Most beszéltem egy ismerős Kpm-es guruval, azt mondja AF-el esetleg el lehet intézni...
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Tue Mar 18, 2008 9:35 pm
by Bogyo28
Dozer wrote:Nem az a gond hogy meg kell felelni a megfelelő követelményeknek, hanem az hogy bemész közlöd mit akarsz és elhajtanak a p...ba, mert a kedves odaültetett irodistának meg sem fordul a fejében hogy egyáltalán utánanézzen mit hogy merre miért hanem inkább rácseszi a NEM ENGEDÉLYEZETT pecsétet mert az sokkal egyszerűbb...
mindenre megvan a megfelelő ember, az összes ocsmányirodában/közlekedési felügyelet irodában nem ülhet hozzáértő. kis utánnajárással minden elintézhető, persze vastag pénztárca kell hozzá. és itt most nem kenőpénzre gondolok, hanem arra hogy elég sokba kerülnek a projecthez kellő cuccok. nézd csak meg mennyi amcsi vas rohangál papirokkal nem igazán gyári állapotban. lehet már itthon kit-car-t is üzembehelyezni stb. kitartás kell hozzá az igaz, de azért látszik valami javulás a rendszerben...
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Tue Mar 18, 2008 9:39 pm
by Bogyo28
Dartonit wrote:Most beszéltem egy ismerős Kpm-es guruval, azt mondja AF-el esetleg el lehet intézni...
Csak már nincs AF, ami meg helyette van az meg sokkal szigorubb mint az AF volt (EU-s előírás, már nem csak egy felragasztott alu lap van számokkal, kissá komolyabb a dolog). És ami a lényeg, ha esetleg régi AF-s motorszámod van, (a mototrszám meg ugye egyre kevésbé érdekes) akkor is nehéz egy V8-ra azt mondani hogy 1.3-as. És ha nagyon szívozni akarnak veled, akkor azért baszogathatnak, hogy ugye a forgalmiban ott figyel az 1300 ccm és pl 45 kw. na most a V8 joval több kw. ami viszont jóval több teljesítményadót jelentene, tehát te a nem legális nagyobb mociddal akár adócsaló is lehetsz....
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Fri Mar 21, 2008 9:45 pm
by Bogyo28
type 5 váltó rover V8-hoz:
http://cgi.ebay.co.uk/Rover-V8-Gearbox- ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
ha esetleg nem lenne rover váltó
Re: Rover 3.5 V8
Posted: Tue Mar 25, 2008 9:53 pm
by ittyu
tegyél bele 1 BOA-t vagy egy 12voltot.az még mindig 2.9.