Re: 2.3 v6 segitség kellene
Posted: Sun Oct 17, 2010 7:27 pm
Szedd szét a mocidat és hasonlítsd össze a két dugót.
szszaby wrote:Szedd szét a mocidat és hasonlítsd össze a két dugót.
Köszi Süni!!Süni wrote:Dugattyú mérettáblázat:
http://www.paldugattyu.hu/katalogus/Ford01.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
És már kőröznek is aÁrpi wrote:Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
konkrét állapota:Árpi wrote:Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Á én TCsak egy kis kezdőTÉCSÉ wrote:És már kőröznek is aÁrpi wrote:Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.k és a
k.........
akkor nem értem a kérdést. jó csak az lesz amit megcsináltatsz, venni jó mocit ocsoé nem lehet. ha valaki rákölt pl egy ötvenest egy mocira, nem fogja neked egy tizesért eladni. csináld meg azt ami van, és akkor az biztos jó lesz...Árpi wrote:Ilyesmi ráktudjás 2.8 am nelkem is van azért bátorkodtam rákérdezni.
Jogos , a felujitás 3 éve elvileg folyamatban van csak valahogy nem akar elkészülniBogyo28 wrote:akkor nem értem a kérdést. jó csak az lesz amit megcsináltatsz, venni jó mocit ocsoé nem lehet. ha valaki rákölt pl egy ötvenest egy mocira, nem fogja neked egy tizesért eladni. csináld meg azt ami van, és akkor az biztos jó lesz...Árpi wrote:Ilyesmi ráktudjás 2.8 am nelkem is van azért bátorkodtam rákérdezni.
Igen arra gondoltam, amit Bogyó is írt!Lacóka wrote:Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Igen, értettem amit Blant ajánlott, ez volt a 2-es számú verzió amiben gondolkoztam.
Köszi a felajánlást, segítő szándékot de hál istennek motor az akad nálam is. Csak motorkódra/YYN/ egyik sem egyezik, és nem akartam cserélni stb.
Nekem tök elég a 2.3-as, tatásan szoktam vezetni, csak ritkán bolondozok.
Van itt a 2.0-tól a 2.8-ig minden. Ebből a 2.0 V6 az pöpec, meg van egy tűrhető 2.3-as granada motor.
Ez a kettő beszerelhető, csak gondoltam ha már a kasznit rendbevágtam,akkor illene hozzá a gyári mocit is.
Igen arra gondoltam, amit Bogyó is írt!Lacóka wrote:Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Igen, értettem amit Blant ajánlott, ez volt a 2-es számú verzió amiben gondolkoztam.
Köszi a felajánlást, segítő szándékot de hál istennek motor az akad nálam is. Csak motorkódra/YYN/ egyik sem egyezik, és nem akartam cserélni stb.
Nekem tök elég a 2.3-as, tatásan szoktam vezetni, csak ritkán bolondozok.
Van itt a 2.0-tól a 2.8-ig minden. Ebből a 2.0 V6 az pöpec, meg van egy tűrhető 2.3-as granada motor.
Ez a kettő beszerelhető, csak gondoltam ha már a kasznit rendbevágtam,akkor illene hozzá a gyári mocit is.
szszaby wrote:Ha megfúrni nem lehet akkor perselyezni se lehet.Blant wrote:Szia!
Nem lehet akkorára megfúrni, úgy tudom! nomeg a dugattyúk csapszeghelyzete sem tudom, hogy egyezik-e. Inkább perselyeztesd, vagy Pál dugattyú!