Blant wrote:Ombre... Beh szép lett... Lelkemig ér... Hol van most? Említettem, hogy lakatolás után megnézném, ha lehet, még fényezés előtt!
Egy igen szigoruan örzött titkos helyen van a vas, amit csak ugy nézhetsz meg, ha találkozunk egy adott helyen, ott bekötjük a szemedet, zsákot húzunk a fejedre, felültetünk a vidámparkban az összes gyomorforgató-szédítő kütyüre, és egy lesötétített autó lezárt csomagtartójában kiviszünk a helyszinre. Persze a füledet beöntjük viasszal, hogy a hangokból se tudd merre járunk. Ezután megtekintheted a kasztnit. de lehet hogy még igy is meg kell öljünk ezután, hogy láttad....
szerdán elvileg ott leszünk, meg én még párszor megyek arra délutánonként, ha akarod elviszlek és megnézheted...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Hát nézd Padre... Ha nem zavar, hogy a zacskófelhúzás és az azt követően predesztinált események következtében esetleg összerókázom később az ominózus csomagtartót, akkor felőlem mehet. Úgyis rég voltam a vidámparkban
Hétfőn felhívlak!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Blant wrote:Ombre... Beh szép lett... Lelkemig ér... Hol van most? Említettem, hogy lakatolás után megnézném, ha lehet, még fényezés előtt!
Bence voltál végül megnézni?
És, hogy látszódjon, nincs elfelejtve a kis Caprim!
Hétvégén defektjavítót fújtam a kerekekbe, hogy a felújítás idejére kapott kölcsönfelnik ne deformálódjanak el, mivel hogy eresztenek a gumik.
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.
szszaby wrote:
Nem nem, hanem amiatt hogy ne terhelje a gumit. A guminak nem jó ha egyazon helyzetben áll teherrel.
Mert a csapágyaknak és a szilenteknek jó, ugye?
A csapágynak édes mindegy mert vasból van. Az első szilentek meg akkor is feszítve vannak amikor fel van emelve.
Annak idején fater Merkur telepen dolgozott. A Ladák vonaton jöttek, rengetegben AZONNAL kerékcsapágyat, és lengőszilenteket kellett cserélni, a vonatoztatás miatt. Állásban ugyanezt a terhelést kapja szerintem, csak nem ennyire intenzíven.