Page 12 of 13

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Sun Oct 17, 2010 7:27 pm
by szszaby
Szedd szét a mocidat és hasonlítsd össze a két dugót.

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Sun Oct 17, 2010 8:06 pm
by Lacóka
szszaby wrote:Szedd szét a mocidat és hasonlítsd össze a két dugót.

Hát igen, ez a lehetőség marad.
Abban bíztam, hátha valaki találkozott már ezzel a szituval.

Köszi a segítséget!! :-)

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Mon Oct 18, 2010 7:47 am
by Süni
Dugattyú mérettáblázat:

http://www.paldugattyu.hu/katalogus/Ford01.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Mon Oct 18, 2010 8:53 am
by Lacóka
Süni wrote:Dugattyú mérettáblázat:

http://www.paldugattyu.hu/katalogus/Ford01.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Köszi Süni!!
Ebből a katalógusból meg van a válasz.
Hát van difi, Blant-nak volt igazsága a csapszeghelyzetet illetően, és a dugattyúhosszban is van pici difi.

2.3-nál dug.hossz 79.2, csapszeg helyzete 32.7 mm
2.8-nál 68.08 mm 28.08mm

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Mon Oct 18, 2010 12:11 pm
by Bogyo28
Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Mon Oct 18, 2010 5:52 pm
by Árpi
Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Mon Oct 18, 2010 6:45 pm
by TÉCSÉ
Árpi wrote:
Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?
És már kőröznek is a :hiena: k és a :vulture: k......... :laza:

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Mon Oct 18, 2010 7:52 pm
by Bogyo28
Árpi wrote:
Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?
konkrét állapota:

a rák tudja, valószinüleg szar....

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Mon Oct 18, 2010 8:12 pm
by Lacóka
Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.

Igen, értettem amit Blant ajánlott, ez volt a 2-es számú verzió amiben gondolkoztam.
Köszi a felajánlást, segítő szándékot de hál istennek motor az akad nálam is. Csak motorkódra/YYN/ egyik sem egyezik, és nem akartam cserélni stb.
Nekem tök elég a 2.3-as, tatásan szoktam vezetni, csak ritkán bolondozok.
Van itt a 2.0-tól a 2.8-ig minden. Ebből a 2.0 V6 az pöpec, meg van egy tűrhető 2.3-as granada motor.
Ez a kettő beszerelhető, csak gondoltam ha már a kasznit rendbevágtam,akkor illene hozzá a gyári mocit is.

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Tue Oct 19, 2010 5:31 pm
by Árpi
TÉCSÉ wrote:
Árpi wrote:
Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.
Azb a 2.8 as block milyen állapotú, furni kell?
És már kőröznek is a :hiena: k és a :vulture: k......... :laza:
Á én TCsak egy kis kezdő :hiena: vagyok! :lol:
Ilyesmi ráktudjás 2.8 am nelkem is van azért bátorkodtam rákérdezni.

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Tue Oct 19, 2010 9:51 pm
by Bogyo28
Árpi wrote:Ilyesmi ráktudjás 2.8 am nelkem is van azért bátorkodtam rákérdezni.
akkor nem értem a kérdést. jó csak az lesz amit megcsináltatsz, venni jó mocit ocsoé nem lehet. ha valaki rákölt pl egy ötvenest egy mocira, nem fogja neked egy tizesért eladni. csináld meg azt ami van, és akkor az biztos jó lesz...

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Wed Oct 20, 2010 5:46 pm
by Árpi
Bogyo28 wrote:
Árpi wrote:Ilyesmi ráktudjás 2.8 am nelkem is van azért bátorkodtam rákérdezni.
akkor nem értem a kérdést. jó csak az lesz amit megcsináltatsz, venni jó mocit ocsoé nem lehet. ha valaki rákölt pl egy ötvenest egy mocira, nem fogja neked egy tizesért eladni. csináld meg azt ami van, és akkor az biztos jó lesz...
Jogos , a felujitás 3 éve elvileg folyamatban van csak valahogy nem akar elkészülni :-? . Egy 2.3 lett idén csináltatunk tudom az árakat azért kérdeztem rá!

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Mon Nov 01, 2010 10:48 pm
by Blant
Lacóka wrote:
Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.

Igen, értettem amit Blant ajánlott, ez volt a 2-es számú verzió amiben gondolkoztam.
Köszi a felajánlást, segítő szándékot de hál istennek motor az akad nálam is. Csak motorkódra/YYN/ egyik sem egyezik, és nem akartam cserélni stb.
Nekem tök elég a 2.3-as, tatásan szoktam vezetni, csak ritkán bolondozok.
Van itt a 2.0-tól a 2.8-ig minden. Ebből a 2.0 V6 az pöpec, meg van egy tűrhető 2.3-as granada motor.
Ez a kettő beszerelhető, csak gondoltam ha már a kasznit rendbevágtam,akkor illene hozzá a gyári mocit is.
Igen arra gondoltam, amit Bogyó is írt!

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Mon Nov 01, 2010 10:48 pm
by Blant
Lacóka wrote:
Bogyo28 wrote:Szerintem Blant is arra gondolt amit én is szoktam csináltatni: meghüvelyezni a block-ot, és akkor nem kell másik dugó, csak gyűrű készlet, mehet bele vissza az eredeti dugó. vagy tudok ocsoé 2.3-as füzött block-ot, ha kell még alkatrész, vagy szintén ocsoé 2.8 block-ot, hogy értelme is legyen belekölteni a pénzt.

Igen, értettem amit Blant ajánlott, ez volt a 2-es számú verzió amiben gondolkoztam.
Köszi a felajánlást, segítő szándékot de hál istennek motor az akad nálam is. Csak motorkódra/YYN/ egyik sem egyezik, és nem akartam cserélni stb.
Nekem tök elég a 2.3-as, tatásan szoktam vezetni, csak ritkán bolondozok.
Van itt a 2.0-tól a 2.8-ig minden. Ebből a 2.0 V6 az pöpec, meg van egy tűrhető 2.3-as granada motor.
Ez a kettő beszerelhető, csak gondoltam ha már a kasznit rendbevágtam,akkor illene hozzá a gyári mocit is.
Igen arra gondoltam, amit Bogyó is írt!

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Posted: Mon Nov 01, 2010 10:50 pm
by Blant
szszaby wrote:
Blant wrote:Szia!

Nem lehet akkorára megfúrni, úgy tudom! nomeg a dugattyúk csapszeghelyzete sem tudom, hogy egyezik-e. Inkább perselyeztesd, vagy Pál dugattyú!
Ha megfúrni nem lehet akkor perselyezni se lehet.

Lehet, hogy igazad van, nem vagyok benne biztos, de akkor sem lehet, mert hol találsz hozzá hajtókart?