2,8i tuning

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Post by Elvis »

Sziasztok!
Elvileg melyik 2.8-s az erősebb alapból?
A karbis, vagy injektoros. Mert ha jól tudom a vezérműtengelyek között volt különbség. Kisebb, vagy nagyobb csapágyazás stb.
És van két különböző mocim, nem tudom melyiket lenne érdemesebb furatni.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Szerinted miért van benne nagy csapágy?
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?
Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.
User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Post by Elvis »

Én karbival fogom használni, de gondolom az mindegy.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

gigford wrote:
Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?
Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.
:oops: Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson :lol:
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n. :lol:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Post by CapriTurbo »

Nitrobuster wrote:
gigford wrote:
Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?
Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.
:oops: Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson :lol:
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n. :lol:
Miért hagyná a 2.8-at, ha neked nincs jó kis v6-osod neki sem legyen? :fcp238:
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

CapriTurbo wrote:
Nitrobuster wrote:
gigford wrote: Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.
:oops: Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson :lol:
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n. :lol:
Miért hagyná a 2.8-at, ha neked nincs jó kis v6-osod neki sem legyen? :fcp238:
Itt már ült valaki jó kis V6-osban :lol: :?: Igaz lehet, hogy el kéne kunyiznom valakinek a koszfoltyát. :lol:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Post by Elvis »

Nitrobuster wrote:
gigford wrote:
Nitrobuster wrote:Szerinted miért van benne nagy csapágy?
Nem azert amire te gondolsz, multkor volt rola szo. Nem a csapagymerettol fugg,hogy i-s vagy karbis e a tengely.
:oops: Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson :lol:
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n. :lol:
Te vagy a sor4 párti, jó lesz az neked!
User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Post by Elvis »

Nitrobuster wrote:
CapriTurbo wrote:
Nitrobuster wrote: :oops: Biztosan nem figyeltem a V6 kurzuson :lol:
Elvis, te meg hagyd azt a 2.8-at. Kérd el a Szunyitól az 1.3-at az jó lesz neked. Szerintem azzal megdöntheted az eddigi 80-as rekordot a 2/A-n. :lol:
Miért hagyná a 2.8-at, ha neked nincs jó kis v6-osod neki sem legyen? :fcp238:
Itt már ült valaki jó kis V6-osban :lol: :?: Igaz lehet, hogy el kéne kunyiznom valakinek a koszfoltyát. :lol:
Te inkább vmi lakatossal vitatkozz, hátha megtudják még menteni a bódédat az enyészettől! :twisted:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Elvis wrote:Sziasztok!
Elvileg melyik 2.8-s az erősebb alapból?
A karbis, vagy injektoros. Mert ha jól tudom a vezérműtengelyek között volt különbség. Kisebb, vagy nagyobb csapágyazás stb.
És van két különböző mocim, nem tudom melyiket lenne érdemesebb furatni.
82 valamelyik hava után nagyobb a veztengely csapágy. nagycsapágyasban pedig már nincs karbiz tengely, a kiscsapágyasban mindkettő elkérhető. az I-i-s moci erősebb, de nem a block miatt, hanem a tengely + injector. azt furasd, amelyikben jobb állapotok vannak, a többi nem számít...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

Jelentem ültem már jó V6-osban és egy jó 2.8i odabasz ne aggódjon senki,azért mert még valaki nem ült ilyenben,hát istenem csak sajnálhatja :lol:
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Post by Elvis »

Kösz a tippeket. Megnézem majd melyiknek jobb állapotú a veztengelye, és az lesz!
A mocit amúgy mennyire lehet felfuratni?
A 3.0 az biztos játszik, és elvileg a dugattyú sem drágább, mint a 2.8-s.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Elvis wrote:Kösz a tippeket. Megnézem majd melyiknek jobb állapotú a veztengelye, és az lesz!
A mocit amúgy mennyire lehet felfuratni?
A 3.0 az biztos játszik, és elvileg a dugattyú sem drágább, mint a 2.8-s.
Ha mar felujitod, dugokat veszel, stb akkor nehogy regi veztengellyel rakd mar ossze, biztos kopottak mar...
User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Post by Elvis »

gigford wrote:
Elvis wrote:Kösz a tippeket. Megnézem majd melyiknek jobb állapotú a veztengelye, és az lesz!
A mocit amúgy mennyire lehet felfuratni?
A 3.0 az biztos játszik, és elvileg a dugattyú sem drágább, mint a 2.8-s.
Ha mar felujitod, dugokat veszel, stb akkor nehogy regi veztengellyel rakd mar ossze, biztos kopottak mar...
Neked megvan még amit hirdettél 1x?
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Meg, uj, nagycsapagyas.
Post Reply