Page 13 of 22

Posted: Mon Jun 25, 2007 6:40 pm
by Nitrobuster
Kenny wrote:Itt Capri 2.8i tárcsával csinálják. :wink:
http://www.spannerfodder.com/the_works_ ... -4pots.php

Az igen csak ez nem capri gólyaláb. :wink:

Posted: Mon Jun 25, 2007 11:53 pm
by Kenny
Nitrobuster wrote:
Kenny wrote:Itt Capri 2.8i tárcsával csinálják. :wink:
http://www.spannerfodder.com/the_works_ ... -4pots.php

Az igen csak ez nem capri gólyaláb. :wink:
A Capri és a Mk2-es Escort fékje teljesen megegyezik. És a gólyaláb se sokban különbözik, max a hosszában.

Posted: Tue Jun 26, 2007 8:14 am
by DavidMolnar
Kenny wrote: A Capri és a Mk2-es Escort fékje teljesen megegyezik. És a gólyaláb se sokban különbözik, max a hosszában.
Ígyígy! De akár össze is hasonlíthatjuk! :wink:

Posted: Tue Jun 26, 2007 10:48 am
by Süni
Kenny wrote:
Nitrobuster wrote:
Kenny wrote:Itt Capri 2.8i tárcsával csinálják. :wink:
http://www.spannerfodder.com/the_works_ ... -4pots.php

Az igen csak ez nem capri gólyaláb. :wink:
A Capri és a Mk2-es Escort fékje teljesen megegyezik. És a gólyaláb se sokban különbözik, max a hosszában.
Meg a toronycsapágy más a 77-utáni MK2 Escortokon.

Posted: Tue Jun 26, 2007 9:53 pm
by Bogyo28
Süni wrote:
Kenny wrote:
Nitrobuster wrote:
Az igen csak ez nem capri gólyaláb. :wink:
A Capri és a Mk2-es Escort fékje teljesen megegyezik. És a gólyaláb se sokban különbözik, max a hosszában.
Meg a toronycsapágy más a 77-utáni MK2 Escortokon.
már nem az a gumi izé ami csapágy helyett van???

Posted: Tue Jun 26, 2007 11:37 pm
by Süni
bogyo28 wrote: már nem az a gumi izé ami csapágy helyett van???
De. Akkor toronyszilent. Így jobb ? 8) :wink:

Posted: Wed Jun 27, 2007 8:09 am
by Kenny
Süni wrote:
bogyo28 wrote: már nem az a gumi izé ami csapágy helyett van???
De. Akkor toronyszilent. Így jobb ? 8) :wink:
Jó-jó, más a lyuk kiosztása, ..optunk is vele mert az Mk1-é olyan mint a Capri.

De ez nem igazán befolyásolja a fék dolgot.

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Sat Feb 02, 2008 4:08 pm
by Mad Max
Kérdés, volt e nálatok probláma a Saxo hűtött felrakásánál, hogy a fékdugattyú porvédője bele érhet a féktárcsa külő felébe, ha nagyon ki jön a dugattyú (vagyis amikor kopott)!!??

Érthető?
Menyire lehet érezni a 2.8i fékcderét sima V6 után?

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Sat Feb 02, 2008 8:22 pm
by Nitrobuster
Mad Max wrote:Kérdés, volt e nálatok probláma a Saxo hűtött felrakásánál, hogy a fékdugattyú porvédője bele érhet a féktárcsa külő felébe, ha nagyon ki jön a dugattyú (vagyis amikor kopott)!!??

Érthető?
Menyire lehet érezni a 2.8i fékcderét sima V6 után?
Pont most kopott el a fékbetétem úgy, hogy holnap megvizsgálom, hogy beleér-e. A fékhatás meg ég és föld. Igaz nekem nem csak hűtött hanem barázdás is.

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Sat Feb 02, 2008 10:43 pm
by capriv6
Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Sun Feb 03, 2008 9:58 am
by Bogyo28
capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?

tapasztalat: az enyém nem csinálja...csak sajnos fogalmam sincs hogy milyen betét is van benne, anno a Meteorban vettem...

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Sun Feb 03, 2008 10:04 am
by Nitrobuster
capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?

Szerencsére nincs vele ilyen problémám. Ferodo premium betéteket használok (sima utcai). Igaz 10000-mentem el vele és most cserés.

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Sun Feb 03, 2008 1:58 pm
by capriv6
Nitrobuster wrote:
capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?

Szerencsére nincs vele ilyen problémám. Ferodo premium betéteket használok (sima utcai). Igaz 10000-mentem el vele és most cserés.
Ugy tünik mindig benyelem rendsen:(
Ez van...
Ferodo premium betétnek mi az ÁRA?
Mi a pontos tipusa?

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Sun Feb 03, 2008 3:20 pm
by Mad Max
Nekem nem Granada nyeregem van, teljes 2.8i!
Lehet, hogy nem jól alátételezted ki a nyerget?
Én 4 mm-es hengerfejcsavar alátéteket teszek aká.

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Sun Feb 03, 2008 3:32 pm
by capriv6
Esztergáltam hozzá távtatókat és középen fut a tárcsa a nyereghez képest..