2,8i tuning
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2,8i tuning
Viszont szerintem kurva drágák ezek a linkelt cuccok. Vagy ezeknél ez reális? Én vagyok eltévedve? Vagy a magyar árak vannak eltévedve? Vagy a ritkaságuk miatt kerülnek ennyibe?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
Re: 2,8i tuning
70 ezer egy zsírúj hengerfejért sok?????
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2,8i tuning
Jó hát nemtudom! Azért kérdeztem, hogy én vagyok eltévedve? Ezek szerint igen. Ennyi.
Csak abból indultam ki, hogy mennyiért lehet itthon eladni komplett mocikat.
Csak abból indultam ki, hogy mennyiért lehet itthon eladni komplett mocikat.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: 2,8i tuning
Itthon erre van pénz ezért annyi az ár amennyi.levelboss wrote:Jó hát nemtudom! Azért kérdeztem, hogy én vagyok eltévedve? Ezek szerint igen. Ennyi.
Csak abból indultam ki, hogy mennyiért lehet itthon eladni komplett mocikat.
1980 Capri MK3
Re: 2,8i tuning
Ezen kéne változtatni végre....
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2,8i tuning
Kinek?Dozer wrote:Ezen kéne változtatni végre....
Észrevettétek, hogy kezdődik itt is ugyanaz a téma, mint a másikban?


Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2,8i tuning
levelboss wrote:Kinek?Dozer wrote:Ezen kéne változtatni végre....
Észrevettétek, hogy kezdődik itt is ugyanaz a téma, mint a másikban?Mi mennyit ér, és miről mi, vagy ki tehet...
Te kezdted

1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2,8i tuning
azt tedd hozzá: mennyiért lehet eladni itthon a 20-30 éves mocikat. ha veszel egy ennyi idős hengerfejet, 10-20 ezres darbaj. azon még gépmunka stb, az is min egy 20-as. és akkor még messze járunk attól hogy uj...levelboss wrote:Jó hát nemtudom! Azért kérdeztem, hogy én vagyok eltévedve? Ezek szerint igen. Ennyi.
Csak abból indultam ki, hogy mennyiért lehet itthon eladni komplett mocikat.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: 2,8i tuning
Nem újak a hefejek, de kb albinó fehér holló kategória két csőrrel, ezért kérik el az árárt...ja és licites, tehát lehet duplájára is felmegy az ára.
- Elvis
- márokosanistudnézni
- Posts: 54
- Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dabas
- Contact:
Re: 2,8i tuning
Jó rég volt már itt hozzászólás. Senki nem tuningol, vagy mi?
Nekem ugyan nem 2.8i van, hanem karbis. Túlvagyok a moci bejáratásán, és hát gondolkodom némi tuningon.
2 dolog motoszkál a fejemben.
Az egyik és olcsóbb verzió egy veztengely csere.
Burtonnál meg oldcarsnál is van pár db, de semmi leírás, hogy mennyi hasznot hozna vagy ilyesmi.
Ismeri valaki közületek ezeket a tengelyeket?van értelme?
A másik ami durvábnak tűnik a háromkarbis szívóteknő+karbik. Ez mondjuk kurva drága, de milyen teljesítményt hozhat?

Nekem ugyan nem 2.8i van, hanem karbis. Túlvagyok a moci bejáratásán, és hát gondolkodom némi tuningon.
2 dolog motoszkál a fejemben.
Az egyik és olcsóbb verzió egy veztengely csere.
Burtonnál meg oldcarsnál is van pár db, de semmi leírás, hogy mennyi hasznot hozna vagy ilyesmi.
Ismeri valaki közületek ezeket a tengelyeket?van értelme?
A másik ami durvábnak tűnik a háromkarbis szívóteknő+karbik. Ez mondjuk kurva drága, de milyen teljesítményt hozhat?
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: 2,8i tuning
Tengelyt csak szettben vegyél, rugókkal, új tőkékkel. Simán tengelyt berakni pénzkidobás.Elvis wrote:Jó rég volt már itt hozzászólás. Senki nem tuningol, vagy mi?![]()
Nekem ugyan nem 2.8i van, hanem karbis. Túlvagyok a moci bejáratásán, és hát gondolkodom némi tuningon.
2 dolog motoszkál a fejemben.
Az egyik és olcsóbb verzió egy veztengely csere.
Burtonnál meg oldcarsnál is van pár db, de semmi leírás, hogy mennyi hasznot hozna vagy ilyesmi.
Ismeri valaki közületek ezeket a tengelyeket?van értelme?
A másik ami durvábnak tűnik a háromkarbis szívóteknő+karbik. Ez mondjuk kurva drága, de milyen teljesítményt hozhat?
3 karbis megoldást sem ajánlom, rámegy a gatyád is mire szerzel 3 fasza karbit plusz a szívosor hozzá...nameg mire összehangolod öket, tökönszúrod magad 3x...
Inkább alakítsd át a meglévő szívósort és rakj rá egy Holley vagy Edelbrock karbit.
Viszonylag olcson lehet venni ezeket és szarásig van hozzá fuvóka, tömítés, stb fillérekért.
A gond ezzel a 2.8 tuningal, meg úgy általában motortuning, hogyha valamit megváltoztatsz, utána kell menni a többi dologgal is.
Ha megvennél egy kevésbé fokolt tengelyt(szettben) kiadsz érte kb 80at, karbid fuvókázás után elbírja tegyük fel, akkor sem éri meg nagyon. Talán jobban fog menni egy kicsit, de nem annyival, amennyit vársz tőle.
Ha meg egy komolyabb tengelyt raknál be, azt már nem fogja bírni a karbi, a hengerfej és a szivosor sem.
Nagyszelepes, portolt hengerfejjel, fasza tengellyel, szivósor, nagykarbi el lehet érni a 200 ló körüli szintet, de ez kb fél milla alsóhangon...
Ha rám hallgatsz sosem kezdesz bele, bár én sem tettem volna...
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2,8i tuning
Rakd át az oldsból a motort!Elvis wrote:Jó rég volt már itt hozzászólás. Senki nem tuningol, vagy mi?![]()
Nekem ugyan nem 2.8i van, hanem karbis. Túlvagyok a moci bejáratásán, és hát gondolkodom némi tuningon.
2 dolog motoszkál a fejemben.
Az egyik és olcsóbb verzió egy veztengely csere.
Burtonnál meg oldcarsnál is van pár db, de semmi leírás, hogy mennyi hasznot hozna vagy ilyesmi.
Ismeri valaki közületek ezeket a tengelyeket?van értelme?
A másik ami durvábnak tűnik a háromkarbis szívóteknő+karbik. Ez mondjuk kurva drága, de milyen teljesítményt hozhat?

Vagy gyere át soros moci mindíg van raktáron


1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2,8i tuning
jól beszéltek előttem a srácok, én pl így mondanám:
ha elkezded faragni a mostani vasat, a jó teljesítmény elérése nem kevés pénz. itthon másolnak tengelyt viszonylag egyszerü pénzért Kaposváron asszem, de ez önmagában nem sokat fog érni, és ha csak ezt cseréled benne a tartosság sem garantált. a 3 karbis dolog olyan drága ha megveszed készen, hogy annyiért szinte uj motort is vehetnél, a megépítésére van példa, de szerintem a befektetett melót és pénzt a legkevésbé sem hozza vissza teljesítményben. egy kisebb Holey (Krisznek volt fenn olyan az essex-en) sokkal egyszerűbb és olcsobb. Gigford nem kevés pénzt beletolt a 2.8i-be, nem tudom mi lett a vége mind pénzileg mind teljesítményben, de biztos hogy nem a legegyszerübb módja a tuningnak. szerintem legegyszerübben teljesítményt növelni viszonylag olcson egy erösebbb de gyári megoldás beszerelése. egy sok százezerből szénné kihegyezett 2.8 200 ló körül lesz (a burtonék ehez stage 3 HF-t, tengelyt, dugót és hajtókart cserélnek). Ha veszel egy gyári V6 kozét, vagy egy 2.3 Lima turbót, esetleg egy 4.0 V6-t, az mind gyáriban tudják ezt a teljesítményt, tartósan, töredék árból. Vagy pl az angolok szeretik nagyon a 3.5 Rover V8-t, az sem túl bonyolult...
ha elkezded faragni a mostani vasat, a jó teljesítmény elérése nem kevés pénz. itthon másolnak tengelyt viszonylag egyszerü pénzért Kaposváron asszem, de ez önmagában nem sokat fog érni, és ha csak ezt cseréled benne a tartosság sem garantált. a 3 karbis dolog olyan drága ha megveszed készen, hogy annyiért szinte uj motort is vehetnél, a megépítésére van példa, de szerintem a befektetett melót és pénzt a legkevésbé sem hozza vissza teljesítményben. egy kisebb Holey (Krisznek volt fenn olyan az essex-en) sokkal egyszerűbb és olcsobb. Gigford nem kevés pénzt beletolt a 2.8i-be, nem tudom mi lett a vége mind pénzileg mind teljesítményben, de biztos hogy nem a legegyszerübb módja a tuningnak. szerintem legegyszerübben teljesítményt növelni viszonylag olcson egy erösebbb de gyári megoldás beszerelése. egy sok százezerből szénné kihegyezett 2.8 200 ló körül lesz (a burtonék ehez stage 3 HF-t, tengelyt, dugót és hajtókart cserélnek). Ha veszel egy gyári V6 kozét, vagy egy 2.3 Lima turbót, esetleg egy 4.0 V6-t, az mind gyáriban tudják ezt a teljesítményt, tartósan, töredék árból. Vagy pl az angolok szeretik nagyon a 3.5 Rover V8-t, az sem túl bonyolult...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Elvis
- márokosanistudnézni
- Posts: 54
- Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dabas
- Contact:
Re: 2,8i tuning
Köszi srácok, megnyugtattatok. Ennyit tényleg nem ér az egész.
Tök jól működik a motorom, nem is megy szarul.
http://www.youtube.com/user/mountvito#p ... akyTp800q4" onclick="window.open(this.href);return false;
Kár lenne elcseszni, meg beletolni fölösleges pénzt. Én úgyis inkább v8 párti vagyok.
Még az is egyszerűbb lenne, egy olyat beledobni.
Még egy karbicserét azért érdekesnek tartanék. Én is filóztam rajta.
A szívóteknőt átlehetne alakítani 4 torkúra, és egy amcsi karbit rá? Ti is erre gondoltok?
Tök jól működik a motorom, nem is megy szarul.
http://www.youtube.com/user/mountvito#p ... akyTp800q4" onclick="window.open(this.href);return false;
Kár lenne elcseszni, meg beletolni fölösleges pénzt. Én úgyis inkább v8 párti vagyok.
Még az is egyszerűbb lenne, egy olyat beledobni.
Még egy karbicserét azért érdekesnek tartanék. Én is filóztam rajta.
A szívóteknőt átlehetne alakítani 4 torkúra, és egy amcsi karbit rá? Ti is erre gondoltok?