Page 19 of 21
Re: 2,8i tuning
Posted: Fri Feb 08, 2008 6:17 pm
by proteus
TomiCaPri wrote:És a szertorna, a toronyugrás, a műkorcsolyázás, stb? :)
Mondj közülük egy olyat akit ismerünk...

(műkorcsolyázó az talán akadhat

)
Re: 2,8i tuning
Posted: Fri Feb 08, 2008 7:36 pm
by TÉCSÉ
Szertornában pedig jobbak vagyunk...

Re: 2,8i tuning
Posted: Fri Feb 08, 2008 7:40 pm
by proteus
OK, ez volt a reklám helye. Túl sok közöm mondjuk nincs semmilyen sporthoz sem.

Re: 2,8i tuning
Posted: Fri Feb 08, 2008 10:07 pm
by szszaby
gigford wrote:CAPRI-3 wrote:
akkor mi lenne, ha elmondanád?
mert így ocsmány, akármennyire is alakul.
látom, szélesebb a közös csatorna, de ezért tákolsz?
inkább tettél volna rá MFI szívósort.
Gondolom te is csiszoltal mar le varratot,nem?
Lecsiszolva is ocsmany lesz? Nem.
Mielott takolasnak nevezel vmit, elmondom, hogy hasonlo "takolast" elkovettek mar idekinn ilyen szivosoron es bevalt...
Re: 2,8i tuning
Posted: Sat Feb 09, 2008 8:33 am
by Bogyo28
Ez itt a technikai részleg urak, ne essen már egyik capris a másiknak. Az hogy kinek melyik autós versenyszakág jön be, az körülbelül olyan mint hogy ki milyen zenét szeret, kár rajta vitatkozni. Akik itt vannak a forumon, mind hangyásak egy kicsit, vagy inkább nagyon, mert hát ugye olyan dolgokat teszünk a majd 30 éves vasakkal, amiknek az átlag emberek szerint semmi értelme. Némelyiket már utcán alig lehet használni, de a gazdájának a szeme fénye. És ami még nagyon fontos, TISZTELNI KELL A MÁSIK HOZZÁNK HASONLO MOKUS NÜNÜKÉIT!!! hiszen én sem tudok sok érvet felhozni a melett, hogy miért kellett a frissen felujítot, bitang jó 2.8 karbis mocit lecserélni egy kozéra, ami rengeteg pénz, de valljuk be elég ritkán tudom kihasználni, főleg ha bele is vesszük a vezetői (nem)tudásomat. Gigford a k-jetet fogja a végtelenségik hegyezni, Nitronak sohasem lesz V6-osa, Capri-3 még pár évig biztos keresztben akar majd közlekedni, és még sorolhatnánk ugyanezt. A legtöbbször az ember nem is a loerőkért csinálja, hanem hogy saját magának bebizonyítsa, hogy meg tudta csinálni. Aki csinált már bármit is maga az autóján, tudja milyen érzés az amikor elkészül, beindul, megy pöfög stb. És lehet hogy lehetne olcsobbat, jobbat, de azt mégis csak te csináltad, a te munkád, amit nem vehetnek el tőled. És ezt tisztelni kell a másikban, még akkor is ha a másik szerintünk olyan dolgot csinál aminek semmi értelme. Az érzés ugyanaz a végén. Arról meg nem is beszélve, hogy nem szanaszét kellene huznia a csapatnak, hanem ha nem is oltári nagy összetartást, de legalább némi megértést lehetne tanusítani a másik felé, hiszen ugyanazokat az öreg vasakat reszeljük, még ha ki-ki máshogy/más céllal is....
UFF, én beszéltem...
Re: 2,8i tuning
Posted: Sat Feb 09, 2008 10:51 am
by TomiCaPri
Egyik haverom küldte msn-en. Asszem a carstylingon találta, de nem biztos

Re: 2,8i tuning
Posted: Mon Feb 11, 2008 12:34 pm
by gigford
A doboz is majdnem kész, a régi csavar lyukat kell még befoltozni, meg tömitést vágni hozzá.
Szabinak

a munkáért.

- P1010959.JPG (147.6 KiB) Viewed 7292 times

- P1010964.JPG (152.51 KiB) Viewed 7294 times

- P1010965.JPG (139.71 KiB) Viewed 7287 times
Re: 2,8i tuning
Posted: Sun Feb 17, 2008 3:05 pm
by szszaby
Na ilyen lett.
Re: 2,8i tuning
Posted: Mon Feb 18, 2008 11:14 pm
by Blant
Re: 2,8i tuning
Posted: Tue Feb 19, 2008 6:48 pm
by Iván
ajj de naggyon tuti!még mindíg jó vagy komám!!
Re: 2,8i tuning
Posted: Wed Apr 02, 2008 3:47 pm
by gigford
Némi nyalánkság
Alu, 3 kipuffos hengerfej...
http://cgi.ebay.co.uk/Ford-cologne-2-8- ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez se rossz...
http://cgi.ebay.co.uk/Jenvey-TC-throttl ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2,8i tuning
Posted: Wed Apr 02, 2008 3:53 pm
by Hattyu
Ez ott van a szeren
Durva!!
Re: 2,8i tuning
Posted: Wed Apr 02, 2008 4:04 pm
by Pudva
Bocsánat, de tanulni szeretnék, ez mire jó?
Re: 2,8i tuning
Posted: Wed Apr 02, 2008 4:31 pm
by Dozer
A kétkiömlős rendszer elrontja a gázlengéseket, így hiába csinálsz akármilyen frankó kipuffot nem tudja a maximumot nyújtani, ha minden henger külön leömlőt tud kapni akkor ki lehet használni a gázlengéseket arra hogy kvázi kiszippantsák a kipuffgázokat a hengerből minek okán a következő töltési fázisban több benzin levegő keveréket tud beszívni a moci ami által némileg növelhető a teljesítmény és a nyomaték....
Re: 2,8i tuning
Posted: Wed Apr 02, 2008 4:37 pm
by Hattyu
Dozer wrote:A kétkiömlős rendszer elrontja a gázlengéseket, így hiába csinálsz akármilyen frankó kipuffot nem tudja a maximumot nyújtani, ha minden henger külön leömlőt tud kapni akkor ki lehet használni a gázlengéseket arra hogy kvázi kiszippantsák a kipuffgázokat a hengerből minek okán a következő töltési fázisban több benzin levegő keveréket tud beszívni a moci ami által némileg növelhető a teljesítmény és a nyomaték....
Akkor jó dologra tippeltem
Csak inkább megvártam hogy valaki okosabb megmondja,nem akartam beégni

:D