Page 17 of 21
Re: 2,8i tuning
Posted: Tue Feb 05, 2008 7:10 pm
by Tibi
driver wrote:
Ne foglalkozz ezzel adok hibátlan eredetit.

Ez 2 in 1 , bővítve. De majd elmeséli a kollega.
Re: 2,8i tuning
Posted: Tue Feb 05, 2008 7:12 pm
by Dozer
ha jól látom ez azt igyekszik megoldani hogy a közösített szívócsatornák szélesebbek lettek mint a szimplák....ha jól látom...

Re: 2,8i tuning
Posted: Tue Feb 05, 2008 7:13 pm
by Tibi
Dozer wrote:ha jól látom ez azt igyekszik megoldani hogy a közösített szívócsatornák szélesebbek lettek mint a szimplák....ha jól látom...

Igen.
Re: 2,8i tuning
Posted: Tue Feb 05, 2008 8:01 pm
by gigford
driver wrote:gigford wrote:Alakul a szívósor:
P1010951.JPG
Nem értem! mi szép van egy hegesztett kokány szivósoron??
Ne foglalkozz ezzel adok hibátlan eredetit.

Akkor nezegesd egy kicsit jobban a kepet, hatha leesik valami, mielott lekokanyozol valamit...
Azert irtam, hogy alakul, mert meg nincs kesz, aszt hiszed igy marad varratosan?
Re: 2,8i tuning
Posted: Tue Feb 05, 2008 9:04 pm
by CAPRI-3
gigford wrote:driver wrote:gigford wrote:Alakul a szívósor:
P1010951.JPG
Nem értem! mi szép van egy hegesztett kokány szivósoron??
Ne foglalkozz ezzel adok hibátlan eredetit.

Akkor nezegesd egy kicsit jobban a kepet, hatha leesik valami, mielott lekokanyozol valamit...
Azert irtam, hogy alakul, mert meg nincs kesz, aszt hiszed igy marad varratosan?
akkor mi lenne, ha elmondanád?
mert így ocsmány, akármennyire is alakul.
látom, szélesebb a közös csatorna, de ezért tákolsz?
inkább tettél volna rá MFI szívósort.
Re: 2,8i tuning
Posted: Tue Feb 05, 2008 9:52 pm
by Bogyo28
már elmondta néhány hozzászólással régebben, pont ez volt a téma hogy ugyanakkora a két nyilás, pedig egyik 1, a másik meg 2 dugonyi teret táplál...tessék visszaolvasni és nem egymást baszogatni... PEACE

Re: 2,8i tuning
Posted: Tue Feb 05, 2008 10:14 pm
by gigford
CAPRI-3 wrote:
akkor mi lenne, ha elmondanád?
mert így ocsmány, akármennyire is alakul.
látom, szélesebb a közös csatorna, de ezért tákolsz?
inkább tettél volna rá MFI szívósort.
Gondolom te is csiszoltal mar le varratot,nem?
Lecsiszolva is ocsmany lesz? Nem.
Mielott takolasnak nevezel vmit, elmondom, hogy hasonlo "takolast" elkovettek mar idekinn ilyen szivosoron es bevalt...
Re: 2,8i tuning
Posted: Tue Feb 05, 2008 10:29 pm
by DavidMolnar
olvasson a f@szom, gyerünk egymást b@szogatni!

Re: 2,8i tuning
Posted: Tue Feb 05, 2008 10:55 pm
by szszaby
Nem lenézni a munkát, megcsiszolom és szép lesz, de ez még nyers állapot.
Re: 2,8i tuning
Posted: Thu Feb 07, 2008 4:46 pm
by Süni
Blant wrote:Belül nem para, hogy az olajfürdő megkezdi a szintert? Láttad azóta leszedve, hogy milyen a bele? (ne haragudj, nem kötözködök, csak azt szeretném ha ez a moci télleg nagyon jól sikerülne

)
A szinter olaj, vegyszer, benzinálló, és 180 celsiusig hőálló. Csak meg ne pattanjon vhol...
Re: 2,8i tuning
Posted: Thu Feb 07, 2008 8:24 pm
by CAPRI-3
Bogyo28 wrote:már elmondta néhány hozzászólással régebben, pont ez volt a téma hogy ugyanakkora a két nyilás, pedig egyik 1, a másik meg 2 dugonyi teret táplál...tessék visszaolvasni és nem egymást baszogatni... PEACE

értem én, nem az a gond.
hanem h van szebb, normálisabb megoldás. attól még, h nagyobb nyílás lesz, ugyanugy oszlik a légoszlop, áramlástanilag nem sokat javul. az az 1 nyílás aktuálisan 1 hengert táplál, nem kettőt.
a probléma az air boxban ("koporsó") jelentkezhet, ahol 2 nyílás 2, a másik 2 nyílás pedig 4 hengert táplál, áramlástani probléma inkább ott jelentkezhet.
jobbnak jobb lehet, de van mégjobb készen is, ezért nem értem a megoldást.
a kintiekről meg annyit, hogy kiröhögtek amikor mondtuk, hogy sierrából építünk driftautót...
egyrészt erre már mi is rácáfoltunk, másrészt 2006 európa bajnoka Nico Heyer egy Sierra cosworth-tal...
Re: 2,8i tuning
Posted: Fri Feb 08, 2008 12:45 am
by gigford
CAPRI-3 wrote:Bogyo28 wrote:már elmondta néhány hozzászólással régebben, pont ez volt a téma hogy ugyanakkora a két nyilás, pedig egyik 1, a másik meg 2 dugonyi teret táplál...tessék visszaolvasni és nem egymást baszogatni... PEACE

értem én, nem az a gond.
hanem h van szebb, normálisabb megoldás. attól még, h nagyobb nyílás lesz, ugyanugy oszlik a légoszlop, áramlástanilag nem sokat javul. az az 1 nyílás aktuálisan 1 hengert táplál, nem kettőt.
a probléma az air boxban ("koporsó") jelentkezhet, ahol 2 nyílás 2, a másik 2 nyílás pedig 4 hengert táplál, áramlástani probléma inkább ott jelentkezhet.
jobbnak jobb lehet, de van mégjobb készen is, ezért nem értem a megoldást.
a kintiekről meg annyit, hogy kiröhögtek amikor mondtuk, hogy sierrából építünk driftautót...
egyrészt erre már mi is rácáfoltunk, másrészt 2006 európa bajnoka Nico Heyer egy Sierra cosworth-tal...
Lehetne sokszor szebb es jobb megoldast valasztani, de vagy anyagi vagy mas okokbol nem tesszuk...Te is tudnal csinalni tobbmillios driftautot, de nincs penzed ra. Mindenki ugy halad es olyan iranyba ahogy lehetosege van ra vagy ahogy akar.
Gondolom neked se esne jol, ha egy kulfoldi vki lefikazna az alkatreszeket amiket hasznalsz, mert mondja hogy van jobb is...
Terjunk a szakmai reszre:
A bovitest nem en talatam ki, ez a k-jetnel egy BEVALT dolog, itt nincs szo kiserletezesrol es aramlastani rejtvenyekrol.
Aktualisan egy hengert taplal a sziami torok, de folyamatosnak tekintheto a legaramlas, nincs olyan hogy all a levego a torokban. Egyertelmu a szivooldali fojtasa k-jetnek.
Sem a torkok, sem a doboz es a pillango sem max tejlesitmenyre van hangolva. Kicsik egyszeruen. Ha tagitod, jobb lesz. Nincs "lehet".
Irod, hogy a doboz lehet gond.
Nem gondolod remelem, hogy a doboz nyilasai nem lesznek tagitva ? Hozza lesz igazitva
En 2.8 k-jetet tuningolok, tehat hangolok! Nem rakok fel mas szivosort. Ebbol akarok kihozni minel tobbet.
Majd ha az aki nalam gyorsabb, erosebb k-jetes caprit csinal attol talan elfogadok epito kritikat, de "kokany" es "takolas" szavakat talan mellozni kene...
Nem tudok felhozni Nico Heyert es nem tobbesszamban beszelek.
Annyit tudok, hogy enyem jelenleg a legjobb ido 1/8on es 1/4en magyar caprik kozul, 30 eves motoru "elavult" k-jetes otokammal, sajat erobol.
Nem vagyok autoszerelo, nincs muhelyem.
Ennyire futotta eddig.
Re: 2,8i tuning
Posted: Fri Feb 08, 2008 2:03 am
by gigford
Még valami, hamár ilyen gyakran szóbakerül ez a drift. Nem driftre kéne autot csinálni, hanem AUTÓVERSENYRE. Rally, pálya, drag, szlalom!
"A drift nem más, mint az autó tökéletes uralásának és irányításának látványos demonstrálása oly módon, hogy az autó lehetőleg egy centimétert se haladjon a szokásos módon egyenesen." - ez aztán a fasza dolog
"A drift bírálása hasonló a jégtáncéhoz, vagy a freestyle snowboardéhoz" - no comment
"Csakúgy, mint minden sportban, itt is vannak kritériumai a látványnak."
- Minden sportban? Tényleg? Autosportban talán egyetlen látvány kritérium van, hogy jó helyre legyen ragasztva a tamogatói matrica!
A drift egy bohóckodás nem autosport!
Re: 2,8i tuning
Posted: Fri Feb 08, 2008 2:20 am
by TomiCaPri
Valóban nem éppen baráti dolog egymás munkáját fikázni, senkinek nem esik jól. Valahol mindent el kell kezdeni, hisz a nagy úttörők is kísérletezéssel tették ezt. Biztos hogy hátránya nem lesz annak a motornak attól a tágított szívósortól, hiszen nagyon lyukon több levegő fér át adott nyomáson, kevesebb biztos nem. Hogy megéri-e ennyit szenvedni, az majd kiderül, legalább nem a kész bevált cuccokat használja, hanem gondolkodik.
Egykoron bolondnak nézték azt az embert, aki a Földet gömbölyűnek mondta és nem laposnak
Viszont a drifttel nem értek egyet. Tény hogy elég szubjektív az értékelés és szponzor függő is sokminden, de ma már mi az, ami nem kerül pénzbe? A drift egy egész könnyen elérhető sport, amit a nézők is szeretnek (ízlések és pofonok természetesen) és a versenyzők is, sőt, talán ők jobban :) Nem hiszem hogy kevesebb vezetéstechnikai tudás szükségeltetik hozzá, mint egy pályaversenyhez, vagy ne adj isten egy draghez, szóval bohóckodásnak semmi képpen nem nevezném.
Re: 2,8i tuning
Posted: Fri Feb 08, 2008 2:41 am
by gigford
TomiCaPri wrote:Valóban nem éppen baráti dolog egymás munkáját fikázni, senkinek nem esik jól. Valahol mindent el kell kezdeni, hisz a nagy úttörők is kísérletezéssel tették ezt. Biztos hogy hátránya nem lesz annak a motornak attól a tágított szívósortól, hiszen nagyon lyukon több levegő fér át adott nyomáson, kevesebb biztos nem. Hogy megéri-e ennyit szenvedni, az majd kiderül, legalább nem a kész bevált cuccokat használja, hanem gondolkodik.
Egykoron bolondnak nézték azt az embert, aki a Földet gömbölyűnek mondta és nem laposnak
Viszont a drifttel nem értek egyet. Tény hogy elég szubjektív az értékelés és szponzor függő is sokminden, de ma már mi az, ami nem kerül pénzbe? A drift egy egész könnyen elérhető sport, amit a nézők is szeretnek (ízlések és pofonok természetesen) és a versenyzők is, sőt, talán ők jobban :) Nem hiszem hogy kevesebb vezetéstechnikai tudás szükségeltetik hozzá, mint egy pályaversenyhez, vagy ne adj isten egy draghez, szóval bohóckodásnak semmi képpen nem nevezném.
Egy autoverseny objektív legyen, ne a birók döntsék el, hogy ki nyer.
Mindenki azt csinál amit akar, csak nem kéne sztárolni ezt a driftet annyira, mintha valami überautosport lenne.