Posted: Tue Feb 27, 2007 5:20 pm
Yes. Kösszép. Hálás lennék.szszaby wrote:A lengőkarba való szilentjeim vannak újak, azokat meg tudom mérni.
Yes. Kösszép. Hálás lennék.szszaby wrote:A lengőkarba való szilentjeim vannak újak, azokat meg tudom mérni.
guriga wrote:Kerestem keresgéltem az eddig összegyűjtött cuccaim között, és találtam pár öreg nejlonzacskót.
Szerintetek?
ez ránézésre poliuretán, ebböl van a sportosabb szilent, a 80-as keménységü az ideális. de nem olyat kell csinálni a lengőkarba mint a gyári gumi, hanem másmilyet. van hozzá pontos rajzom, majd előtúrom neked ha érdekes. én gyártattam is pár darabot itthon, az ember nem örült nekem tulságosan, mert elég szopás esztergálni, de azért megcsinálta. ha ingyen van a cucc meg az esztergályos akkor érdemes nekivágni, ha ki kell fizetni az anyagot meg a munkát akkor érdemesebb kintről rendelni....guriga wrote:Nem pont ebbe a topicba illik, de nem akartam egy Szilent topikot csinálni.
Szereztem jófajta anyagokat, amikből a szilenteket akarom esztergáltatni. (lokoszt forever)
Kipróbáltuk, vékony késsel vágható - szabható a cucc, úgyhogy első körben öröm.
Aztán szétszedtem a donor autó futóművét (hogy majd azok alapján készülnek el a prototipusok) és csak amorf gumi-sár-olaj képződményeket találtam.![]()
Venni nem szívesen veszek egy garnitúrát csak a méret miatt.
Az a kérdésem, hogy van aki meg tudja pontosan mondani, hogy mekkora a méretük az MKI -be való gumi szilenteknek? (Igen szinte mind érdekel...)
Jobb lenne valami rajzos megoldás. Sszaby! Te ilyen alkatrész katalógus elött ülsz naphosszat nincs valami tipped?
Előre is kösz!
A téma egyébként a tuning lengőkar topikban van kitárgyalva...guriga wrote:Nem pont ebbe a topicba illik, de nem akartam egy Szilent topikot csinálni.
Kösz. Átnézek.szszaby wrote:A méretezett kép a tuning lengőkar topikban.
:) köszi. Ilyen öreg autókhoz kell is alkatrész.szszaby wrote:Szép kis gyüjtemény, az utolsó két képen mi van?
éN MEG MÉG NEM KÜLDTEM EL NEKED A CSAVIKAT, DE NEMSOKÁRA POSTÁZOMszszaby wrote:Az essex mocihoz sikerült keríteni főtengely szimmeringet, hfej tömítést és van már egy vízpumpa is. Igaz ez utóbbi csak a 3,0 essexre írta, de hát egyezik.
Készül a módosított motortartó bak, és elkezdtem faragni a kartert is.
Az a lényeg akkora legye itt amikor rakom befele.taunus73sw wrote:éN MEG MÉG NEM KÜLDTEM EL NEKED A CSAVIKAT, DE NEMSOKÁRA POSTÁZOMszszaby wrote:Az essex mocihoz sikerült keríteni főtengely szimmeringet, hfej tömítést és van már egy vízpumpa is. Igaz ez utóbbi csak a 3,0 essexre írta, de hát egyezik.
Készül a módosított motortartó bak, és elkezdtem faragni a kartert is.![]()
![]()