szszaby wrote:Valami ilyesmi karbi kellene hozzá Weber 32/36 DGAV, 32/36 DGV, 38DGAS etc.
Esetleg valakinek valami?
a 32/36 DGAV az volt a sor4-eken is. Blant-nak volt egy pár darab, abból szerintem lehetne összerakni egy jó darabot, ha jól tudom ők is ezt tették vele. a 38-as az szerintem kicsit sok lenne, az a 2.8 és 3.0 voltak, vagy nagyon át kellene fuvokázni, ami elég macerás, és lehet hogy leenné a gatyádat.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Ma Sunyával és Krisz-el életet leheltünk az egyik tranyóba, meg félig a másikba is (folyt köv csütörtökön, addig még szerzek pár alkatrészt a Sünitől, mert sorban basszuk haza a megszakítókat meg ilyenek ). Mentünk pár száz métert a Kulmival, és szerelem lett elsőre. Egy roppant erős 1.5 V4 viszi a hatalmas vasat, nem is rosszul, és a 4 dobfék ugy fog, hogy majdnem kiesek a szélvédőn, azt hittem sokkal szarabb lesz. 2 apró videó:
szszaby wrote:Szép lesz, csak hajrá. A másikkal mivan?
mint írtam csütörtökön az is a saját lábán kell hogy elhadja a mostani helyszint... már elvileg szereztem hozzá való platót, azzal már majd le lehet vizsgáztatni. ha jobb idő lesz, kap egy kis festést és lehet használni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4