Posted: Mon Jun 25, 2007 6:40 pm
Kenny wrote:Itt Capri 2.8i tárcsával csinálják.![]()
http://www.spannerfodder.com/the_works_ ... -4pots.php
Az igen csak ez nem capri gólyaláb.
Kenny wrote:Itt Capri 2.8i tárcsával csinálják.![]()
http://www.spannerfodder.com/the_works_ ... -4pots.php
A Capri és a Mk2-es Escort fékje teljesen megegyezik. És a gólyaláb se sokban különbözik, max a hosszában.Nitrobuster wrote:Kenny wrote:Itt Capri 2.8i tárcsával csinálják.![]()
http://www.spannerfodder.com/the_works_ ... -4pots.php
Az igen csak ez nem capri gólyaláb.
Ígyígy! De akár össze is hasonlíthatjuk!Kenny wrote: A Capri és a Mk2-es Escort fékje teljesen megegyezik. És a gólyaláb se sokban különbözik, max a hosszában.
Meg a toronycsapágy más a 77-utáni MK2 Escortokon.Kenny wrote:A Capri és a Mk2-es Escort fékje teljesen megegyezik. És a gólyaláb se sokban különbözik, max a hosszában.Nitrobuster wrote:Kenny wrote:Itt Capri 2.8i tárcsával csinálják.![]()
http://www.spannerfodder.com/the_works_ ... -4pots.php
Az igen csak ez nem capri gólyaláb.
már nem az a gumi izé ami csapágy helyett van???Süni wrote:Meg a toronycsapágy más a 77-utáni MK2 Escortokon.Kenny wrote:A Capri és a Mk2-es Escort fékje teljesen megegyezik. És a gólyaláb se sokban különbözik, max a hosszában.Nitrobuster wrote:
Az igen csak ez nem capri gólyaláb.
De. Akkor toronyszilent. Így jobb ? 8)bogyo28 wrote: már nem az a gumi izé ami csapágy helyett van???
Jó-jó, más a lyuk kiosztása, ..optunk is vele mert az Mk1-é olyan mint a Capri.Süni wrote:De. Akkor toronyszilent. Így jobb ? 8)bogyo28 wrote: már nem az a gumi izé ami csapágy helyett van???
Pont most kopott el a fékbetétem úgy, hogy holnap megvizsgálom, hogy beleér-e. A fékhatás meg ég és föld. Igaz nekem nem csak hűtött hanem barázdás is.Mad Max wrote:Kérdés, volt e nálatok probláma a Saxo hűtött felrakásánál, hogy a fékdugattyú porvédője bele érhet a féktárcsa külő felébe, ha nagyon ki jön a dugattyú (vagyis amikor kopott)!!??
Érthető?
Menyire lehet érezni a 2.8i fékcderét sima V6 után?
capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?
capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?
Ugy tünik mindig benyelem rendsen:(Nitrobuster wrote:capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?
Szerencsére nincs vele ilyen problémám. Ferodo premium betéteket használok (sima utcai). Igaz 10000-mentem el vele és most cserés.