Page 17 of 22
Posted: Thu Mar 22, 2007 10:12 am
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:
Hát ez az ha van ember :D És mi ez a 2 nap

Neked nem kellett új szívócső meg elektronyos gyújtás még is tovább tartott a kozé project, mint a Nasanak megtervezni a Marsra szálló egységet

Tudod hogy van ez: az elsö 2 hét, a második 1 hét, a haramadik 2 nap, a sokadik egy délután. És tényleg igy volt, a Sunya elektronikáját kb 5 napig hekkeltük hogy ki kivel van, aztán mire rendesen járt a motor volt még egy hét. A Fekete Laci kozéját egy du alatt bekötöttük, ezért modtam hogy egy ismeretlen moci (v4) kb 2 nap...
Posted: Mon Mar 26, 2007 9:53 pm
by szszaby
Nálam jól halad a V4, már van két hete hogy hozzá se nyúltam, csinálni kéne már nagyon.

Posted: Tue Mar 27, 2007 12:19 am
by Tibi
szszaby wrote:Nálam jól halad a V4, már van két hete hogy hozzá se nyúltam, csinálni kéne már nagyon.


Posted: Tue Mar 27, 2007 8:20 am
by szszaby
Tibi wrote:szszaby wrote:Nálam jól halad a V4, már van két hete hogy hozzá se nyúltam, csinálni kéne már nagyon.


Piszkálgatunk.... jogos!
Posted: Thu Apr 05, 2007 11:10 pm
by szszaby
Beindult a dolog, készül a közbetét a váltó és a harang közzé és készül a váltótartó bak is. 8)
Végre.

Posted: Mon Apr 16, 2007 10:46 pm
by szszaby
Szétbombáztam a mocit ellenörzés céljából és akadt egy két apróság amit meg kell oldani.
Pici rozsdafolt az egyik henger oldalán amin egy újrahónolás segített.
Az egyik hajtókar csapágyon van egy húzásnyom, amivel nem tudom mit kezdjek, de szerintem ráhagyom mert láttam már csúnyábbat is.
Segítség kellene abban, hogy a ford mocikon milyen elrendezésben szoktak elforgatva lenni a gyűrűk?
Posted: Tue Apr 24, 2007 9:33 am
by Bogyo28
Na a tranyoba visszaépült a szive, kissebb szopások voltak, de szerencsére Capri-3 járt anno a varrónőképzőbe, és összevarta se perc alatt a beépítéshez szükséges vasakat. Igaz a esex váltója más volt, ezért a kardánnal még van némi szopás, de dolgozunk az ügyön. Azért itt van a mult heti munkabiztonsági verseny nyertese is:
ha nem lehetne rendesen kivenni a képen, leírom hogy mit is kell nézni: a darura rá van kötözve vontatókötéllel egy zártszelvényből hegesztett u alaku vas, arra ráakasztva egy lánc amin lóg a V4 meg a váltoja. de igy legalább sikerült a helyére lógatni a mocit anélkül, hogy kivertük volna a szélvédőt.
Szszabytól kérdezném:
a sima 1.7 V4 váltójának milyen a nyelestengelélye? kilóg a váltóból vagy nem? azért lényeges, mert az auto alatt levö kardán az sűrű ricnis, és vastagabb mint a sima tranyo kardán. a esex V4, V6 és a sor4 váltójának nem lóg ki a nyelestengelye, a cologne V6-nak igen. remélem hogy a cologne V4-nek is, mert akkor a V4-en most fenn levő váltót le tudnám szedni (az sajnos ritka ricnis), és feltudnék rakni egy V6-os sűrű ricnis sáskalábas váltót, ami át lett szerelve transit-osra, és akkor nem kellene szenvedni a kardánnal meg a váltószimeringgel, mert persze az sem jó...
Posted: Tue Apr 24, 2007 9:33 am
by Bogyo28
még egy dolog... a sima V4 és a sima V6 harangja egyforma?
Posted: Tue Apr 24, 2007 9:58 am
by szszaby
bogyo28 wrote:még egy dolog... a sima V4 és a sima V6 harangja egyforma?
Egyformának kellene lenni.
Posted: Tue Apr 24, 2007 10:02 am
by Bogyo28
szszaby wrote:bogyo28 wrote:még egy dolog... a sima V4 és a sima V6 harangja egyforma?
Egyformának kellene lenni.
és a nyelestengely kilóg a váltóból a sima V4-nél?
Posted: Tue Apr 24, 2007 10:03 am
by szszaby
bogyo28 wrote:
Szszabytól kérdezném:
a sima 1.7 V4 váltójának milyen a nyelestengelélye? kilóg a váltóból vagy nem? azért lényeges, mert az auto alatt levö kardán az sűrű ricnis, és vastagabb mint a sima tranyo kardán. a esex V4, V6 és a sor4 váltójának nem lóg ki a nyelestengelye, a cologne V6-nak igen. remélem hogy a cologne V4-nek is, mert akkor a V4-en most fenn levő váltót le tudnám szedni (az sajnos ritka ricnis), és feltudnék rakni egy V6-os sűrű ricnis sáskalábas váltót, ami át lett szerelve transit-osra, és akkor nem kellene szenvedni a kardánnal meg a váltószimeringgel, mert persze az sem jó...
Arra már nem emlékszem, hogy kilóg e de olyannak kellene lennie mint a V6-nak.
A tranyó váltó nyelestengeje 2cm-vel rövidebb mint a V4-é(csattogós 4-es) tehát a V6 váltó jó kell hogy legyen.
Posted: Sun May 13, 2007 10:04 pm
by Bogyo28
Dr. Frankeistein és Segédje (vagy más néven Giovanni Gatto és Fritz Taifel, avagy Pádre és a társ-bajnok) megint akcióban volt, és életet lehelt egy ujjabb hibridbe. A villámlások és sírontúli kacajok után egy hátszörborzongós "Ez ÉL!!!" felkiálltás következett, majd a helyszinen lévő NATO megfigyelő csoport ezt a videót rögzítette:
V4POWER!!!!
Ez még pénteken történt, azóta heverjük ki az okozott sokkot!

Posted: Mon May 14, 2007 11:41 am
by szszaby
Kész vannak a motortartó bakok, szelepdekni lefestve, motor összefűzve, új vízpumpa meg a sok kis apróság kicserélve.
Posted: Wed May 16, 2007 9:53 am
by Bogyo28
szszaby wrote:bogyo28 wrote:még egy dolog... a sima V4 és a sima V6 harangja egyforma?
Egyformának kellene lenni.
ám sajnos mégsem az.... a v4 harang rövidebb, de felfogatásilag tök ua...
Posted: Fri Jun 08, 2007 9:53 am
by gigford
Sikerult szert tenni egy nagyon ritka alkatreszre, Szabi motorja is orulni fog neki, nem csak a gazdaja 8)
Mar regota lealltak a gyartasaval, nem is csinalnak tobbet, igazi unicum.
Egy pali garazsabol kerult elo lomtalanitaskor...
VADI UJ Piper sportveztengely(fast road) V4hez!
Mar az nagy szo hogy egyaltalan van ilyen, nemhogy az ara, hihetetlen olcso volt.
