Page 20 of 21
Re: 2,8i tuning
Posted: Wed Apr 02, 2008 7:15 pm
by levelboss
Viszont szerintem kurva drágák ezek a linkelt cuccok. Vagy ezeknél ez reális? Én vagyok eltévedve? Vagy a magyar árak vannak eltévedve? Vagy a ritkaságuk miatt kerülnek ennyibe?
Re: 2,8i tuning
Posted: Wed Apr 02, 2008 7:20 pm
by Dozer
70 ezer egy zsírúj hengerfejért sok?????
Re: 2,8i tuning
Posted: Wed Apr 02, 2008 7:23 pm
by levelboss
Jó hát nemtudom! Azért kérdeztem, hogy én vagyok eltévedve? Ezek szerint igen. Ennyi.
Csak abból indultam ki, hogy mennyiért lehet itthon eladni komplett mocikat.
Re: 2,8i tuning
Posted: Wed Apr 02, 2008 7:41 pm
by Tibi
levelboss wrote:Jó hát nemtudom! Azért kérdeztem, hogy én vagyok eltévedve? Ezek szerint igen. Ennyi.
Csak abból indultam ki, hogy mennyiért lehet itthon eladni komplett mocikat.
Itthon erre van pénz ezért annyi az ár amennyi.
Re: 2,8i tuning
Posted: Wed Apr 02, 2008 8:52 pm
by szszaby
Magyarul nem a mi zsebünkhöz való.
Re: 2,8i tuning
Posted: Wed Apr 02, 2008 9:17 pm
by Dozer
Ezen kéne változtatni végre....
Re: 2,8i tuning
Posted: Wed Apr 02, 2008 9:26 pm
by levelboss
Dozer wrote:Ezen kéne változtatni végre....
Kinek?
Észrevettétek, hogy kezdődik itt is ugyanaz a téma, mint a másikban?

Mi mennyit ér, és miről mi, vagy ki tehet...

Re: 2,8i tuning
Posted: Thu Apr 03, 2008 8:19 am
by Nitrobuster
levelboss wrote:Dozer wrote:Ezen kéne változtatni végre....
Kinek?
Észrevettétek, hogy kezdődik itt is ugyanaz a téma, mint a másikban?

Mi mennyit ér, és miről mi, vagy ki tehet...

Te kezdted

Re: 2,8i tuning
Posted: Thu Apr 03, 2008 9:51 am
by Bogyo28
levelboss wrote:Jó hát nemtudom! Azért kérdeztem, hogy én vagyok eltévedve? Ezek szerint igen. Ennyi.
Csak abból indultam ki, hogy mennyiért lehet itthon eladni komplett mocikat.
azt tedd hozzá: mennyiért lehet eladni itthon a 20-30 éves mocikat. ha veszel egy ennyi idős hengerfejet, 10-20 ezres darbaj. azon még gépmunka stb, az is min egy 20-as. és akkor még messze járunk attól hogy uj...
Re: 2,8i tuning
Posted: Thu Apr 03, 2008 11:45 am
by gigford
Nem újak a hefejek, de kb albinó fehér holló kategória két csőrrel, ezért kérik el az árárt...ja és licites, tehát lehet duplájára is felmegy az ára.
Re: 2,8i tuning
Posted: Thu Jan 28, 2010 9:38 pm
by Elvis
Jó rég volt már itt hozzászólás. Senki nem tuningol, vagy mi?
Nekem ugyan nem 2.8i van, hanem karbis. Túlvagyok a moci bejáratásán, és hát gondolkodom némi tuningon.
2 dolog motoszkál a fejemben.
Az egyik és olcsóbb verzió egy veztengely csere.
Burtonnál meg oldcarsnál is van pár db, de semmi leírás, hogy mennyi hasznot hozna vagy ilyesmi.
Ismeri valaki közületek ezeket a tengelyeket?van értelme?
A másik ami durvábnak tűnik a háromkarbis szívóteknő+karbik. Ez mondjuk kurva drága, de milyen teljesítményt hozhat?
Re: 2,8i tuning
Posted: Thu Jan 28, 2010 10:42 pm
by gigford
Elvis wrote:Jó rég volt már itt hozzászólás. Senki nem tuningol, vagy mi?
Nekem ugyan nem 2.8i van, hanem karbis. Túlvagyok a moci bejáratásán, és hát gondolkodom némi tuningon.
2 dolog motoszkál a fejemben.
Az egyik és olcsóbb verzió egy veztengely csere.
Burtonnál meg oldcarsnál is van pár db, de semmi leírás, hogy mennyi hasznot hozna vagy ilyesmi.
Ismeri valaki közületek ezeket a tengelyeket?van értelme?
A másik ami durvábnak tűnik a háromkarbis szívóteknő+karbik. Ez mondjuk kurva drága, de milyen teljesítményt hozhat?
Tengelyt csak szettben vegyél, rugókkal, új tőkékkel. Simán tengelyt berakni pénzkidobás.
3 karbis megoldást sem ajánlom, rámegy a gatyád is mire szerzel 3 fasza karbit plusz a szívosor hozzá...nameg mire összehangolod öket, tökönszúrod magad 3x...
Inkább alakítsd át a meglévő szívósort és rakj rá egy Holley vagy Edelbrock karbit.
Viszonylag olcson lehet venni ezeket és szarásig van hozzá fuvóka, tömítés, stb fillérekért.
A gond ezzel a 2.8 tuningal, meg úgy általában motortuning, hogyha valamit megváltoztatsz, utána kell menni a többi dologgal is.
Ha megvennél egy kevésbé fokolt tengelyt(szettben) kiadsz érte kb 80at, karbid fuvókázás után elbírja tegyük fel, akkor sem éri meg nagyon. Talán jobban fog menni egy kicsit, de nem annyival, amennyit vársz tőle.
Ha meg egy komolyabb tengelyt raknál be, azt már nem fogja bírni a karbi, a hengerfej és a szivosor sem.
Nagyszelepes, portolt hengerfejjel, fasza tengellyel, szivósor, nagykarbi el lehet érni a 200 ló körüli szintet, de ez kb fél milla alsóhangon...
Ha rám hallgatsz sosem kezdesz bele, bár én sem tettem volna...
Re: 2,8i tuning
Posted: Fri Jan 29, 2010 8:36 am
by Nitrobuster
Elvis wrote:Jó rég volt már itt hozzászólás. Senki nem tuningol, vagy mi?
Nekem ugyan nem 2.8i van, hanem karbis. Túlvagyok a moci bejáratásán, és hát gondolkodom némi tuningon.
2 dolog motoszkál a fejemben.
Az egyik és olcsóbb verzió egy veztengely csere.
Burtonnál meg oldcarsnál is van pár db, de semmi leírás, hogy mennyi hasznot hozna vagy ilyesmi.
Ismeri valaki közületek ezeket a tengelyeket?van értelme?
A másik ami durvábnak tűnik a háromkarbis szívóteknő+karbik. Ez mondjuk kurva drága, de milyen teljesítményt hozhat?
Rakd át az oldsból a motort!

Mit vacakolsz? Az 1000x olcsóbb mint ha a V6 tuningolnád.
Vagy gyere át soros moci mindíg van raktáron

Re: 2,8i tuning
Posted: Fri Jan 29, 2010 11:23 am
by Bogyo28
jól beszéltek előttem a srácok, én pl így mondanám:
ha elkezded faragni a mostani vasat, a jó teljesítmény elérése nem kevés pénz. itthon másolnak tengelyt viszonylag egyszerü pénzért Kaposváron asszem, de ez önmagában nem sokat fog érni, és ha csak ezt cseréled benne a tartosság sem garantált. a 3 karbis dolog olyan drága ha megveszed készen, hogy annyiért szinte uj motort is vehetnél, a megépítésére van példa, de szerintem a befektetett melót és pénzt a legkevésbé sem hozza vissza teljesítményben. egy kisebb Holey (Krisznek volt fenn olyan az essex-en) sokkal egyszerűbb és olcsobb. Gigford nem kevés pénzt beletolt a 2.8i-be, nem tudom mi lett a vége mind pénzileg mind teljesítményben, de biztos hogy nem a legegyszerübb módja a tuningnak. szerintem legegyszerübben teljesítményt növelni viszonylag olcson egy erösebbb de gyári megoldás beszerelése. egy sok százezerből szénné kihegyezett 2.8 200 ló körül lesz (a burtonék ehez stage 3 HF-t, tengelyt, dugót és hajtókart cserélnek). Ha veszel egy gyári V6 kozét, vagy egy 2.3 Lima turbót, esetleg egy 4.0 V6-t, az mind gyáriban tudják ezt a teljesítményt, tartósan, töredék árból. Vagy pl az angolok szeretik nagyon a 3.5 Rover V8-t, az sem túl bonyolult...
Re: 2,8i tuning
Posted: Fri Jan 29, 2010 12:55 pm
by Elvis
Köszi srácok, megnyugtattatok. Ennyit tényleg nem ér az egész.
Tök jól működik a motorom, nem is megy szarul.
http://www.youtube.com/user/mountvito#p ... akyTp800q4" onclick="window.open(this.href);return false;
Kár lenne elcseszni, meg beletolni fölösleges pénzt. Én úgyis inkább v8 párti vagyok.
Még az is egyszerűbb lenne, egy olyat beledobni.
Még egy karbicserét azért érdekesnek tartanék. Én is filóztam rajta.
A szívóteknőt átlehetne alakítani 4 torkúra, és egy amcsi karbit rá? Ti is erre gondoltok?