2.3 v6 segitség kellene
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Olyannyira ott voltam, hogy én adtam Szabyk-nak, akié ez az autó villáskulcsot, meg fogót, mert valamit mókoltak rajta. Azóta sajna a motor tűz áldozata lett, úgy tudom. Köszi a linkeket!
Üdv!
Üdv!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Már újjáépült !Blant wrote:Olyannyira ott voltam, hogy én adtam Szabyk-nak, akié ez az autó villáskulcsot, meg fogót, mert valamit mókoltak rajta. Azóta sajna a motor tűz áldozata lett, úgy tudom. Köszi a linkeket!
Üdv!
http://www.timeslip.hu/szabyk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Hello urak. !!
Nem akatam ezért új topicot nyitni.
Bocsánat az off-ért
DE.
Nem tudna valaki egy olyan oldalt vagy rajzot ami
1:1méretben tartalmazza
a 2.3-v-6 osnak az első pajzsjához való tömítés rajza.
S azon belül is annak a tömítésnek ami a blokkhoz csatlakozik(ami takartja a Vezérmű kereket).
godoltam úgy könnyeb ha kivágom én.
könnyeb lenne így a munkám
Nem akatam ezért új topicot nyitni.
Bocsánat az off-ért
DE.
Nem tudna valaki egy olyan oldalt vagy rajzot ami
1:1méretben tartalmazza
a 2.3-v-6 osnak az első pajzsjához való tömítés rajza.
S azon belül is annak a tömítésnek ami a blokkhoz csatlakozik(ami takartja a Vezérmű kereket).
godoltam úgy könnyeb ha kivágom én.
könnyeb lenne így a munkám
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.3 v6 segitség kellene
ez a tömítés kapható, nem egy összeg, egyszerübb venni. olyan oldal ahol ez 1:1-ben fenn van nem létezik. van szétszedett moci, arról lehet másolni vagy készíttetni, de szerintem egyszerübb készen megvenni...Natalie Driver Gabe wrote:Hello urak. !!
Nem akatam ezért új topicot nyitni.
Bocsánat az off-ért
DE.
Nem tudna valaki egy olyan oldalt vagy rajzot ami
1:1méretben tartalmazza
a 2.3-v-6 osnak az első pajzsjához való tömítés rajza.
S azon belül is annak a tömítésnek ami a blokkhoz csatlakozik(ami takartja a Vezérmű kereket).
godoltam úgy könnyeb ha kivágom én.
könnyeb lenne így a munkám
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Mivel tömítést csak úgy tudsz cserélni, hogy ha a két alkatrész, ami közé megy szét van szedve, szerintem kapd le a vezérműdeklit, rajzold körbe, vágd ki, oszt kész.Natalie Driver Gabe wrote:Hello urak. !!
Nem akatam ezért új topicot nyitni.
Bocsánat az off-ért
DE.
Nem tudna valaki egy olyan oldalt vagy rajzot ami
1:1méretben tartalmazza
a 2.3-v-6 osnak az első pajzsjához való tömítés rajza.
S azon belül is annak a tömítésnek ami a blokkhoz csatlakozik(ami takartja a Vezérmű kereket).
godoltam úgy könnyeb ha kivágom én.
könnyeb lenne így a munkám
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
Re: 2.3 v6 segitség kellene
sajnos krónikus időhiányban szenvedek.ez a tömítés kapható, nem egy összeg, egyszerübb venni. olyan oldal ahol ez 1:1-ben fenn van nem létezik. van szétszedett moci, arról lehet másolni vagy készíttetni, de szerintem egyszerübb készen megvenni...
Holnap reggel indulnom kellene vele Egerbe.
De csak tegnap este vettem észre
hogy kicsit ereszti az olajat.
Van 1 éjszakám hogy rendezzem a dolgot mert féltem a szívét.
De így marad a szétborítós történet
Azért kösz

- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: 2.3 v6 segitség kellene
C-terv: Pur-hab, hegesztés,... fűrészpor az olajba, vagy kábelkötegelővel kis edénykét rögzítesz a szivárgás helye alá, és az elcsepegő olajat kis elektromos szivattyú segítségével visszakeringeted a rendszerbe.szszaby wrote:Akkor menj el olajeresztősen. Az nem kerül időbe.
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Te igy csinálnád ha a te gépedről volna szó ??C-terv: Pur-hab, hegesztés,... fűrészpor az olajba, vagy kábelkötegelővel kis edénykét rögzítesz a szivárgás helye alá, és az elcsepegő olajat kis elektromos szivattyú segítségével visszakeringeted a rendszerbe
Re: 2.3 v6 segitség kellene
sziasztok!
Kérdésem lenne:
2.3 motor felújításához, gond nélkül használhatók-e a 2.8-as motor alapméretű dugattyúi?
Azért érdekel, mert Jelentős költségmegtakarítás lenne ha igen. 2.8 dugósorom van, hozzávaló új gyűrűsorral. Csak nem tudom, hogy a dugók kompatibilisek-e, illetve a blokk mit szól a 3mm-es túlfúráshoz.
Előre is köszi a választ!
Kérdésem lenne:
2.3 motor felújításához, gond nélkül használhatók-e a 2.8-as motor alapméretű dugattyúi?
Azért érdekel, mert Jelentős költségmegtakarítás lenne ha igen. 2.8 dugósorom van, hozzávaló új gyűrűsorral. Csak nem tudom, hogy a dugók kompatibilisek-e, illetve a blokk mit szól a 3mm-es túlfúráshoz.
Előre is köszi a választ!
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Szia!
Nem lehet akkorára megfúrni, úgy tudom! nomeg a dugattyúk csapszeghelyzete sem tudom, hogy egyezik-e. Inkább perselyeztesd, vagy Pál dugattyú!
Nem lehet akkorára megfúrni, úgy tudom! nomeg a dugattyúk csapszeghelyzete sem tudom, hogy egyezik-e. Inkább perselyeztesd, vagy Pál dugattyú!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Blant wrote:Szia!
Nem lehet akkorára megfúrni, úgy tudom! nomeg a dugattyúk csapszeghelyzete sem tudom, hogy egyezik-e. Inkább perselyeztesd, vagy Pál dugattyú!
Üdv!
Köszi a választ!

Ejj, pedig de szépen kigondoltam............
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Nem hinném, hogy más lenne a blokkja, de a csapszeg dolgot én sem tudom. Ha meghagyod a főtengelyt akkor lenne a 2,8-as dugókkal 2500cm3.
Ford Capri MkI Essex
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Ha megfúrni nem lehet akkor perselyezni se lehet.Blant wrote:Szia!
Nem lehet akkorára megfúrni, úgy tudom! nomeg a dugattyúk csapszeghelyzete sem tudom, hogy egyezik-e. Inkább perselyeztesd, vagy Pál dugattyú!
Ford Capri MkI Essex
Re: 2.3 v6 segitség kellene
szszaby wrote:Nem hinném, hogy más lenne a blokkja, de a csapszeg dolgot én sem tudom. Ha meghagyod a főtengelyt akkor lenne a 2,8-as dugókkal 2500cm3.
Szia!
Nem akarnék a főtengelyel variálni, nem is tuning céllal gondoltam én ezt.
Az autóm gyári blokkját mindenképp fúrni kell, és arra lennék kíváncsi, hogy a 2.8 alapméretű dugó használható-e a 2.3 blokkban. Jelentősen csökkennének a költségeim hisz nem kellene dugót, gyűrűt vennem, maradna a fúrás, főtengelyköszörülés+csapágy költsége.
Csak a bibi ott van, hogy nem tudom mennyiben kompatibilis a két dugó.
Olyat már olvastam itt a fórumon valahol, hogy 2.0v6 lett megfúrva 2.3 alapméretre . Viszont ott csak furatátmérőben van különbség,lökethossz megegyezik.
Ha nem műkszik a dolog, akkor elég húzós lesz a motorfelújítás,és a kaszni-festés-kárpitozás után nem biztos, hogy most erre lesz keret.
Akkor viszont másik motort kell betennem az ótókába.