Page 18 of 21

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 3:24 am
by German Capri
Kellet valami a jappóknak amiben ők is jók :lol:

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 10:38 am
by CAPRI-3
gigford wrote:Még valami, hamár ilyen gyakran szóbakerül ez a drift. Nem driftre kéne autot csinálni, hanem AUTÓVERSENYRE. Rally, pálya, drag, szlalom!

A drift egy bohóckodás nem autosport!
nem érzed, h szembefordultál magaddal? :h:
előbb a költségvetésről beszéltél, most meg olyan sportokról, ahol CSAK A PÉNZ SZÁMÍT.
a sok pénzből megveszed a technikát, majd ha ügyes vagy, jól szerepelsz.
és sajnálom, h így látod, de ez nem az én bajom, hanem a tiéd :)
kitettél magadért, h megsérts ahogy csak tudsz, de ellenpéldám nekem is van, ebben a bohóckodásban az általam fejlesztett autó 3-ik lett az éves összetettben. :ba:

ellenben veled én pl mindíg várom a külföldieket és remélem idén megleshetem az egyik kinti sierrát, ők mit hogyan használnak.
én csak annyit akartam az egésszel mondani, hogy egy 2.8 MFI szívósorral áthidaltad volna ezt a problémahalmazt, még nem is típusidegen alkatrész. biztos javítottál ezzel a megoldással is és nem hittem, hogy elfelejted a koporsót módosítani, azt is elhiszem, hogy ez jó megoldás és működik kinti kocsikon. költségekről ne beszélj, alut hegeszteni drágább mint egy MFI szívósor :)

sz'al a kevesebb néha több.

U.i.: majd ha megunod a drag-ot mint oly sokan -ha egyátalán észrevetted- te nehogy a driftet válaszd új hobbynak, mert a képedbe fogom vágni a mostani véleményed :)

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 10:56 am
by Blant
Gigford tök igazad van a szakmai meg az elvi részekben. Én is tehetnék Cossworth-t az autómba, mégis maradok a sima 2,8V6-nál, bár EFi-vel. Elég drága tunningolni és vannak korlátai a szívósoron túl is, de én is ezt szeretem...

De szerintem kár volt a driftet szóbahozni. Szerintem iszonyú jó sport. Ez is csak egy vélemény, amit nem akarok ráeröltetni senkire, de Laci se azért hozta szóba, az angolokról mondott véleményt ennek kapcsán. Ha te érzelmi okokból fikázod a driftet, az semmivel nem jobb, mint ha Ő fikázza a bővített szívósorodat, amit megjegyzem kár volt, mert fasza. :-)

Egyikőtöket se akarom védeni/támadni, de ennyi a véleményem! Peace!

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 12:12 pm
by gigford
CAPRI-3 wrote:
gigford wrote:Még valami, hamár ilyen gyakran szóbakerül ez a drift. Nem driftre kéne autot csinálni, hanem AUTÓVERSENYRE. Rally, pálya, drag, szlalom!

A drift egy bohóckodás nem autosport!
nem érzed, h szembefordultál magaddal? :h:
előbb a költségvetésről beszéltél, most meg olyan sportokról, ahol CSAK A PÉNZ SZÁMÍT.
na ez ami nem igaz! számtalan példa van rá, hogy nem CSAK a pénz számit. Nem elég összevenni minden alkatrészt, jól össze is kell legozni és lehet akarmilyen milliós háttér,technika ha a sofőr nem tudja hozni az eredményt!

a sok pénzből megveszed a technikát, majd ha ügyes vagy, jól szerepelsz.
erről beszélek, a nagy HA!

és sajnálom, h így látod, de ez nem az én bajom, hanem a tiéd :)
Nekem aztán végképp nem bajom, csak én is tudok viselkedni ugy, ahogyan te is beirsz ide dolgokat. "Tákolás, kókányolás, ocsmány" szavak olyanok szájából akik nem tudnak vagy tudtak lerakni még gyorsabb CAPRIT, végképp nonszensz és nevetséges.
Ilyen-olyan lengőkar megtámasztás meg hátsó tácsafékesítés és egyéb felesleges dolgokon agyalni amig nincs ERŐ!


kitettél magadért, h megsérts ahogy csak tudsz, de ellenpéldám nekem is van, ebben a bohóckodásban az általam fejlesztett autó 3-ik lett az éves összetettben. :ba:
Na látod ez a különbség, hogy jelenleg az általam fejleszetett autoM (és CAPRIM nem sierrám) az első gyorsulásban. Nem mással példálózok és nem sierrával,hanem magammal. És legfőképpen nem fikázok le olyan valamit, amiben másoknak utánnajárása, pénze van.

ellenben veled én pl mindíg várom a külföldieket és remélem idén megleshetem az egyik kinti sierrát, ők mit hogyan használnak.
én csak annyit akartam az egésszel mondani, hogy egy 2.8 MFI szívósorral áthidaltad volna ezt a problémahalmazt, még nem is típusidegen alkatrész. biztos javítottál ezzel a megoldással is és nem hittem, hogy elfelejted a koporsót módosítani, azt is elhiszem, hogy ez jó megoldás és működik kinti kocsikon. költségekről ne beszélj, alut hegeszteni drágább mint egy MFI szívósor :)

Látod, tudsz te normálisan is foglamazni. Az alaptalan fikázásra nagyon rágok.
sz'al a kevesebb néha több.

U.i.: majd ha megunod a drag-ot mint oly sokan -ha egyátalán észrevetted- te nehogy a driftet válaszd új hobbynak, mert a képedbe fogom vágni a mostani véleményed :)

Attól ne félj, nem fogsz látni drfitedzésen :mrgreen:
Nem istenitem én a gyorsulást, szeretem az tény. Hasonlo okból választottam mint sokan a driftet, utcai autoval is lehet operálni amatör szinten. Csak számomra egy olyan autosportnak nevezett shown, ahol pontozás dönt, hát... :h: egyéb autosportban nem lehet mellébeszélni, az órát nem lehet becsapni!

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 3:28 pm
by Süni
Blant wrote:Gigford tök igazad van a szakmai meg az elvi részekben. Én is tehetnék Cossworth-t az autómba, ...
egy "s"-el, ha szabadna kérnem !
Köszi :wink:

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 3:30 pm
by Süni
Ha már ezen vitázunk, bocsi, de én meg pont a gyorsulást nem nevezném sportnak. Kis távot kell, egyenesen menni. Ebben mi a sport ? :smt102

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 3:34 pm
by Pudva
Süni wrote:Ha már ezen vitázunk, bocsi, de én meg pont a gyorsulást nem nevezném sportnak. Kis távot kell, egyenesen menni. Ebben mi a sport ? :smt102
Hát hogy mennyi pénzt tudsz beleölni az autóba ;)

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 4:11 pm
by Blant
Süni wrote:
Blant wrote:Gigford tök igazad van a szakmai meg az elvi részekben. Én is tehetnék Cossworth-t az autómba, ...
egy "s"-el, ha szabadna kérnem !
Köszi :wink:
Nem beszólni!!!! Venni nekem másik laptopp, aminek billentyűzet nem lenni alábélelve veresborral :-)

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 4:26 pm
by driver
A technikai részen vitatkozhatunk,hogy jo-e a faragás vagy sem, DE leszolni egy komoly sportágat ami ráadásul rohamosan fejlődik itt nálunk is az azért durva.

Ha már össze akarjuk hasonlitani a drag ot és a driftet, (bár felesleges mert teljesen más irányzat)
akkor a drift hez SOKKAL több vezetési tudás szükséges mint s draghoz.
a drift nél tudni kell vezetni, a dragnál elég ha sok pénzed van és azt betolod a géptető alá.

résztvettem már jónéhány gyorsulási rendezvényen, de koránt sem okozott olyan örömöt mint
a drift

amúgy mindettől függetlenül kiváncsi leszek a végeredményre, hogy a 160 le ből hogyan lesz mondjuk 180 le

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 4:37 pm
by gigford
Süni wrote:Ha már ezen vitázunk, bocsi, de én meg pont a gyorsulást nem nevezném sportnak. Kis távot kell, egyenesen menni. Ebben mi a sport ? :smt102
Hat tenyleg nem kell sumahernek lenni, de egy bizonyos szint felett nem olyan egyszeru az.
Valamiert csak elterjedt a vilagban tobb millio autos kozott.

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 4:39 pm
by gigford
Pudva wrote:
Süni wrote:Ha már ezen vitázunk, bocsi, de én meg pont a gyorsulást nem nevezném sportnak. Kis távot kell, egyenesen menni. Ebben mi a sport ? :smt102
Hát hogy mennyi pénzt tudsz beleölni az autóba ;)
Mint barmely autosportba ahol sikeres, eredmenyes akarsz lenni.
Minden autosporthoz sok penz kell.
Valyogbol nem lehet autot epiteni.

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 5:15 pm
by TomiCaPri
:wink:

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 5:21 pm
by gigford
driver wrote:A technikai részen vitatkozhatunk,hogy jo-e a faragás vagy sem, DE leszolni egy komoly sportágat ami ráadásul rohamosan fejlődik itt nálunk is az azért durva.

Ezzel jol megfogalmaztad a lenyeget! Vitatkozni kell es nem lekokanyolni mas munkajat!

Ha már össze akarjuk hasonlitani a drag ot és a driftet, (bár felesleges mert teljesen más irányzat)
akkor a drift hez SOKKAL több vezetési tudás szükséges mint s draghoz.
a drift nél tudni kell vezetni, a dragnál elég ha sok pénzed van és azt betolod a géptető alá.

Ha aladadnanak egy fullos driftautot es orakat gyakorolnal naponta akkor te lennel a driftbajnok. Drifthez nem kell olyan hatalmas ero.
Erot csinalni az autoba, es azt leadni a talajra na az a nem egyszeru!
Az biztos, hogy a draghoz kell a legkevesebb vezetesi tudas.
De idore merik legalabb, ne az dontse mar el, hogy a birok hogy pontoznak!
Erre csak egyeb sportokat tudok felhozni:
az emberek nagy resze tudja ki az a Egerszegi, Balczo vagy Carl Lewis, mindegyikuk idore uszik vagy fut.
Az igazi sportokat idore merik, nincs benne szubjektiv itelet.
A drift akarhogy is feljodik meg akarki akarmit mond, mindig az autosport feketebaranya lesz, nem lehet egy lapon emliteni meg a draggal sem nemhogy a tobbivel.

résztvettem már jónéhány gyorsulási rendezvényen, de koránt sem okozott olyan örömöt mint
a drift

amúgy mindettől függetlenül kiváncsi leszek a végeredményre, hogy a 160 le ből hogyan lesz mondjuk 180 le

nem lesz itt nagyon vegeredmeny, jobban fog gazadasra reagalni a motor, ennyi.

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 5:42 pm
by TomiCaPri
És a szertorna, a toronyugrás, a műkorcsolyázás, stb? :)

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Feb 08, 2008 6:08 pm
by Pudva
TomiCaPri wrote::wink:
http://www.fordcapri.dsys.hu/forford3/d ... php?id=117" onclick="window.open(this.href);return false;
Ott a pont!
(ez honnan van TomiCapri?)