Az első komolyabb project a hátsó híd csere. Most hétvégén kerül alá a 2.3 turbós T-bird hídja, amiben gyárilag sperr van. Nem zár össze olyan dúrván, mint itt egyeseknek az épített diffije, de jó lesz. Főleg, h mint írtam irdatlanul búg a diffim... olyan hulladék állapotban van, h ha az egyik kerék oldalánál megtekerjük, akkor a kiskerekek olyan kerregést vágnak le, h felmerült a kérdés, h vajon van-e benne olaj? De minden bizonnyal kell lennie... szóval nagyon gatyán van. Arról nem is beszélve, h a behajtásnál is van kb 3 cm holtjáték. :? Nyilván ettől búg.
Kap a kocsi egy akkora hidat, egy akkora kardánnal, h kb 40 kilóval lesz nehezebb a verda (meg pár centivel szélesebb

képek: A kerék kb úgy áll a sárvédőhöz képest, mint egy 7.5-es RS felnivel állna gyárilag. Viszont ezért kéne nyomtávszélesítő előre, h ezt kompenzálja.
Sajnos a kardánról nem csináltam képet... az is elég vaskos cucc.
Folytatás jövő héten cuppáncsavarok hiányában. De ha van valakinek 70-71 mm belső szélességű cuppánja gyorsban, azzal lendítene a helyzeten. :)