Page 11 of 22
Posted: Wed Feb 21, 2007 11:07 pm
by szszaby
Pudva wrote:szszaby wrote:Pudva wrote:
Bocsánt de:
- Mi az, hogy hónolás ?
- Az jó vagy rox hogy látxik ?

Az egy fúrás utáni finom megmunkálás, ha látszik azért van mert még nem kopott "le".

Köszönöm Maestro, ma is tanultam valamit
Szivesen. 8)
Posted: Thu Feb 22, 2007 12:28 am
by guriga
szszaby wrote:Akkor ezek szerint a mocim az X-ből kiindulva alacsony kompresszió-ú, akkor már csak az a kérdés, hogy az LC és az HC mocik közt miből adódik ez az eltérés. Hengerfej vagy dugómagasság?
Gondoltam, hogy a beazonosítás a cél...

Asszem a hengerfejből szedtek le egy kicsit. (a dugóval tuti nem szaroztak...)
A Tarnyókba nem nagyon nyomtak "sportosra hangolt" mocit...
Viszont P5ben volt: (hátha segít...)
http://www.oldcars.de/technik/technik_p5.htm
Különben mi a terv?
Posted: Thu Feb 22, 2007 9:47 am
by szszaby
guriga wrote:szszaby wrote:Akkor ezek szerint a mocim az X-ből kiindulva alacsony kompresszió-ú, akkor már csak az a kérdés, hogy az LC és az HC mocik közt miből adódik ez az eltérés. Hengerfej vagy dugómagasság?
Gondoltam, hogy a beazonosítás a cél...

Asszem a hengerfejből szedtek le egy kicsit. (a dugóval tuti nem szaroztak...)
A Tarnyókba nem nagyon nyomtak "sportosra hangolt" mocit...
Viszont P5ben volt: (hátha segít...)
http://www.oldcars.de/technik/technik_p5.htm
Különben mi a terv?
Az lenne ha bekerül a helyére és minden tuti akkor le lesz szedve a hengerfejből, hogy egy kicsit erősebb legyen. Ahogy nézegetem alapban is erősebb a P5-ben az alacsony kompressziós moci a mint a Tranyóbann, úgyhogy lehet hogy máshol is van eltérés, de az már lehet, hogy csak az egy torkú vagy kéttorkú karbivan van.
Posted: Thu Feb 22, 2007 10:16 am
by szszaby
Ahogy nézegetem e linket szerintem a P5-ben a 2,0 moci nem essex, hanem a collogne motor volt benne.
Posted: Thu Feb 22, 2007 12:05 pm
by guriga
szszaby wrote:Ahogy nézegetem e linket szerintem a P5-ben a 2,0 moci nem essex, hanem a collogne motor volt benne.
Szerintem "kálonyból"

nem volt 2000-es. Csak sufnitunningban.
A v6 dugókkal meg valami zsugorhajtókarral 2000 fölé is elmentek a buherátorok...
...aztán, hogy meddig bírták ezek a mocik?
Posted: Thu Feb 22, 2007 12:33 pm
by szszaby
guriga wrote:szszaby wrote:Ahogy nézegetem e linket szerintem a P5-ben a 2,0 moci nem essex, hanem a collogne motor volt benne.
Szerintem "kálonyból"

nem volt 2000-es. Csak sufnitunningban.
A v6 dugókkal meg valami zsugorhajtókarral 2000 fölé is elmentek a buherátorok...
...aztán, hogy meddig bírták ezek a mocik?
Pedig a motorkódban lévő, literre utaló kód nem egyezik. Az enyémben ez N
a P5-ben pedig D.

Posted: Thu Feb 22, 2007 1:56 pm
by guriga
Néztem én is. Nem tudom. Én nem hallottam még, csak az essexről.
Itt is vannak még adatok:
http://www.oldfordclub.sk/techweb/capri ... bcapri.htm
Különben a dupla karbi egy átalaíktóval is simán megoldható:
http://home.centurytel.net/fordfan/Falc ... ion01.html
Gondolom azért kell kicsit portolni elötte... Itt egy komplett tunning: (igaz saab, de vannak benne okosságok)
http://www.geocities.com/saab96v4/plan.html
Ez most a Bogyó féle 1.7 v4-nek gondolt moci, vagy valahonnan máshonnan való.
Ha nem a Bogyó féle, akkor azt szívesen átveszem helyetted...

Posted: Thu Feb 22, 2007 2:19 pm
by Bogyo28
a Bogyó féle 1.7 V4 még a Bogyónál van, de nem a régebben emlegetett szétszedett moci, hanem egy müködőképes darab. Szabynál most egy félig Bogyó féle 2.0 Esex van...
Posted: Thu Feb 22, 2007 2:30 pm
by szszaby
Ez az átalakító nagyon tetszik , ha kijön a magasságból (befér a géptető alá) biztos megpróbálom.
Posted: Thu Feb 22, 2007 2:41 pm
by szszaby
bogyo28 wrote:
a Bogyó féle 1.7 V4 még a Bogyónál van, de nem a régebben emlegetett szétszedett moci, hanem egy müködőképes darab. Szabynál most egy félig Bogyó féle 2.0 Esex van...
Bizony, de ahogy vesszük lehet hogy egy félig Szaby féle tranyó lesz nálad.
A lelke nálam van. 8)

Posted: Thu Feb 22, 2007 3:07 pm
by taunus73sw
szszaby wrote:bogyo28 wrote:
a Bogyó féle 1.7 V4 még a Bogyónál van, de nem a régebben emlegetett szétszedett moci, hanem egy müködőképes darab. Szabynál most egy félig Bogyó féle 2.0 Esex van...
Bizony, de ahogy vesszük lehet hogy egy félig Szaby féle tranyó lesz nálad.
A lelke nálam van. 8)

A teste meg nálam

Posted: Thu Feb 22, 2007 3:08 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:bogyo28 wrote:
a Bogyó féle 1.7 V4 még a Bogyónál van, de nem a régebben emlegetett szétszedett moci, hanem egy müködőképes darab. Szabynál most egy félig Bogyó féle 2.0 Esex van...
Bizony, de ahogy vesszük lehet hogy egy félig Szaby féle tranyó lesz nálad.
A lelke nálam van. 8)

az attól függ kinek mi jelenti a lelket... inkább a szive van nálad, mert nekem a tranyó formájában lakik a lelke, az pedig itt maradt, nekem lényegtelen az eröforrás, a forma fogott meg benne...
Posted: Thu Feb 22, 2007 3:17 pm
by guriga
szszaby wrote:bogyo28 wrote:
a Bogyó féle 1.7 V4 még a Bogyónál van, de nem a régebben emlegetett szétszedett moci, hanem egy müködőképes darab. Szabynál most egy félig Bogyó féle 2.0 Esex van...
Bizony, de ahogy vesszük lehet hogy egy félig Szaby féle tranyó lesz nálad.
A lelke nálam van. 8)

ÖÖöööö.... ...és mi van a félig szétszedett 1.7-tel a csomagtartóban?

:?
Azt hiszem nem értem teljesen, de nem is fontosak a részletek .
Bogyó mi a terved az 1.7-tel? Gondolom kell az eredetvizsga miatt. ..és aztán?
Ha megválnál tőle, vagy csak 1-2 alkatrésztől (mert pl. kell a pénz a szabadlábrahelyezéshez

) szívesen átveszem megőrzésre.
...míg bent vagy...
ui: Most elpoénkodtam, de az a véleményem, hogy ami egyszer digitalizálva lett, az bármikor újra reprodukálható. Szélmalomharc.
Zenét is meg lehet venni olcsón/ingyen a netről mp3-ban, de vannak akiknek kell a Cd fizikai valója, a borító egyebek.
Nekem az ominózus boltból ezután semmi sem.

Posted: Thu Feb 22, 2007 3:34 pm
by szszaby
Beszéltük régebben ezt a 1,7 V4-et, azon milyen szívócsonk van? Egytorkú vagy kéttorkú?
Posted: Thu Feb 22, 2007 4:03 pm
by German Capri