Page 13 of 22

Posted: Tue Feb 27, 2007 5:20 pm
by guriga
szszaby wrote:A lengőkarba való szilentjeim vannak újak, azokat meg tudom mérni.
Yes. Kösszép. Hálás lennék.

Posted: Tue Feb 27, 2007 7:53 pm
by guriga
Kerestem keresgéltem az eddig összegyűjtött cuccaim között, és találtam pár öreg nejlonzacskót.
Szerintetek? :-)
Image

Posted: Tue Feb 27, 2007 9:36 pm
by proteus
guriga wrote:Kerestem keresgéltem az eddig összegyűjtött cuccaim között, és találtam pár öreg nejlonzacskót.
Szerintetek? :-)
Image
:shock: :ru:

Posted: Tue Feb 27, 2007 10:09 pm
by Bogyo28
guriga wrote:Nem pont ebbe a topicba illik, de nem akartam egy Szilent topikot csinálni.

Szereztem jófajta anyagokat, amikből a szilenteket akarom esztergáltatni. (lokoszt forever)
Kipróbáltuk, vékony késsel vágható - szabható a cucc, úgyhogy első körben öröm.
Aztán szétszedtem a donor autó futóművét (hogy majd azok alapján készülnek el a prototipusok) és csak amorf gumi-sár-olaj képződményeket találtam. :-(
Venni nem szívesen veszek egy garnitúrát csak a méret miatt.
Az a kérdésem, hogy van aki meg tudja pontosan mondani, hogy mekkora a méretük az MKI -be való gumi szilenteknek? (Igen szinte mind érdekel...)
Jobb lenne valami rajzos megoldás. Sszaby! Te ilyen alkatrész katalógus elött ülsz naphosszat nincs valami tipped?
Előre is kösz!
Image
ez ránézésre poliuretán, ebböl van a sportosabb szilent, a 80-as keménységü az ideális. de nem olyat kell csinálni a lengőkarba mint a gyári gumi, hanem másmilyet. van hozzá pontos rajzom, majd előtúrom neked ha érdekes. én gyártattam is pár darabot itthon, az ember nem örült nekem tulságosan, mert elég szopás esztergálni, de azért megcsinálta. ha ingyen van a cucc meg az esztergályos akkor érdemes nekivágni, ha ki kell fizetni az anyagot meg a munkát akkor érdemesebb kintről rendelni....

Posted: Tue Feb 27, 2007 10:19 pm
by Bogyo28
guriga wrote:Nem pont ebbe a topicba illik, de nem akartam egy Szilent topikot csinálni.
A téma egyébként a tuning lengőkar topikban van kitárgyalva...

Posted: Wed Feb 28, 2007 11:37 am
by szszaby
A méretezett kép a tuning lengőkar topikban.

Posted: Wed Feb 28, 2007 12:48 pm
by guriga
szszaby wrote:A méretezett kép a tuning lengőkar topikban.
Kösz. Átnézek.
Viszont akkor ezúton kérném meg valamelyik moderátort, hogy rakja át a szilntes hozzászólásokat is abba a topicba.
kösz

Posted: Thu Mar 01, 2007 2:19 pm
by guriga
Ha már úgy is az alkatrészek között turkáltam, lefényképeztem párat.
:-)
Folyamatos gyűjtés eredménye. Ezek 1.5 V4-hez vannak, de sokmindent találtam még, főleg 15M/P4 TS tau bontott cumókat, de az itt OFF. :oops:

Image

Image Image

Image Image

Image Image

Image Image

Image Image

Posted: Thu Mar 01, 2007 3:55 pm
by szszaby
Szép kis gyüjtemény, az utolsó két képen mi van?

Posted: Thu Mar 01, 2007 4:33 pm
by guriga
szszaby wrote:Szép kis gyüjtemény, az utolsó két képen mi van?
:) köszi. Ilyen öreg autókhoz kell is alkatrész.
Annyira nincs pénz most autóépítésre, hogy megfordult a fejemben, hogy eladok ezt-azt.
A dugókból Te is csinálhatnál akár egy erősebb stroker mocit... na?
Ezek 90-esek a tieid meg 84-esek nem? :-)
ÁÁÁ. Azért az elhatározás még nem érett meg. Kicsit kivárok. Hátha. :fcp42:
(Ahogy eladnám, tuti bedőlne a motorom oszt' dupla pénzért vásárolhatnék hozzá cuccokat németből...)

Szerintem egy kardánkereszt, meg V4 dísztárcsák.
Én sem láttam még sehol sem ezt a v4 emblémát. Talán ez is tau.

Posted: Thu Mar 01, 2007 8:41 pm
by Bogyo28
hasonlít az utolsó kép a tranyo disztárcsájára....

Posted: Thu Mar 01, 2007 10:48 pm
by szszaby
Már lárom az utolsó előtti képen hogy az kereszt, csak megzavart az összefogató lemez. :idea:

Posted: Thu Mar 08, 2007 1:39 pm
by szszaby
Az essex mocihoz sikerült keríteni főtengely szimmeringet, hfej tömítést és van már egy vízpumpa is. Igaz ez utóbbi csak a 3,0 essexre írta, de hát egyezik.

Készül a módosított motortartó bak, és elkezdtem faragni a kartert is.

Posted: Thu Mar 08, 2007 3:20 pm
by taunus73sw
szszaby wrote:Az essex mocihoz sikerült keríteni főtengely szimmeringet, hfej tömítést és van már egy vízpumpa is. Igaz ez utóbbi csak a 3,0 essexre írta, de hát egyezik.

Készül a módosított motortartó bak, és elkezdtem faragni a kartert is.
éN MEG MÉG NEM KÜLDTEM EL NEKED A CSAVIKAT, DE NEMSOKÁRA POSTÁZOM :oops: :oops: :oops:

Posted: Thu Mar 08, 2007 4:04 pm
by szszaby
taunus73sw wrote:
szszaby wrote:Az essex mocihoz sikerült keríteni főtengely szimmeringet, hfej tömítést és van már egy vízpumpa is. Igaz ez utóbbi csak a 3,0 essexre írta, de hát egyezik.

Készül a módosított motortartó bak, és elkezdtem faragni a kartert is.
éN MEG MÉG NEM KÜLDTEM EL NEKED A CSAVIKAT, DE NEMSOKÁRA POSTÁZOM :oops: :oops: :oops:
Az a lényeg akkora legye itt amikor rakom befele.
Szeretném a camponás talira, hogy bekerülne, de nem biztos hogy összejön addigra minden.