Szivesen. 8)Pudva wrote:szszaby wrote:Az egy fúrás utáni finom megmunkálás, ha látszik azért van mert még nem kopott "le".Pudva wrote: Bocsánt de:
- Mi az, hogy hónolás ?
- Az jó vagy rox hogy látxik ?
Köszönöm Maestro, ma is tanultam valamit
V4 motor
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 96
- Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Gondoltam, hogy a beazonosítás a cél...szszaby wrote:Akkor ezek szerint a mocim az X-ből kiindulva alacsony kompresszió-ú, akkor már csak az a kérdés, hogy az LC és az HC mocik közt miből adódik ez az eltérés. Hengerfej vagy dugómagasság?

Asszem a hengerfejből szedtek le egy kicsit. (a dugóval tuti nem szaroztak...)
A Tarnyókba nem nagyon nyomtak "sportosra hangolt" mocit...
Viszont P5ben volt: (hátha segít...)
http://www.oldcars.de/technik/technik_p5.htm
Különben mi a terv?
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
1973' ???? ()
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Az lenne ha bekerül a helyére és minden tuti akkor le lesz szedve a hengerfejből, hogy egy kicsit erősebb legyen. Ahogy nézegetem alapban is erősebb a P5-ben az alacsony kompressziós moci a mint a Tranyóbann, úgyhogy lehet hogy máshol is van eltérés, de az már lehet, hogy csak az egy torkú vagy kéttorkú karbivan van.guriga wrote:Gondoltam, hogy a beazonosítás a cél...szszaby wrote:Akkor ezek szerint a mocim az X-ből kiindulva alacsony kompresszió-ú, akkor már csak az a kérdés, hogy az LC és az HC mocik közt miből adódik ez az eltérés. Hengerfej vagy dugómagasság?
Asszem a hengerfejből szedtek le egy kicsit. (a dugóval tuti nem szaroztak...)
A Tarnyókba nem nagyon nyomtak "sportosra hangolt" mocit...
Viszont P5ben volt: (hátha segít...)
http://www.oldcars.de/technik/technik_p5.htm
Különben mi a terv?
Ford Capri MkI Essex
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 96
- Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Szerintem "kálonyból"szszaby wrote:Ahogy nézegetem e linket szerintem a P5-ben a 2,0 moci nem essex, hanem a collogne motor volt benne.

A v6 dugókkal meg valami zsugorhajtókarral 2000 fölé is elmentek a buherátorok...

...aztán, hogy meddig bírták ezek a mocik?
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
1973' ???? ()
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Pedig a motorkódban lévő, literre utaló kód nem egyezik. Az enyémben ez Nguriga wrote:Szerintem "kálonyból"szszaby wrote:Ahogy nézegetem e linket szerintem a P5-ben a 2,0 moci nem essex, hanem a collogne motor volt benne.nem volt 2000-es. Csak sufnitunningban.
A v6 dugókkal meg valami zsugorhajtókarral 2000 fölé is elmentek a buherátorok...
...aztán, hogy meddig bírták ezek a mocik?
a P5-ben pedig D.


Ford Capri MkI Essex
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 96
- Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Néztem én is. Nem tudom. Én nem hallottam még, csak az essexről.
Itt is vannak még adatok: http://www.oldfordclub.sk/techweb/capri ... bcapri.htm
Különben a dupla karbi egy átalaíktóval is simán megoldható:
http://home.centurytel.net/fordfan/Falc ... ion01.html
Gondolom azért kell kicsit portolni elötte... Itt egy komplett tunning: (igaz saab, de vannak benne okosságok)
http://www.geocities.com/saab96v4/plan.html
Ez most a Bogyó féle 1.7 v4-nek gondolt moci, vagy valahonnan máshonnan való.
Ha nem a Bogyó féle, akkor azt szívesen átveszem helyetted...
Itt is vannak még adatok: http://www.oldfordclub.sk/techweb/capri ... bcapri.htm
Különben a dupla karbi egy átalaíktóval is simán megoldható:
http://home.centurytel.net/fordfan/Falc ... ion01.html
Gondolom azért kell kicsit portolni elötte... Itt egy komplett tunning: (igaz saab, de vannak benne okosságok)
http://www.geocities.com/saab96v4/plan.html
Ez most a Bogyó féle 1.7 v4-nek gondolt moci, vagy valahonnan máshonnan való.
Ha nem a Bogyó féle, akkor azt szívesen átveszem helyetted...

1972' 1500 V4
1973' ???? ()
1973' ???? ()
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
a Bogyó féle 1.7 V4 még a Bogyónál van, de nem a régebben emlegetett szétszedett moci, hanem egy müködőképes darab. Szabynál most egy félig Bogyó féle 2.0 Esex van...guriga wrote:Néztem én is. Nem tudom. Én nem hallottam még, csak az essexről.
Itt is vannak még adatok: http://www.oldfordclub.sk/techweb/capri ... bcapri.htm
Különben a dupla karbi egy átalaíktóval is simán megoldható:
http://home.centurytel.net/fordfan/Falc ... ion01.html
Gondolom azért kell kicsit portolni elötte... Itt egy komplett tunning: (igaz saab, de vannak benne okosságok)
http://www.geocities.com/saab96v4/plan.html
Ez most a Bogyó féle 1.7 v4-nek gondolt moci, vagy valahonnan máshonnan való.
Ha nem a Bogyó féle, akkor azt szívesen átveszem helyetted...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
guriga wrote:Néztem én is. Nem tudom. Én nem hallottam még, csak az essexről.
Itt is vannak még adatok: http://www.oldfordclub.sk/techweb/capri ... bcapri.htm
Különben a dupla karbi egy átalaíktóval is simán megoldható:
http://home.centurytel.net/fordfan/Falc ... ion01.html
Gondolom azért kell kicsit portolni elötte... Itt egy komplett tunning: (igaz saab, de vannak benne okosságok)
http://www.geocities.com/saab96v4/plan.html
Ez most a Bogyó féle 1.7 v4-nek gondolt moci, vagy valahonnan máshonnan való.
Ha nem a Bogyó féle, akkor azt szívesen átveszem helyetted...
Ez az átalakító nagyon tetszik , ha kijön a magasságból (befér a géptető alá) biztos megpróbálom.
Ford Capri MkI Essex
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Bizony, de ahogy vesszük lehet hogy egy félig Szaby féle tranyó lesz nálad.bogyo28 wrote: a Bogyó féle 1.7 V4 még a Bogyónál van, de nem a régebben emlegetett szétszedett moci, hanem egy müködőképes darab. Szabynál most egy félig Bogyó féle 2.0 Esex van...



A lelke nálam van. 8)

Ford Capri MkI Essex
- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact:
A teste meg nálamszszaby wrote:Bizony, de ahogy vesszük lehet hogy egy félig Szaby féle tranyó lesz nálad.bogyo28 wrote: a Bogyó féle 1.7 V4 még a Bogyónál van, de nem a régebben emlegetett szétszedett moci, hanem egy müködőképes darab. Szabynál most egy félig Bogyó féle 2.0 Esex van...![]()
![]()
![]()
A lelke nálam van. 8)

1973 TAUNUS SW 1600 XL
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
az attól függ kinek mi jelenti a lelket... inkább a szive van nálad, mert nekem a tranyó formájában lakik a lelke, az pedig itt maradt, nekem lényegtelen az eröforrás, a forma fogott meg benne...szszaby wrote:Bizony, de ahogy vesszük lehet hogy egy félig Szaby féle tranyó lesz nálad.bogyo28 wrote: a Bogyó féle 1.7 V4 még a Bogyónál van, de nem a régebben emlegetett szétszedett moci, hanem egy müködőképes darab. Szabynál most egy félig Bogyó féle 2.0 Esex van...![]()
![]()
![]()
A lelke nálam van. 8)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 96
- Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
ÖÖöööö.... ...és mi van a félig szétszedett 1.7-tel a csomagtartóban?szszaby wrote:Bizony, de ahogy vesszük lehet hogy egy félig Szaby féle tranyó lesz nálad.bogyo28 wrote: a Bogyó féle 1.7 V4 még a Bogyónál van, de nem a régebben emlegetett szétszedett moci, hanem egy müködőképes darab. Szabynál most egy félig Bogyó féle 2.0 Esex van...![]()
![]()
![]()
A lelke nálam van. 8)

:?
Azt hiszem nem értem teljesen, de nem is fontosak a részletek .
Bogyó mi a terved az 1.7-tel? Gondolom kell az eredetvizsga miatt. ..és aztán?
Ha megválnál tőle, vagy csak 1-2 alkatrésztől (mert pl. kell a pénz a szabadlábrahelyezéshez

...míg bent vagy...

ui: Most elpoénkodtam, de az a véleményem, hogy ami egyszer digitalizálva lett, az bármikor újra reprodukálható. Szélmalomharc.
Zenét is meg lehet venni olcsón/ingyen a netről mp3-ban, de vannak akiknek kell a Cd fizikai valója, a borító egyebek.
Nekem az ominózus boltból ezután semmi sem.

1972' 1500 V4
1973' ???? ()
1973' ???? ()
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest