daytona wrote:Szerintem ki vannak kopva a pillangok tengelyei.
Nem nyert !!
Olyan mintha nem kapna alapjárattól 1000-1200 ig rendesen üa-ot vagy szikrát
pedig de... azért olyan, mert ezen a fordulaton kap annyi fals levegőt (a kikopott tengely mellett) ami hazavágja teljesen a keverékarányt, tehát mintha nem kapna rendesen benyát, pedig csak több levegőt kap mint kellene. de ha gondolod keresheted a gyujtásban a hibát, de akkor az sokáig fog tartani. a gyujtás pedig generátor nélkül is müködik, az az akkumlátor nem véletlenül van az autodban...
Beneveztem az autót holnapra egy beállításra .
Utána referálok.
Varjuk! Kulonben azt a karbit remelem legkozelebb mar nem felejtem otthon, ugyhogy nalam lesz pesten. Az sem egy fonyeremeny, de legalabb van benne egy felujito szett es csak 114 ezer km.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
daytona wrote:Varjuk! Kulonben azt a karbit remelem legkozelebb mar nem felejtem otthon, ugyhogy nalam lesz pesten. Az sem egy fonyeremeny, de legalabb van benne egy felujito szett es csak 114 ezer km.
Köszi
Szerintem vissza fogunk rá térni .
Vagy megkéerdem süni bácsit van e polcon felújító készlet.
A 2.3 as pierburghoz.
daytona wrote:Varjuk! Kulonben azt a karbit remelem legkozelebb mar nem felejtem otthon, ugyhogy nalam lesz pesten. Az sem egy fonyeremeny, de legalabb van benne egy felujito szett es csak 114 ezer km.
Köszi
Szerintem vissza fogunk rá térni .
Vagy megkéerdem süni bácsit van e polcon felújító készlet.
A 2.3 as pierburghoz.
daytona wrote:Varjuk! Kulonben azt a karbit remelem legkozelebb mar nem felejtem otthon, ugyhogy nalam lesz pesten. Az sem egy fonyeremeny, de legalabb van benne egy felujito szett es csak 114 ezer km.
Köszi
Szerintem vissza fogunk rá térni .
Vagy megkéerdem süni bácsit van e polcon felújító készlet.
A 2.3 as pierburghoz.
Erősen hajlok arra hogy gyujtás eredetű a probléma.
Ugyani ha az autót be akarom csusztatni egy sarkon PL akkor simán bedadog és el is szál min 2 henger.
viszont ha egyenesba lepadlózom akkor meg megindul mint a golyó.
Ha pöckölgetem a gázt egyefesben akkor is teljesen normális.
Elindulásnál és sarokba való becsúszkálásnál problémázik.
a régi mechanikus gyútásnál nem csinát ilyet.
elképzelhető hogy valamilyen vezeték nincs a pontos feladatával tisztában ??
Hát akkor holnap kábelbarát leszek.
Továbbra is várom az ötleteket.
de kicsit elrugaszkodhatunk a gyujtás irányába is.
Natalie Driver Gabe wrote:Erősen hajlok arra hogy gyujtás eredetű a probléma.
Ugyani ha az autót be akarom csusztatni egy sarkon PL akkor simán bedadog és el is szál min 2 henger.
viszont ha egyenesba lepadlózom akkor meg megindul mint a golyó.
Ha pöckölgetem a gázt egyefesben akkor is teljesen normális.
Elindulásnál és sarokba való becsúszkálásnál problémázik.
a régi mechanikus gyútásnál nem csinát ilyet.
elképzelhető hogy valamilyen vezeték nincs a pontos feladatával tisztában ??
Hát akkor holnap kábelbarát leszek.
Továbbra is várom az ötleteket.
de kicsit elrugaszkodhatunk a gyujtás irányába is.
ne vedd sértésnek, de te ha kitalálsz valamit hogy az a hiba, akkor más nem lehet, csak abban az irányban lehet keresni a hibát. ha felteszel egy kérdést, és kapsz rá egy választ, sokszor egyből kizárod hogy az nem lehet mert te nem arra gondoltál. igy rohadt nehéz segíteni. egy kábel általában nem egy túl intelligens valami, ami figyeli hogy te most lassan csorogva érkezel egy kanyarhoz kettesben, és akkor nem vezeti az áramot, de ha visszaszúrod egybe akkor már vezeti. a kábel legtöbb esetben digitálisan müködik, vagy jó vagy nem. azon ritka esetekben, amikor csak érintkezési hiba van, az sem csak bizonyos fordulaton szar, és nem tud ugy időziteni hogy csak minden 6 "szikrából" 2-t nem tud eljuttatni a gyertyákig. ha valami szar a vezetékekben, az fordulattól és terheléstő függetlenül szar. Persze ettől még átnézheted a kábelezést, hiszen a liftkábelhez hasonló megoldások okozhatnak problémát, de ha nem log a gyujtás tengelye, jo az osztófej és a rotor, valamint nem szarok a gyujtáskábeleid, akkor sokáig fogsz gyujtásproblémára gyanakodni mindhiába. a leirásod szerint bizonyos fordulatszámnál és bizonyos motorterhelés esetén bedadog. ezt nehéz lesz valami kábelezési megoldással megszüntetni.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4