Page 14 of 24

Re: Marci Caprija

Posted: Mon Jan 12, 2015 4:55 pm
by Bubor
Ha már komplementer színekkel dolgozol ( nem véletlenül szerepel évtizedek óta az ilyesmi színösszeállítás sikerrel), akkor a "toldalékok" is harmonizálnának esetleg, mert a rat -hoz szvsz. kevés a fekete spoiler a babakék viszi a prímet :!:
De az új színösszeállítással mindenképpen lesz egy új lelkületű géped :idea:
ui:
Fiatéknál az új 500-as ból ismét van ilyen.

Re: Marci Caprija

Posted: Mon Jan 12, 2015 6:13 pm
by Machine
levelboss wrote: Szóval 7,5 RS felnit szeretnék rá, de lehetőleg gyárit, h a rendőr ne tudjon belekötni. De az is nagyon jó lenne, ha rá tudnék próbálni előtte egyet, hogy tényleg mennyire lóg ki jobb oldalt.
Ha ez a verzió nem jön létre, akkor legszívesebben 7x15, 8x15 minilight-ot tennék rá. Vagy valami mást. :lol:

Majd a technikáról írok még...
Ezt a felni dolgot nem értem, van hamisított RS 7,5”- s?

Re: Marci Caprija

Posted: Mon Jan 12, 2015 10:06 pm
by Tibi
Machine wrote: Ezt a felni dolgot nem értem, van hamisított RS 7,5”- s?
http://www.classicfordmag.co.uk/2011/03 ... ur-spokes/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Marci Caprija

Posted: Tue Jan 13, 2015 9:04 am
by levelboss
Tibi wrote:
Machine wrote: Ezt a felni dolgot nem értem, van hamisított RS 7,5”- s?
http://www.classicfordmag.co.uk/2011/03 ... ur-spokes/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bizony így van. Szép is, jó is... de ha a rendőr bele akar kötni, akkor bele tud.

Blant wrote:A rendőr bármibe beleköthet, ami kilóg az autó alól.
Tudom, ezért is szeretném rápróbálni, hogy biztos, hogy kilóg-e. Majd még a gumi kiszélesedését is hozzá kell venni. Olyat semmiképp nem akarok, ami kilóg. De mintha úgy számoltam volna, hogy talán épphogy el fog menni.

Re: Marci Caprija

Posted: Tue Jan 13, 2015 11:22 am
by Machine
levelboss wrote:
Bizony így van. Szép is, jó is... de ha a rendőr bele akar kötni, akkor bele tud.
A gyári 7,5 RS be is beleköthet. De ha ennyire parázol, akkor ne gondolkodj 7,5 RS felniben, hanem azt a felnit tedd fel, amivel kijött a gyárból és a gumiméretre is ügyelj.
Tavaly vettem 2 darab JBW RS- t. Sorozatszámos felni, minden szükséges dokumentációt küldenek hozzá.

Re: Marci Caprija

Posted: Tue Jan 13, 2015 4:37 pm
by levelboss
Machine wrote: Tavaly vettem 2 darab JBW RS- t. Sorozatszámos felni, minden szükséges dokumentációt küldenek hozzá.
Ez jó hír!
"E" jel, vagy mit szoktak keresni, van benne? Vagy rosszul tudom? :roll:

Re: Marci Caprija

Posted: Tue Jan 13, 2015 6:37 pm
by Bogyo28
Blant wrote:A rendőr bármibe beleköthet, ami kilóg az autó alól. Bar az a tapasztalatom, ha az ember normalisan kozlekedik es nem jarsz illegalis gyorsulasra, akkor egy szep veteran autoval nem nagyon basztatnak. Van egy darab 7,5"-os rs felnim gumi nelkul. Az en garnituram 5. Darabja. Sérűlt a pereme, de arra jo, hogy feltedd es kasd hogy mutat, meg mennyire log ki. Szivesen kolcsonadom. Amugy ez a hid kilogas mibol adodik? Mi van elmenve mihez kepest?? Most visszakerult a gyari hid nem? Azzal is kilog? A masik oldal jo, vagy az meg beljebb van 2-3 cm-el?
szerény véleményem szerint ugyanugy mint Gizmo bodéjánál egy "ügyeskezü" lakatos miatt szar a bódé. Gizmonl "csak" 1,5 cm-el van elbaszva az egyik hátsó ív, de a felni miatt pont látszik, hogy az egyik nem ott van mint a másik. nem értem hogy tudták igymegcsinálni, mert nincs benne törés, de meg lehetett mérni az autón hogy nem egyforma a 2 oldalt a hátulja. Szerintem Marcinál is ugyanezt a hibát vétette el valaki anno.

Re: Marci Caprija

Posted: Tue Jan 13, 2015 6:42 pm
by Bogyo28
levelboss wrote:
Machine wrote: Tavaly vettem 2 darab JBW RS- t. Sorozatszámos felni, minden szükséges dokumentációt küldenek hozzá.
Ez jó hír!
"E" jel, vagy mit szoktak keresni, van benne? Vagy rosszul tudom? :roll:
Felniben ha van is E jel az a hátulján van, papirt kérhetnek hozzá. de ha nem lóg ki nem fognak belekötni. Nekem még senki nem szolt se a 4 pontos övért se a 8x13-as Rota felnikért, pedig át is van alakítva 4x114,3-ra a kerékagy. az hogy a totalcaros dologra ráment a yard az nem csoda, annó az M3 kivezetőnél is mindig ott voltak pedig ott csak ilyen spontán autós dumálgatás volt, az illegál gyorsulás az máshol ment.

az angoloktól vett 7,5 ugyanolyan jó vagy rossz tud lenni mint a gyári, mert ha kilóg akkor a gyáriba is beleköt a rendőr, ha meg nem akkor a JBW is tökéletes, főleg ha magadnál tartod a papirjait amit adnak hozzá.

Re: Marci Caprija

Posted: Sat Jan 17, 2015 2:34 pm
by levelboss
És itt jön, ami még nem volt: KLÍMA A CAPRIBA! 8-)
Golf 2 klímakompresszor.jpg
Elpárologtató 1.jpg
Elpárologtató 2.jpg
Elpárologtató 3.jpg
Lesz vele munka, de biztos, hogy működésre bírjuk! Lehet, hogy majd fogok benne segítséget kérni.
Maga a beltéri egység amcsiból van, de jóféle kínai cucc. Semmilyen márkajelzés nincs rajta, se semmilyen papírja! :lol: Univerzális klíma elpárologtató. Remélem, hogy működik egyáltalán. Nem volt drága, kb 20.000 Ft.
Külön érdekes a hőmérséklet szabályozója, amiből kilóg egy rézdrót, nyilván egy külső hőmérő. Lehet, hogy kvázi automata klímaként működik?? Gondolom valami átfolyást szabályozhat, vagy valami megkerülő szelepet...? Kíváncsi leszek. Aki látott már ilyesmit attól szívesen látok felhomályosítást.
Az utas lábtérbe fogom rakni, ott van hely bőven, be is fér oda.

Re: Marci Caprija

Posted: Sat Jan 17, 2015 2:45 pm
by levelboss
Az elképzelés a következő:
A hideg levegő csövet a fűtésboxba vezetem elsősorban a jobb oldali bejövő levegő cső helyére. És/vagy megbontom a fölső gégecsövet és oda is. Esetleg a vezető oldali külső belépő levegő csövét megbontom egy pillangószeleppel, hogy ha szükséges.
fűtőegység kílma csatlakozások.jpg
Na mit szóltok? :-D

Re: Marci Caprija

Posted: Sat Jan 17, 2015 2:51 pm
by Blant
Az egy homerseklet erzekelo! Es kenyegeben azt figyeli, higy be fagyjon ke a hocserelo! Ez kapcsolgatja a klima kompresszort es beleszol a temp címü tekerentyű is. A hazba kell beepitened a hocserelobol kilepo kevego utjaba! Nem kett volna eccerubb ford komoresszor? Vagy ez is felmegy a scorpio blokkra? Arakat szabad tudni, meg hogy mit honnan? Ez engem is erdekel!

Re: Marci Caprija

Posted: Sat Jan 17, 2015 3:00 pm
by Blant
A második hizzászólást nem értem. A Capriba belépő kevegő jizárólag kintrôl, a B - vel jelzett helyen van. Ez a klima egy teljesen különálló, ö álló egység. Nem kell feltétlenül összevariálnod az eredeti fűtéssel. Max egy Y toldattal bele a két műszerfali kivezetésbe a klima 4 kiömlőjéből kettőt és akkor nem csak lábra fúj! A müszerfal alá kéne tenni középre, mert különben nem lesz egyenletes a szórás. Építetem már be ilyet veteránautóba. Volvo p1800-ba.
http://bringatrailer.com/wp-content/upl ... rior_1.jpg

A képen jól látszik a box és a levegőcső, ami behozza középre két kiömlöbe a műszerfal alá.

Re: Marci Caprija

Posted: Sat Jan 17, 2015 3:28 pm
by SONI
Érdekes, ilyet még úgyse láttam.

Re: Marci Caprija

Posted: Sat Jan 17, 2015 3:46 pm
by levelboss
Na akkor félreértettem, mert azt hittem, hogy az A-n jön be a levegő. De így már vágom, hogy az A-n megy a szélvédőre.
Akkor viszont a két oldali kivezetésbe fogom bekötni. Vagy esetleg középre, mert van egy jó kis nem gyári középkonzolom, amibe olyan előlapot teszek, amilyet akarok. Rácsot is lehetne beletenni.

A cucc innen van:
http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-UNDER ... 03&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

A klímakompresszor azért lett ez, mert ez ékszíjas, és relatíve könnyű lesz hozzá másikat találni, ha elromlik. Nem akartam hosszbordásszíjasat. Használtan vettem.

Én azt hittem, hogy lesz egy külön kapcsolója a kompresszornak és majd én fogom kapcsolni. Ezen a cuccon csak két vezeték lóg szabadon. Egy piros, amiben van egy biztosíték is, meg egy zöld, aminek a végén egy kerek csati van. Azt gondoltam, hogy ez a test, de akkor lehet, hogy ezt kell a kompihoz kötni... most kértem az eladótól leírást hozzá. Remélem tud küldeni.

Re: Marci Caprija

Posted: Sat Jan 17, 2015 4:08 pm
by Machine
levelboss wrote:És itt jön, ami még nem volt: KLÍMA A CAPRIBA! 8-)
Nem hiányzik még egy pár motyó hozzá?
Ha kapsz leírást hozzá, akkor oszd meg, mert érdekel ennek a fajtának a működése. ;-)