Page 12 of 20
Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 11:12 am
by Pudva
Érdekes, még sosem láttam ilyet...
Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 11:21 am
by adam
Pudva wrote:
Érdekes, még sosem láttam ilyet...
A 2. képre gondolsz? Én sem, de majd kifaggatom Geree-t a mikéntjéről.
Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 11:28 am
by Tibi
adam wrote:Pudva wrote:Érdekes, még sosem láttam ilyet...
A 2. képre gondolsz? Én sem, de majd kifaggatom Geree-t a mikéntjéről.
motort négy hengerrel

Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 11:36 am
by adam
Tibi wrote:adam wrote:Pudva wrote:Érdekes, még sosem láttam ilyet...
A 2. képre gondolsz? Én sem, de majd kifaggatom Geree-t a mikéntjéről.
motort négy hengerrel

jó, értem magaslabdázunkabüdöspicsába

Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 12:47 pm
by Pudva
adam wrote:Pudva wrote:
Érdekes, még sosem láttam ilyet...
A 2. képre gondolsz? Én sem, de majd kifaggatom Geree-t a mikéntjéről.
Igen arra a valamire amivel a hengerfejet rakja össze, és igen még 4 hengert sem láttam Capriban

Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 12:55 pm
by Peti
adam wrote:Pudva wrote:
Érdekes, még sosem láttam ilyet...
A 2. képre gondolsz? Én sem, de majd kifaggatom Geree-t a mikéntjéről.
Jó cucc! Azzal nyomja össze a szeleprugót.
Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 1:03 pm
by adam
Pudva wrote:, és igen még 4 hengert sem láttam Capriban

Hogy lehet így élni?!?!

Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 1:08 pm
by adam
Peti wrote: Jó cucc! Azzal nyomja össze a szeleprugót.
Már tudom h pontosan mire való
Kell is a kraft dupla rugónak

Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 1:20 pm
by Tibi
Peti wrote:Pudva wrote:Érdekes, még sosem láttam ilyet...
Jó cucc! Azzal nyomja össze a szeleprugót.
Kálmi nekünk is van ám ilyen csak az külön állványon van és sokkal csúnyább nem pedig ilyen finoman megmunkált darab.
Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 1:40 pm
by adam
Tibi wrote:Kálmi nekünk is van ám ilyen csak az külön állványon van és sokkal csúnyább nem pedig ilyen finoman megmunkált darab.
V6-hoz bármi összeharácsolt szerszám használható

Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 1:41 pm
by Bogyo28
Arról lehet infót kapni hogy miért nem hidrós lesz az emelő? nem bírná a dupla rugót, vagy csak önszopatásból lesz mindegyikhez egyedileg méretezett/csinált távtartó?
Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 1:42 pm
by Bogyo28
adam wrote:Tibi wrote:Kálmi nekünk is van ám ilyen csak az külön állványon van és sokkal csúnyább nem pedig ilyen finoman megmunkált darab.
V6-hoz bármi összeharácsolt szerszám használható

pedig nem egy soros szétszedéséhez használtuk már...

Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 2:07 pm
by Süni
Bogyo28 wrote:Arról lehet infót kapni hogy miért nem hidrós lesz az emelő? nem bírná a dupla rugót, vagy csak önszopatásból lesz mindegyikhez egyedileg méretezett/csinált távtartó?
Fordulatszám. 8000-re terveznek a srácok, ott már nem bír egyenlíteni a hidro.
Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 2:08 pm
by Bogyo28
Süni wrote:Bogyo28 wrote:Arról lehet infót kapni hogy miért nem hidrós lesz az emelő? nem bírná a dupla rugót, vagy csak önszopatásból lesz mindegyikhez egyedileg méretezett/csinált távtartó?
Fordulatszám. 8000-re terveznek a srácok, ott már nem bír egyenlíteni a hidro.
ahan. akko már értem miért is...
Re: adamééé
Posted: Wed Sep 07, 2011 2:13 pm
by adam
Bogyo28 wrote:Arról lehet infót kapni hogy miért nem hidrós lesz az emelő? nem bírná a dupla rugót, vagy csak önszopatásból lesz mindegyikhez egyedileg méretezett/csinált távtartó?
Az átalakítások következő lépcsője a hidrotőkét érinti. A gyári hidrotőkés motor nem igazán forgott el talán még 6500-ig sem, nekünk viszont célunk, hogy még 7000 felett is éljen a motor. Ez viszont már megkockáztatja azt is, hogy a hidrotőke felpuhul, és onnantól aztán már csak a baj van. Nem kockáztatunk. Az első koncepció egy lapkás emelő volt, aminél szerencsésen a ‘85 előtti VW motorok ugyanolyan átmérőjű emelőt használnak, mint a Cossie hidrotőke, tehát kvázi 1:1-ben kiváltható vele a Cossie hidrotőke.
http://www.geree.hu/2011/06/hengerfej-elokeszuletek/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hidrós emelő kellett mert a nagy nyitású tengely igényli a 35mm átmérőt. Viszont a anyagi és a fent említett okok miatt a köztes megoldást választottuk.