Page 11 of 13
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Wed Feb 25, 2009 7:17 pm
by Blant
Olyannyira ott voltam, hogy én adtam Szabyk-nak, akié ez az autó villáskulcsot, meg fogót, mert valamit mókoltak rajta. Azóta sajna a motor tűz áldozata lett, úgy tudom. Köszi a linkeket!
Üdv!
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Wed Feb 25, 2009 9:18 pm
by Süni
Blant wrote:Olyannyira ott voltam, hogy én adtam Szabyk-nak, akié ez az autó villáskulcsot, meg fogót, mert valamit mókoltak rajta. Azóta sajna a motor tűz áldozata lett, úgy tudom. Köszi a linkeket!
Üdv!
Már újjáépült !
http://www.timeslip.hu/szabyk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Fri Jan 22, 2010 1:11 pm
by Natalie Driver Gabe
Hello urak. !!
Nem akatam ezért új topicot nyitni.
Bocsánat az off-ért
DE.
Nem tudna valaki egy olyan oldalt vagy rajzot ami
1:1méretben tartalmazza
a 2.3-v-6 osnak az első pajzsjához való tömítés rajza.
S azon belül is annak a tömítésnek ami a blokkhoz csatlakozik(ami takartja a Vezérmű kereket).
godoltam úgy könnyeb ha kivágom én.
könnyeb lenne így a munkám
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Fri Jan 22, 2010 1:15 pm
by Bogyo28
Natalie Driver Gabe wrote:Hello urak. !!
Nem akatam ezért új topicot nyitni.
Bocsánat az off-ért
DE.
Nem tudna valaki egy olyan oldalt vagy rajzot ami
1:1méretben tartalmazza
a 2.3-v-6 osnak az első pajzsjához való tömítés rajza.
S azon belül is annak a tömítésnek ami a blokkhoz csatlakozik(ami takartja a Vezérmű kereket).
godoltam úgy könnyeb ha kivágom én.
könnyeb lenne így a munkám
ez a tömítés kapható, nem egy összeg, egyszerübb venni. olyan oldal ahol ez 1:1-ben fenn van nem létezik. van szétszedett moci, arról lehet másolni vagy készíttetni, de szerintem egyszerübb készen megvenni...
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Fri Jan 22, 2010 1:18 pm
by vasparipa
Natalie Driver Gabe wrote:Hello urak. !!
Nem akatam ezért új topicot nyitni.
Bocsánat az off-ért
DE.
Nem tudna valaki egy olyan oldalt vagy rajzot ami
1:1méretben tartalmazza
a 2.3-v-6 osnak az első pajzsjához való tömítés rajza.
S azon belül is annak a tömítésnek ami a blokkhoz csatlakozik(ami takartja a Vezérmű kereket).
godoltam úgy könnyeb ha kivágom én.
könnyeb lenne így a munkám
Mivel tömítést csak úgy tudsz cserélni, hogy ha a két alkatrész, ami közé megy szét van szedve, szerintem kapd le a vezérműdeklit, rajzold körbe, vágd ki, oszt kész.
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Fri Jan 22, 2010 1:20 pm
by Natalie Driver Gabe
ez a tömítés kapható, nem egy összeg, egyszerübb venni. olyan oldal ahol ez 1:1-ben fenn van nem létezik. van szétszedett moci, arról lehet másolni vagy készíttetni, de szerintem egyszerübb készen megvenni...
sajnos krónikus időhiányban szenvedek.
Holnap reggel indulnom kellene vele Egerbe.
De csak tegnap este vettem észre
hogy kicsit ereszti az olajat.
Van 1 éjszakám hogy rendezzem a dolgot mert féltem a szívét.
De így marad a szétborítós történet
Azért kösz

Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Fri Jan 22, 2010 1:38 pm
by szszaby
Akkor menj el olajeresztősen. Az nem kerül időbe.

Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Fri Jan 22, 2010 1:53 pm
by vasparipa
szszaby wrote:Akkor menj el olajeresztősen. Az nem kerül időbe.

C-terv: Pur-hab, hegesztés,... fűrészpor az olajba, vagy kábelkötegelővel kis edénykét rögzítesz a szivárgás helye alá, és az elcsepegő olajat kis elektromos szivattyú segítségével visszakeringeted a rendszerbe.
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Fri Jan 22, 2010 1:55 pm
by Natalie Driver Gabe
C-terv: Pur-hab, hegesztés,... fűrészpor az olajba, vagy kábelkötegelővel kis edénykét rögzítesz a szivárgás helye alá, és az elcsepegő olajat kis elektromos szivattyú segítségével visszakeringeted a rendszerbe
Te igy csinálnád ha a te gépedről volna szó ??
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Sun Oct 17, 2010 7:21 am
by Lacóka
sziasztok!
Kérdésem lenne:
2.3 motor felújításához, gond nélkül használhatók-e a 2.8-as motor alapméretű dugattyúi?
Azért érdekel, mert Jelentős költségmegtakarítás lenne ha igen. 2.8 dugósorom van, hozzávaló új gyűrűsorral. Csak nem tudom, hogy a dugók kompatibilisek-e, illetve a blokk mit szól a 3mm-es túlfúráshoz.
Előre is köszi a választ!
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Sun Oct 17, 2010 2:13 pm
by Blant
Szia!
Nem lehet akkorára megfúrni, úgy tudom! nomeg a dugattyúk csapszeghelyzete sem tudom, hogy egyezik-e. Inkább perselyeztesd, vagy Pál dugattyú!
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Sun Oct 17, 2010 3:15 pm
by Lacóka
Blant wrote:Szia!
Nem lehet akkorára megfúrni, úgy tudom! nomeg a dugattyúk csapszeghelyzete sem tudom, hogy egyezik-e. Inkább perselyeztesd, vagy Pál dugattyú!
Üdv!
Köszi a választ!
Ejj, pedig de szépen kigondoltam............
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Sun Oct 17, 2010 4:47 pm
by szszaby
Nem hinném, hogy más lenne a blokkja, de a csapszeg dolgot én sem tudom. Ha meghagyod a főtengelyt akkor lenne a 2,8-as dugókkal 2500cm3.
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Sun Oct 17, 2010 4:48 pm
by szszaby
Blant wrote:Szia!
Nem lehet akkorára megfúrni, úgy tudom! nomeg a dugattyúk csapszeghelyzete sem tudom, hogy egyezik-e. Inkább perselyeztesd, vagy Pál dugattyú!
Ha megfúrni nem lehet akkor perselyezni se lehet.
Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Sun Oct 17, 2010 7:13 pm
by Lacóka
szszaby wrote:Nem hinném, hogy más lenne a blokkja, de a csapszeg dolgot én sem tudom. Ha meghagyod a főtengelyt akkor lenne a 2,8-as dugókkal 2500cm3.
Szia!
Nem akarnék a főtengelyel variálni, nem is tuning céllal gondoltam én ezt.
Az autóm gyári blokkját mindenképp fúrni kell, és arra lennék kíváncsi, hogy a 2.8 alapméretű dugó használható-e a 2.3 blokkban. Jelentősen csökkennének a költségeim hisz nem kellene dugót, gyűrűt vennem, maradna a fúrás, főtengelyköszörülés+csapágy költsége.
Csak a bibi ott van, hogy nem tudom mennyiben kompatibilis a két dugó.
Olyat már olvastam itt a fórumon valahol, hogy 2.0v6 lett megfúrva 2.3 alapméretre . Viszont ott csak furatátmérőben van különbség,lökethossz megegyezik.
Ha nem műkszik a dolog, akkor elég húzós lesz a motorfelújítás,és a kaszni-festés-kárpitozás után nem biztos, hogy most erre lesz keret.
Akkor viszont másik motort kell betennem az ótókába.