Mondj közülük egy olyat akit ismerünk...TomiCaPri wrote:És a szertorna, a toronyugrás, a műkorcsolyázás, stb? :)


Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Mondj közülük egy olyat akit ismerünk...TomiCaPri wrote:És a szertorna, a toronyugrás, a műkorcsolyázás, stb? :)
gigford wrote:Gondolom te is csiszoltal mar le varratot,nem?CAPRI-3 wrote:
akkor mi lenne, ha elmondanád?
mert így ocsmány, akármennyire is alakul.
látom, szélesebb a közös csatorna, de ezért tákolsz?
inkább tettél volna rá MFI szívósort.
Lecsiszolva is ocsmany lesz? Nem.![]()
Mielott takolasnak nevezel vmit, elmondom, hogy hasonlo "takolast" elkovettek mar idekinn ilyen szivosoron es bevalt...
Egyik haverom küldte msn-en. Asszem a carstylingon találta, de nem biztosPudva wrote:http://www.fordcapri.dsys.hu/forford3/d ... php?id=117" onclick="window.open(this.href);return false;TomiCaPri wrote:
Ott a pont!
(ez honnan van TomiCapri?)
Ez ott van a szerengigford wrote:Némi nyalánkság
Ez se rossz...
http://cgi.ebay.co.uk/Jenvey-TC-throttl ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
Bocsánat, de tanulni szeretnék, ez mire jó?gigford wrote:Némi nyalánkság
Alu, 3 kipuffos hengerfej...
http://cgi.ebay.co.uk/Ford-cologne-2-8- ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
Akkor jó dologra tippeltemDozer wrote:A kétkiömlős rendszer elrontja a gázlengéseket, így hiába csinálsz akármilyen frankó kipuffot nem tudja a maximumot nyújtani, ha minden henger külön leömlőt tud kapni akkor ki lehet használni a gázlengéseket arra hogy kvázi kiszippantsák a kipuffgázokat a hengerből minek okán a következő töltési fázisban több benzin levegő keveréket tud beszívni a moci ami által némileg növelhető a teljesítmény és a nyomaték....