Page 16 of 22
Posted: Sat Mar 17, 2007 11:19 pm
by Tibi
szszaby wrote:Kompresszió növelés céljából ha leszedetek a h.fejből 2mm -kb. annyit lehet max, de számításaim szerint elég lenne- akkor az úgy jó ha a dugokon is lejjebb maratom a szelepeknek a süllyesztékét?
Akkor elméletileg nem verne bele a felső holtponton sem.
Biztos, hogy szükséges a beavatkozás? Arra gondolok amiről már beszéltünk, hogy lehet más különbség is van a gyengébb és erősseb 2.0 közt. Nem biztos, hogy megoldás lesz ez.
Posted: Sat Mar 17, 2007 11:25 pm
by szszaby
Tibi wrote:szszaby wrote:Kompresszió növelés céljából ha leszedetek a h.fejből 2mm -kb. annyit lehet max, de számításaim szerint elég lenne- akkor az úgy jó ha a dugokon is lejjebb maratom a szelepeknek a süllyesztékét?
Akkor elméletileg nem verne bele a felső holtponton sem.
Biztos, hogy szükséges a beavatkozás? Arra gondolok amiről már beszéltünk, hogy lehet más különbség is van a gyengébb és erősseb 2.0 közt. Nem biztos, hogy megoldás lesz ez.
Azt már tudom mik a különgségek, (dugó, veztengely,karbi) de az egyik út csak így járható.
Posted: Sun Mar 18, 2007 12:20 am
by Bogyo28
szszaby wrote:Tibi wrote:szszaby wrote:Kompresszió növelés céljából ha leszedetek a h.fejből 2mm -kb. annyit lehet max, de számításaim szerint elég lenne- akkor az úgy jó ha a dugokon is lejjebb maratom a szelepeknek a süllyesztékét?
Akkor elméletileg nem verne bele a felső holtponton sem.
Biztos, hogy szükséges a beavatkozás? Arra gondolok amiről már beszéltünk, hogy lehet más különbség is van a gyengébb és erősseb 2.0 közt. Nem biztos, hogy megoldás lesz ez.
Azt már tudom mik a különgségek, (dugó, veztengely,karbi) de az egyik út csak így járható.
én beraknám ugy ahogy van, tovább birja, és a mostani moci után az is elég jó lenne. meg ha balul sül el a project, nehéz lesz hozzá bármit is szeretni
Posted: Sun Mar 18, 2007 12:22 am
by szszaby
bogyo28 wrote:szszaby wrote:Tibi wrote:
Biztos, hogy szükséges a beavatkozás? Arra gondolok amiről már beszéltünk, hogy lehet más különbség is van a gyengébb és erősseb 2.0 közt. Nem biztos, hogy megoldás lesz ez.
Azt már tudom mik a különgségek, (dugó, veztengely,karbi) de az egyik út csak így járható.
én beraknám ugy ahogy van, tovább birja, és a mostani moci után az is elég jó lenne. meg ha balul sül el a project, nehéz lesz hozzá bármit is szeretni
Valószínüleg ez lesz mert kb 10%-al nőne csak a teljesítmény, az meg nem sok, nem ér annyi vesződést.
Posted: Wed Mar 21, 2007 6:42 am
by szszaby
Valaki csinált már injektorosra 4 hengerest?
A karbikkal már tele van a tö...m.
Legfőképp az EFI-s érdekelne.
Posted: Wed Mar 21, 2007 6:46 am
by proteus
szszaby wrote:Valaki csinált már injektorosra 4 hengerest?
A karbikkal már tele van a tö...m.
Legfőképp az EFI-s érdekelne.
Pintot EFI-re átépíteni nem nagy kunszt...

Posted: Wed Mar 21, 2007 6:48 am
by szszaby
proteus wrote:szszaby wrote:Valaki csinált már injektorosra 4 hengerest?
A karbikkal már tele van a tö...m.
Legfőképp az EFI-s érdekelne.
Pintot EFI-re átépíteni nem nagy kunszt...

Akkor gondolom a V4 se lenne akadály.
Posted: Wed Mar 21, 2007 6:53 am
by proteus
A szívósort ha megoldod, akkor a többi résszel nem szabad, hogy probléma legyen.
Posted: Wed Mar 21, 2007 7:00 am
by szszaby
proteus wrote:A szívósort ha megoldod, akkor a többi résszel nem szabad, hogy probléma legyen.
Igazából fordét elég régen láttam, hogy az hogyan van a szívőcsőbe beépítve, de biztos megoldható valahogy.
Toyotánál van egy sima furat megfelelő szögben persze és a közös üa. csővel le van fogatva. ezt a fajta megoldást könnyen lehet kivitelezni.
Posted: Wed Mar 21, 2007 7:23 am
by proteus
Posted: Wed Mar 21, 2007 7:03 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:proteus wrote:A szívósort ha megoldod, akkor a többi résszel nem szabad, hogy probléma legyen.
Igazából fordét elég régen láttam, hogy az hogyan van a szívőcsőbe beépítve, de biztos megoldható valahogy.
Toyotánál van egy sima furat megfelelő szögben persze és a közös üa. csővel le van fogatva. ezt a fajta megoldást könnyen lehet kivitelezni.
A fordon is ugyanugy van, ha kell tudok fényképezni sor4 és V6 injektorsort. Ha megveszed egy sierra/scorpio pinto efi cuccait (computer, kábelköteg, szivosor, légtömegmérö, gyujtáselosztó) akkor minden hozzávaló meglesz, csak faragni kell egy kicsit meg kábelezni...
Posted: Wed Mar 21, 2007 7:54 pm
by Nitrobuster
szszaby wrote:proteus wrote:szszaby wrote:Valaki csinált már injektorosra 4 hengerest?
A karbikkal már tele van a tö...m.
Legfőképp az EFI-s érdekelne.
Pintot EFI-re átépíteni nem nagy kunszt...

Akkor gondolom a V4 se lenne akadály.
Hát a valóságban egy picit bonyolultabb.
Kell egy teljesen egyedi szívósor. 2 injector híd, valami fojtószelep.
alapjárati motor, egy fojtószelep szenzor, egy elektronyos gyújtás ami kommunikál az EEC IV-el. Meg egy pár dolog amivel el lehet lenni időtlen időkig. :D
Posted: Wed Mar 21, 2007 9:57 pm
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:szszaby wrote:proteus wrote:
Pintot EFI-re átépíteni nem nagy kunszt...

Akkor gondolom a V4 se lenne akadály.
Hát a valóságban egy picit bonyolultabb.
Kell egy teljesen egyedi szívósor. 2 injector híd, valami fojtószelep.
alapjárati motor, egy fojtószelep szenzor, egy elektronyos gyújtás ami kommunikál az EEC IV-el. Meg egy pár dolog amivel el lehet lenni időtlen időkig. :D
ha van ember aki megfaragja/hegeszti a szivosorba a szenzorok és injektorok helyét, valamint ráhekkeli a pillangószelepet, a gyujtás és az elektronika max 2 nap...
Posted: Wed Mar 21, 2007 10:21 pm
by szszaby
Akkor úgy érzem el kell majd menni beszerző útra.
Posted: Wed Mar 21, 2007 11:02 pm
by Nitrobuster
bogyo28 wrote:Nitrobuster wrote:szszaby wrote:
Akkor gondolom a V4 se lenne akadály.
Hát a valóságban egy picit bonyolultabb.
Kell egy teljesen egyedi szívósor. 2 injector híd, valami fojtószelep.
alapjárati motor, egy fojtószelep szenzor, egy elektronyos gyújtás ami kommunikál az EEC IV-el. Meg egy pár dolog amivel el lehet lenni időtlen időkig. :D
ha van ember aki megfaragja/hegeszti a szivosorba a szenzorok és injektorok helyét, valamint ráhekkeli a pillangószelepet, a gyujtás és az elektronika max 2 nap...
Hát ez az ha van ember :D És mi ez a 2 nap

Neked nem kellett új szívócső meg elektronyos gyújtás még is tovább tartott a kozé project, mint a Nasanak megtervezni a Marsra szálló egységet
