adamééé

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: adamééé

Post by Pudva »

adam wrote:kis pótlás:
http://www.geree.hu/2011/09/hengerfej-osszerakas/" onclick="window.open(this.href);return false;
(meg hogy nehogy kihaljon a topicom) :mrgreen:
Érdekes, még sosem láttam ilyet...
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: adamééé

Post by adam »

Pudva wrote:
adam wrote:kis pótlás:
http://www.geree.hu/2011/09/hengerfej-osszerakas/" onclick="window.open(this.href);return false;
(meg hogy nehogy kihaljon a topicom) :mrgreen:
Érdekes, még sosem láttam ilyet...
A 2. képre gondolsz? Én sem, de majd kifaggatom Geree-t a mikéntjéről.
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: adamééé

Post by Tibi »

adam wrote:
Pudva wrote:Érdekes, még sosem láttam ilyet...
A 2. képre gondolsz? Én sem, de majd kifaggatom Geree-t a mikéntjéről.
motort négy hengerrel :ba: :mrgreen:
1980 Capri MK3
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: adamééé

Post by adam »

Tibi wrote:
adam wrote:
Pudva wrote:Érdekes, még sosem láttam ilyet...
A 2. képre gondolsz? Én sem, de majd kifaggatom Geree-t a mikéntjéről.
motort négy hengerrel :ba: :mrgreen:
:lol: :lol:
jó, értem magaslabdázunkabüdöspicsába :laza:
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: adamééé

Post by Pudva »

adam wrote:
Pudva wrote:
adam wrote:kis pótlás:
http://www.geree.hu/2011/09/hengerfej-osszerakas/" onclick="window.open(this.href);return false;
(meg hogy nehogy kihaljon a topicom) :mrgreen:
Érdekes, még sosem láttam ilyet...
A 2. képre gondolsz? Én sem, de majd kifaggatom Geree-t a mikéntjéről.
Igen arra a valamire amivel a hengerfejet rakja össze, és igen még 4 hengert sem láttam Capriban :-P
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: adamééé

Post by Peti »

adam wrote:
Pudva wrote:
adam wrote:kis pótlás:
http://www.geree.hu/2011/09/hengerfej-osszerakas/" onclick="window.open(this.href);return false;
(meg hogy nehogy kihaljon a topicom) :mrgreen:
Érdekes, még sosem láttam ilyet...
A 2. képre gondolsz? Én sem, de majd kifaggatom Geree-t a mikéntjéről.
Jó cucc! Azzal nyomja össze a szeleprugót.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: adamééé

Post by adam »

Pudva wrote:, és igen még 4 hengert sem láttam Capriban :-P
Hogy lehet így élni?!?! :roll: :twisted:
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: adamééé

Post by adam »

Peti wrote: Jó cucc! Azzal nyomja össze a szeleprugót.
Már tudom h pontosan mire való :ru:
Kell is a kraft dupla rugónak :laza:
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: adamééé

Post by Tibi »

Peti wrote:
Pudva wrote:Érdekes, még sosem láttam ilyet...
Jó cucc! Azzal nyomja össze a szeleprugót.
Kálmi nekünk is van ám ilyen csak az külön állványon van és sokkal csúnyább nem pedig ilyen finoman megmunkált darab.
1980 Capri MK3
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: adamééé

Post by adam »

Tibi wrote:Kálmi nekünk is van ám ilyen csak az külön állványon van és sokkal csúnyább nem pedig ilyen finoman megmunkált darab.
V6-hoz bármi összeharácsolt szerszám használható :mrgreen: :twisted:
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: adamééé

Post by Bogyo28 »

Arról lehet infót kapni hogy miért nem hidrós lesz az emelő? nem bírná a dupla rugót, vagy csak önszopatásból lesz mindegyikhez egyedileg méretezett/csinált távtartó?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: adamééé

Post by Bogyo28 »

adam wrote:
Tibi wrote:Kálmi nekünk is van ám ilyen csak az külön állványon van és sokkal csúnyább nem pedig ilyen finoman megmunkált darab.
V6-hoz bármi összeharácsolt szerszám használható :mrgreen: :twisted:
pedig nem egy soros szétszedéséhez használtuk már... :twisted:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: adamééé

Post by Süni »

Bogyo28 wrote:Arról lehet infót kapni hogy miért nem hidrós lesz az emelő? nem bírná a dupla rugót, vagy csak önszopatásból lesz mindegyikhez egyedileg méretezett/csinált távtartó?
Fordulatszám. 8000-re terveznek a srácok, ott már nem bír egyenlíteni a hidro.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: adamééé

Post by Bogyo28 »

Süni wrote:
Bogyo28 wrote:Arról lehet infót kapni hogy miért nem hidrós lesz az emelő? nem bírná a dupla rugót, vagy csak önszopatásból lesz mindegyikhez egyedileg méretezett/csinált távtartó?
Fordulatszám. 8000-re terveznek a srácok, ott már nem bír egyenlíteni a hidro.
ahan. akko már értem miért is...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: adamééé

Post by adam »

Bogyo28 wrote:Arról lehet infót kapni hogy miért nem hidrós lesz az emelő? nem bírná a dupla rugót, vagy csak önszopatásból lesz mindegyikhez egyedileg méretezett/csinált távtartó?
Az átalakítások következő lépcsője a hidrotőkét érinti. A gyári hidrotőkés motor nem igazán forgott el talán még 6500-ig sem, nekünk viszont célunk, hogy még 7000 felett is éljen a motor. Ez viszont már megkockáztatja azt is, hogy a hidrotőke felpuhul, és onnantól aztán már csak a baj van. Nem kockáztatunk. Az első koncepció egy lapkás emelő volt, aminél szerencsésen a ‘85 előtti VW motorok ugyanolyan átmérőjű emelőt használnak, mint a Cossie hidrotőke, tehát kvázi 1:1-ben kiváltható vele a Cossie hidrotőke.
http://www.geree.hu/2011/06/hengerfej-elokeszuletek/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hidrós emelő kellett mert a nagy nyitású tengely igényli a 35mm átmérőt. Viszont a anyagi és a fent említett okok miatt a köztes megoldást választottuk.
Sosem lesz kész, csak alakul...
Post Reply