Page 11 of 21

Posted: Thu Oct 19, 2006 6:23 pm
by Mad Max
Én úgy olvastam az alaktész könyvekben és a Ford kis könyvekben:
2.8i 160 Le Capri, MkI Granada , Ugyanis a Ford könyvemből a gyenge angol tudásommal úgy olvastam, hogy a Capri a Granadától kapta meg a 160 Le-s motort a többi 2.8i Scorpio, mkII Granyó, Sierra 150 Le.
Amúgy a gyári múszakiüzet is azt írja a 2.0 és 2.3 V6-hoz, hogy 5700-iglehet pörgetni tartósan, röviden 6000-ig.

Posted: Thu Oct 19, 2006 6:52 pm
by Árpi
Az mk2 Granadaban is volt a 160lovas 77-82ig. 8)

Posted: Sun Oct 22, 2006 9:14 pm
by Mad Max
Na én azt az évjáratot tudom I-es Granadának, vagy is egyről beszélünk!

Posted: Sun Oct 22, 2006 9:28 pm
by Dozer
Az az MK2/1 es granada..:-)

Posted: Mon Oct 23, 2006 9:40 am
by Árpi
Dozer wrote:Az az MK2/1 es granada..:-)
Igyvan kolega :lol: :wink:

Posted: Mon Oct 30, 2006 11:21 am
by Mad Max
Találtam Bp-en egy Fordra szakosodott motor tuning céget! (Nem tudom, hogy a Bp-iek mennyire ismerik?)

XX. ker. Wesselényi u. 108. Nekem elég normálisnak tüntek telefonon keresztül. Tel: 20/328-92-06

Pl. egy ár 2.8i sport vezérműtengely (nem a gyári) kb. 40 e. ft ami 4 variációban leht kérni. Kovácsoltvas dugattyúk 15 e. ft./db
Nem csak motort, hanem lakatos munkát is csinálnak, ott dolgozik a már említett Zoli nevű Capris.

Posted: Mon Oct 30, 2006 7:29 pm
by Gobbo
Hello!

Van netan honlapjuk is???

csao,

Gobbo

Posted: Tue Oct 31, 2006 1:26 pm
by CAPRI-3
Gobbo wrote:Hello!

Van netan honlapjuk is???

csao,

Gobbo
Ők a Teszlák Ricsi (gyönyörű többszörös szépségdíjas mustang machII) meg a Szabó Zoli (ex-capris) , hírek alapján jó a tapasztalat velük, de tuningban nincs infó.
én abban hiszek, amit látok-hallok menni, olyan pedig magyarországon még nincs!!!
egy (szívó) tuningmotorról tudok, az a Bódig Krisztián-féle 3.1 Essex motor, amibe sok komoly cucc rendelve lett és nagyon jól is sikerűlt... de azt nem ők csinálták.

meg kell nézni munkáikat, lecsekkolni, motortuninghoz pedig előtte-utána teljesítménymérés padon vagy mondjuk AVE által.

telefonban nem nagy kunszt jófejnek lenni :)

Posted: Tue Oct 31, 2006 1:29 pm
by gizmo
Esetleg még Jatis-t lehetne megkérdezni, ott lakik a környéken, gondolom ismeri őket... :idea:

Posted: Wed Nov 01, 2006 4:31 pm
by Mad Max
Igazad van Capri3 telefonban bárki tud jó arc lenni! :D
A Zoli nem ex-Capris, neki most is van Caprija, tudtomal épít is egyet!
Ha valaki elugri hozzájuk referenciát kell kérni.
Honlapjuk nincs sajna.

Posted: Thu Nov 02, 2006 12:00 pm
by Bogyo28
Mad Max wrote:Igazad van Capri3 telefonban bárki tud jó arc lenni! :D
A Zoli nem ex-Capris, neki most is van Caprija, tudtomal épít is egyet!
Ha valaki elugri hozzájuk referenciát kell kérni.
Honlapjuk nincs sajna.
Hát a Zoli már pár éve épít valamit, de nemrég eladta a kasznit ami volt neki. Bár nála sosem lehet tudni hogy épp mi van, lehet hogy van másik...

Posted: Tue Nov 14, 2006 5:26 pm
by Goris
Sziasztok!
Valamit nem értek: a kovácsoltvas dugattyú nem nehéz egy kicsit.
A másik a sporttengely készítése szériából. Abbol csak le lehet köszörülni, nem? Akkor hogyan fog nagyobbat nyitni vagy jobban összenyitni?

Posted: Tue Nov 14, 2006 5:41 pm
by gigford
Goris wrote:Sziasztok!
Valamit nem értek: a kovácsoltvas dugattyú nem nehéz egy kicsit.
A másik a sporttengely készítése szériából. Abbol csak le lehet köszörülni, nem? Akkor hogyan fog nagyobbat nyitni vagy jobban összenyitni?
Az be is kettyintene ha vasbu lenne a dugo, alubo van az, lehet azt is kovacsolni. :)

A sporttengelyeket jobb helyeken egy darabbol "faragjak" ki mint a gyarit, ez joval dragabb mint a meglevot atalakitani, ez az arkulonbsegben is latszik.
Az atalakitas pedig kb ugy zajlik, hogy megfelelo kopasallo anyagot ugymond "rahegesztenek" az eredeti butyokre, igy lesz egy nagy bumszli butyok amit kesobb ugy tudnak lekoszorulni ahogy jolesik, max szelepemelest, fokokat beallitani stb.
Ennek az a hatulutoje, hogy hamarabb elkopik az atalakitott butyok, mert nem tudjak azt a kemenysegi fokot elerni ezzel a rahordasos technikaval, mint ha egy darabbol faragnak ki.

Posted: Tue Nov 14, 2006 5:54 pm
by gigford
"A folytószelepházat lecseréltem a vwgti16v-ra (1*35mm+1*50mm)"

A kompresszoros topikban irtal errol a dologrol. Akkor most hogy is van ez?
mit jelent az hogy 35+50mm? :roll: (persze ha nem titkos tyuning) :)

Posted: Tue Nov 14, 2006 6:12 pm
by Tibi
Goris wrote:Sziasztok!
Valamit nem értek: a kovácsoltvas dugattyú nem nehéz egy kicsit.
A másik a sporttengely készítése szériából. Abbol csak le lehet köszörülni, nem? Akkor hogyan fog nagyobbat nyitni vagy jobban összenyitni?
Hát így lámába anyit mondanék,hogy a kovácsoltvas dugattyúk nem vasból vannak :D. Nehéz nem lehet mert akkor nem használnák. kovácsolással az acél mechanikai tulajdonságait lehet alakítani, nagyobb terhelésnek lehet alávetni. Alapjában véve öntvényeket vetnek alá különböző kovácsolási műveleteknek melyek több félék lehetnek, ezek által a fém szerkezete kedvezőbb tulajdonásogat vesz fel a kiinduló öntvényhez képest. Amugy ez egy rohadt bonyolult dolog, ha érdekel keresek róla valami linket, de nem a szalonnasütőnyárs kalapálás témája :D