Amilyen váltóra gondolsz, az a Range Roverek alatt van, és csak 4 sebességes.
Az enyém SD1esé, és a beszerzése nem volt valami egyszerű.
Van egy srác Csanyteleken, aki felvásásrolt egy egész SD1 bontót (asszem Üllőn volt). Tőle szereztem. Alkudni is élmény volt vele. 80ról indultunk, majd 20 ig jutottunk + egy ajándék váltóval.
Az ajándék váltóban rossz volt a nyelestengely. Legalábbis szerinte. Amit vettem, teljesen megvolt égetve, minden össze volt sülve, a másik pedig szinte 0 km-es volt! Sehol semmi kopás. Magyarul 20-ért vettem egy szemetet, és ingyen kaptam egy tökéleteset.
Az alkatrész ellátással nincs probléma. Az offroadosoktól sok mindnt be lehet szerezni, és Angliában fillérek hozzá az alkatrészek. Pl egy komplett tömítéskészlet (hengerfejtömítésekkel együtt) nincs 15000 Ft. Másrészről ez egy iszonyúan lefojtott motor. Mind a 3.5, mind a 3.9. Nagyon kis módosításokkal iszonyat sokat ki lehet hozni belőle.
Rengeteg előnye van még ezen kívül amit az Épülő vasak topikban le is írtam. Az egyetlen hátránya talán, hogy a rendőr sosem hiszi majd el neked, hogy ez bizony 2.0.
De a legfőbb előnye a hangja.

Ez mondjuk egy Cortinában van, de az majdnem taunus, nem?
http://youtube.com/watch?v=7ZoOhuqZyVE