Page 14 of 22
Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Sun Feb 03, 2008 3:48 pm
by TomiCaPri
Ezzel lehet kezdeni valamit?

Diszkosz vetésen kívűl értem :D
http://duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz& ... 125&s=3244
Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Sun Feb 03, 2008 10:18 pm
by Nitrobuster
capriv6 wrote:Nitrobuster wrote:capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?
Szerencsére nincs vele ilyen problémám. Ferodo premium betéteket használok (sima utcai). Igaz 10000-mentem el vele és most cserés.
Ugy tünik mindig benyelem rendsen:(
Ez van...
Ferodo premium betétnek mi az ÁRA?
Mi a pontos tipusa?
Ferodo FDB168
Kedvezmények nélkül 8500. Kedvezményel nincs 6000.
Egyébként az én tárcsám ilyen.
Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Mon Feb 04, 2008 2:27 pm
by Tibi
capriv6 wrote:Szerintem nem a legjobb választás a saxó tárcsa-gramada fékbetét.
Nekem az a problémám hogy alacsony sebességnél (20Km/h) visit a fék.Már probálkoztam másik betéttel eredmény ua.
Valami puhább betét kellene hozzá?Ja egyébként nekem a saxo tárcsa gyárilag bordázott (elipszis alakzatban)!
Ez biztosan NEM lehet az oka igy tehát marad a betét.
Ötletek?Tapasztalatok?Tanácsok?
Gyerkőcök voltunk és ugyanez a visítós probléma volt egyik haveromnak a biciklijén. Ő bekente zsírral és megszünt a visítás . :D :D :D

Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Mon Feb 04, 2008 5:37 pm
by szszaby
Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Mon Feb 04, 2008 6:12 pm
by Tibi
No igen , fékezni már nehezebb volt vele

Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Mon Feb 04, 2008 8:13 pm
by capriv6
Nitrobuster:
THX :P
Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Tue Feb 26, 2008 7:47 pm
by capriv6
Sziasztok!
Ma megérkezett a megrendelt Ferodo fékbetétem:)
Csakhogy meguntam hogy állandolan alakitgatnom kell a fékpofát akárhányszor cserélek betétet igy eröt vettem magamon és utánnanéztem hogy mehyik hasonló betétet lehetne használni amit NEM kell alakitgatni.
2 megoldás létezett hogy hogyan kell mit átalakitani:
1. Átfurod a lyukakat rajta hogy kintebb keüljön a betét DSCF5398.JPG.
2. Méretre köszörülöd a betétet hogy beférjen DSCF5402.JPG .
Na ebböl lett elegem mivel már 3.tipus betétet probáltam ki de mindegyik nyikorog mint a fene 20Km/h nál (lassitásnál).
A megoldás:
240-es VOLVO fékbetétek aminek a szett ára 4500Ft házhozszállitással
Beraktam és tök jol passzol és semmi átalakitás NEM kell :D
Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Tue Feb 26, 2008 8:19 pm
by Süni
Bocsi, hogy megkérdem, de ezt milyen nyereg/tárcsa konfigurációhoz kísérletezted ki ?
Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Tue Feb 26, 2008 8:35 pm
by capriv6
Süni wrote:Bocsi, hogy megkérdem, de ezt milyen nyereg/tárcsa konfigurációhoz kísérletezted ki ?
Ja kimaradt....
Saxo tárcsa granada tuskó volvó 240 betét MIX
Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Wed Feb 27, 2008 7:47 pm
by Blant
A granada nyereg közbetéttel van fönn, vagy egy az egyben? A saxo tárcsa milyen(évjárat, motor)? Hol/kivel furatod ki a tárcsát?
Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Wed Feb 27, 2008 8:27 pm
by capriv6
Blant wrote:A granada nyereg közbetéttel van fönn, vagy egy az egyben? A saxo tárcsa milyen(évjárat, motor)? Hol/kivel furatod ki a tárcsát?
A közbtétet eszergáltam 1,6 saxo ami hütött az csak egy méret van tudtommal..
A furatokat nálunk a kisöreg csinálta de bárki képes rá.....(esztergányos)
Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Wed Feb 27, 2008 9:09 pm
by Süni
capriv6 wrote:Blant wrote:A granada nyereg közbetéttel van fönn, vagy egy az egyben? A saxo tárcsa milyen(évjárat, motor)? Hol/kivel furatod ki a tárcsát?
A közbtétet eszergáltam 1,6 saxo ami hütött az csak egy méret van tudtommal..
A furatokat nálunk a kisöreg csinálta de bárki képes rá.....(esztergányos)
A közbetétről nincs ábra, vagy mintadarab ? Vagy esetleg csináltatnál nekem is ? Állítólag az a Volvo 4 dugattyús nyereg, amihez a fékbetéted jár, az csont nélkül felmegy a csonkállványra. Vhol Kenny kifejtette...
Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Wed Feb 27, 2008 9:28 pm
by Bogyo28
Süni wrote:capriv6 wrote:Blant wrote:A granada nyereg közbetéttel van fönn, vagy egy az egyben? A saxo tárcsa milyen(évjárat, motor)? Hol/kivel furatod ki a tárcsát?
A közbtétet eszergáltam 1,6 saxo ami hütött az csak egy méret van tudtommal..
A furatokat nálunk a kisöreg csinálta de bárki képes rá.....(esztergányos)
A közbetétről nincs ábra, vagy mintadarab ? Vagy esetleg csináltatnál nekem is ? Állítólag az a Volvo 4 dugattyús nyereg, amihez a fékbetéted jár, az csont nélkül felmegy a csonkállványra. Vhol Kenny kifejtette...
minden info ebben a topikban van, rajz meg minden, csak vissza kellene olvasni. de egyébként Krisz annyiban nem pontosan irta a dolgot, hogy ugye a közbetét az gyárilag benne van a nyeregben, mert amiben nincs közbetét az a kissebbik granada nyereg, amibe ugyanakkora betét kellene mint a capriba, azzal nem nagyon vagy előrébb. tehát a granada 2.8i nyeregben van egy közbetét, de ha neked nincs olyanod, azt esztergálni nem is lehet, csak marogéppel lehet megcsinálni, mivel szögletes forma nem kerek. amit esztergáltatni kell közdarab az nem a nyereg 2 fele közt van, hanem a nyereg és a golyaláb között, arról van itt rajz még valahol az elején. meg kell 4 db hosszabb csavar, a Fabory-nál beszerezhető...
Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Wed Feb 27, 2008 9:43 pm
by Süni
Bogyo28 wrote:
minden info ebben a topikban van, rajz meg minden, csak vissza kellene olvasni. de egyébként Krisz annyiban nem pontosan irta a dolgot, hogy ugye a közbetét az gyárilag benne van a nyeregben, mert amiben nincs közbetét az a kissebbik granada nyereg, amibe ugyanakkora betét kellene mint a capriba, azzal nem nagyon vagy előrébb. tehát a granada 2.8i nyeregben van egy közbetét, de ha neked nincs olyanod, azt esztergálni nem is lehet, csak marogéppel lehet megcsinálni, mivel szögletes forma nem kerek. amit esztergáltatni kell közdarab az nem a nyereg 2 fele közt van, hanem a nyereg és a golyaláb között, arról van itt rajz még valahol az elején. meg kell 4 db hosszabb csavar, a Fabory-nál beszerezhető...
OK, csak itthon ez a rohadt laptop, és utálom kezelni.....
Úgy is jössz a szűrőé, Krisz meg a vezérlésé ! Majd jól kikérdezlek tikteket !
Re: első hűtött tárcsa.
Posted: Wed Feb 27, 2008 9:48 pm
by Bogyo28
Süni wrote:Bogyo28 wrote:
minden info ebben a topikban van, rajz meg minden, csak vissza kellene olvasni. de egyébként Krisz annyiban nem pontosan irta a dolgot, hogy ugye a közbetét az gyárilag benne van a nyeregben, mert amiben nincs közbetét az a kissebbik granada nyereg, amibe ugyanakkora betét kellene mint a capriba, azzal nem nagyon vagy előrébb. tehát a granada 2.8i nyeregben van egy közbetét, de ha neked nincs olyanod, azt esztergálni nem is lehet, csak marogéppel lehet megcsinálni, mivel szögletes forma nem kerek. amit esztergáltatni kell közdarab az nem a nyereg 2 fele közt van, hanem a nyereg és a golyaláb között, arról van itt rajz még valahol az elején. meg kell 4 db hosszabb csavar, a Fabory-nál beszerezhető...
OK, csak itthon ez a rohadt laptop, és utálom kezelni.....
Úgy is jössz a szűrőé, Krisz meg a vezérlésé ! Majd jól kikérdezlek tikteket !
Krisz megy mindenért a Sunyával, mert a Sunyának kell a szűrő, de képben vannak mind a ketten, el tudják mondani... kell a laptophoz külön bill meg egér az egyszerübb kezelésért?