Page 14 of 21

Posted: Wed Apr 04, 2007 9:26 pm
by Tibi
gigford wrote:Meg, uj, nagycsapagyas.
Csapágyas, az tök jó ;) :D

Posted: Wed Apr 04, 2007 9:38 pm
by Elvis
gigford wrote:Meg, uj, nagycsapagyas.
Akkor ment a pü.

Posted: Fri Apr 06, 2007 5:13 pm
by Elvis
43mm a nagycsapágyas?

Posted: Fri Apr 06, 2007 5:29 pm
by gigford
Elvis wrote:43mm a nagycsapágyas?
43.9

Posted: Fri Apr 06, 2007 7:29 pm
by Elvis
És akkor a kiscsapágy az mennyi?

Posted: Fri Apr 06, 2007 9:07 pm
by gigford
Elvis wrote:És akkor a kiscsapágy az mennyi?
41.9

Posted: Sat Jun 30, 2007 1:22 pm
by Tibi
Ezek 2.8i-hez valók igaz?
Image

Posted: Sat Jun 30, 2007 7:06 pm
by Blant
iGAZ. a BAL OLDALI A HIDEGINDÍTÓ BENZINSZELEPE. a KOPORSÓ BAL OLDALÁBA JÖN, HA SZEMBE ÁLSZ A KOCSIVAL. a MÁSIK A VÁKUMCSÖVEK ELOSZTÓFEJE. A MÁSIK MÖGÖTT VAN A NYÍLÁSA A KOPORSÓN UGYANAZON AZ OLDALON. :-)

Posted: Sun Jul 01, 2007 12:33 pm
by Tibi
Blant wrote:iGAZ. a BAL OLDALI A HIDEGINDÍTÓ BENZINSZELEPE. a KOPORSÓ BAL OLDALÁBA JÖN, HA SZEMBE ÁLSZ A KOCSIVAL. a MÁSIK A VÁKUMCSÖVEK ELOSZTÓFEJE. A MÁSIK MÖGÖTT VAN A NYÍLÁSA A KOPORSÓN UGYANAZON AZ OLDALON. :-)
köszi, pakolásztam a fölös cuccaimat és elbizonytalanodtam egy kicsit

Posted: Fri Jan 11, 2008 12:40 pm
by levelboss
Vajon mi a különbség a capri 2.8i és a sierra xr4i 2.8-as motorja között? Az xr4i-re is csak 150 lovat írnak.

Posted: Fri Jan 11, 2008 1:06 pm
by Blant
Az XR4i K-jet fején hengerenként lehet állítani az üzemanyag mennyiségét asszem, meg a későbbi XR4-ben asszem már 2,9i volt, vagy 2,8EFI.

Posted: Fri Jan 11, 2008 2:39 pm
by Bogyo28
levelboss wrote:Vajon mi a különbség a capri 2.8i és a sierra xr4i 2.8-as motorja között? Az xr4i-re is csak 150 lovat írnak.
tengelyben biztos van különbség, már ha jól emlékszem...

Posted: Fri Jan 11, 2008 3:04 pm
by Blant
abban pont nincsen szerintem. Nekem van egy XR4 veztengelyem majdnem új állapotban. És elvileg tök ugyanaz, mint a 2,8i, meg a 2,8 EFI-é, de ezt talán Süni tudná megmondani.
Viszont kiváncsi lennék, hogy milyen váltó volt az XR4X4-eken.

Posted: Fri Jan 11, 2008 3:11 pm
by Bogyo28
Blant wrote:abban pont nincsen szerintem. Nekem van egy XR4 veztengelyem majdnem új állapotban. És elvileg tök ugyanaz, mint a 2,8i, meg a 2,8 EFI-é, de ezt talán Süni tudná megmondani.
Viszont kiváncsi lennék, hogy milyen váltó volt az XR4X4-eken.
hát ha szemmel látnád a különbséget, az már érdekes lenne :lol:

egyébként type 9 van rajta, csak a 4x4-es változat. meg a xr4i 2.8-asának alu az olajteknője, abban van az első difi.

Posted: Fri Jan 11, 2008 3:31 pm
by gigford
levelboss wrote:Vajon mi a különbség a capri 2.8i és a sierra xr4i 2.8-as motorja között? Az xr4i-re is csak 150 lovat írnak.
Semmi különbség nincs, K-jetes volt elvileg 160lovas(de az se volt annyi, max 155) mindkét verzióban, de az xr4i Efivel volt 150ló nem K-jettel.