2,8i tuning
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
gigford wrote:Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?


Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n.

1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Miért hagyná a 2.8-at, ha neked nincs jó kis v6-osod neki sem legyen?Nitrobuster wrote:gigford wrote:Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson
![]()
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n.

- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Itt már ült valaki jó kis V6-osbanCapriTurbo wrote:Miért hagyná a 2.8-at, ha neked nincs jó kis v6-osod neki sem legyen?Nitrobuster wrote:gigford wrote: Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson
![]()
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n.



1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Elvis
- márokosanistudnézni
- Posts: 54
- Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dabas
- Contact:
Te vagy a sor4 párti, jó lesz az neked!Nitrobuster wrote:gigford wrote:Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson
![]()
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n.
- Elvis
- márokosanistudnézni
- Posts: 54
- Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dabas
- Contact:
Te inkább vmi lakatossal vitatkozz, hátha megtudják még menteni a bódédat az enyészettől!Nitrobuster wrote:Itt már ült valaki jó kis V6-osbanCapriTurbo wrote:Miért hagyná a 2.8-at, ha neked nincs jó kis v6-osod neki sem legyen?Nitrobuster wrote:Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson
![]()
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n.![]()
Igaz lehet, hogy el kéne kunyiznom valakinek a koszfoltyát.

- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
82 valamelyik hava után nagyobb a veztengely csapágy. nagycsapágyasban pedig már nincs karbiz tengely, a kiscsapágyasban mindkettő elkérhető. az I-i-s moci erősebb, de nem a block miatt, hanem a tengely + injector. azt furasd, amelyikben jobb állapotok vannak, a többi nem számít...Elvis wrote:Sziasztok!
Elvileg melyik 2.8-s az erősebb alapból?
A karbis, vagy injektoros. Mert ha jól tudom a vezérműtengelyek között volt különbség. Kisebb, vagy nagyobb csapágyazás stb.
És van két különböző mocim, nem tudom melyiket lenne érdemesebb furatni.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Jelentem ültem már jó V6-osban és egy jó 2.8i odabasz ne aggódjon senki,azért mert még valaki nem ült ilyenben,hát istenem csak sajnálhatja 

Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Ha mar felujitod, dugokat veszel, stb akkor nehogy regi veztengellyel rakd mar ossze, biztos kopottak mar...Elvis wrote:Kösz a tippeket. Megnézem majd melyiknek jobb állapotú a veztengelye, és az lesz!
A mocit amúgy mennyire lehet felfuratni?
A 3.0 az biztos játszik, és elvileg a dugattyú sem drágább, mint a 2.8-s.
- Elvis
- márokosanistudnézni
- Posts: 54
- Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dabas
- Contact:
Neked megvan még amit hirdettél 1x?gigford wrote:Ha mar felujitod, dugokat veszel, stb akkor nehogy regi veztengellyel rakd mar ossze, biztos kopottak mar...Elvis wrote:Kösz a tippeket. Megnézem majd melyiknek jobb állapotú a veztengelye, és az lesz!
A mocit amúgy mennyire lehet felfuratni?
A 3.0 az biztos játszik, és elvileg a dugattyú sem drágább, mint a 2.8-s.