Page 20 of 22

Re: V4 motor

Posted: Wed Jan 30, 2008 11:26 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Érthetó a dolog. Nálam bent az utastérben van egy csati, ha azt széthúzom csak akkor van szikra ha teker az önindító, gondolom ennek is ahoz lehet köze.

az érdekes... bár láttunk már sok érdekes dolgok capriba kábelezve... :lol: :lol: :lol:
Ez gyári cucc benne, nem fabrik dolog.
gyári MK1 köteget még nem láttam, ezért nem tudok nyilatkozni hogy mi is ez, de akkor is érdekes...

Re: V4 motor

Posted: Wed Jan 30, 2008 11:33 pm
by szszaby
http://img0.tar.hu/szszaby/img/33546362.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: V4 motor

Posted: Thu Jan 31, 2008 10:33 pm
by Bogyo28
Na először is köszönet:

Capri-3-nal aki közel egy évig tárolta a tranyóimat, amíg én lakásfelujítottam, költöztem stb...

Krisznek aki segített lábra állítani most a tranyókat...

Kovinak, Lastinak és még jópár embernek akik tavaly is segítettek a tranyót bütykölni, főleg a zalelnöknek, akinek ezért nem készült a caprija...

És persze Sunyának, aki amellett hogy mindíg ott volt, ma is segített hazavinni kalászra a tűzoltót. Nélküle nem ment volna az tuti. A rakparton persze megszólalt a vízpumpa, ami addig csak szerényen csöpögött, elég éles hangon. Mormoltunk pár imát, ami be is jött, fullrapakolva, visító vízpumpával is simán ment 70-et a felüljáron a vas, egyszóval hazaért. Most már csak az apróbb javítások meg a papirmunka van hátra...

Ja és majdnem kihagytam Sünit, aki minden hülyeséget beszerzett a nem mai mocikhoz, és elviselte hogy negyedikre se tudtam eltalálni az ékszíj méretét...

Re: V4 motor

Posted: Thu Jan 31, 2008 10:36 pm
by Dozer
Remélem Süni mester az én vezérlésemmel is ilyen sikeresen megbirkózik

Re: V4 motor

Posted: Thu Jan 31, 2008 10:38 pm
by TÉCSÉ
Bogyo28 wrote:Na először is köszönet:

Capri-3-nal aki közel egy évig tárolta a tranyóimat, amíg én lakásfelujítottam, költöztem stb...

Krisznek aki segített lábra állítani most a tranyókat...

Kovinak, Lastinak és még jópár embernek akik tavaly is segítettek a tranyót bütykölni, főleg a zalelnöknek, akinek ezért nem készült a caprija...

És persze Sunyának, aki amellett hogy mindíg ott volt, ma is segített hazavinni kalászra a tűzoltót. Nélküle nem ment volna az tuti. A rakparton persze megszólalt a vízpumpa, ami addig csak szerényen csöpögött, elég éles hangon. Mormoltunk pár imát, ami be is jött, fullrapakolva, visító vízpumpával is simán ment 70-et a felüljáron a vas, egyszóval hazaért. Most már csak az apróbb javítások meg a papirmunka van hátra...

Ja és majdnem kihagytam Sünit, aki minden hülyeséget beszerzett a nem mai mocikhoz, és elviselte hogy negyedikre se tudtam eltalálni az ékszíj méretét...
:smt109 :smt109 :smt109

Re: V4 motor

Posted: Thu Jan 31, 2008 10:46 pm
by Bogyo28
Dozer wrote:Remélem Süni mester az én vezérlésemmel is ilyen sikeresen megbirkózik
az a lista is szépen alakul, csak sajnos ott az árak nem egyszerüek...én is érintett vagyok a témában...

Re: V4 motor

Posted: Fri Feb 01, 2008 1:26 pm
by Blant
Minden elismerésem! Gratula a vas(ak)hoz. Menniy is az annyi? Hány db? Mind menni fog?
Csak így tovább :ru: :twisted:

Re: V4 motor

Posted: Fri Feb 01, 2008 7:40 pm
by gigford
A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz :smt023

Re: V4 motor

Posted: Fri Feb 01, 2008 9:47 pm
by Bogyo28
Blant wrote:Minden elismerésem! Gratula a vas(ak)hoz. Menniy is az annyi? Hány db? Mind menni fog?
Csak így tovább :ru: :twisted:
Pontos darabszám:2

egy tűzótó-ótó és egy platós, de a plató az egyenlőre még párszáz km-el arrléb van mint a tranyó, de azon dolgozunk majd hogy egymásra találjanak. Mindkettő papirozása és talpraállítása a cél. Az egyik 9 személyes szervíz és bulibusz, a másik hosszított platós teherautó, a plató hossza akkora kell hogy majd legyen , hogy ráférjen egy autó...

Re: V4 motor

Posted: Fri Feb 01, 2008 9:53 pm
by Bogyo28
gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz :smt023

pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...

Re: V4 motor

Posted: Fri Feb 01, 2008 10:07 pm
by albicapri
Bogyo28 wrote:
gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz :smt023

pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...
de ha levagsz a labadbol,az is jo,nemde? :twisted:

Re: V4 motor

Posted: Fri Feb 01, 2008 11:28 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:
gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz :smt023

pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...
Ott más bibi van, én elfértem benne, pedig magasabb vagyok. :lol: :lol: :lol:

Re: V4 motor

Posted: Fri Feb 01, 2008 11:50 pm
by gigford
Bogyo28 wrote:
gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz :smt023

pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...
Annyira patkánynak nézett ki Szabi kertjében, rögtön megtetszett :)
Ha esetleg nem tudnád megszokni, szólj és megalkudunk :wink:

Re: V4 motor

Posted: Sun Feb 03, 2008 10:01 am
by Bogyo28
szszaby wrote:
Bogyo28 wrote:
gigford wrote:A piros annyira nem tetszik, de a masikat lattam eloben, az platoval nagyon brutal lesz :smt023

pedig élőben a piros egyenlőre még magasan vezet... de egyébként a platossal az a legnagyobb baj, hogy nem lehet tovább hátrébb huzni az ülést. én nem vagyok egy magas ember, de igy nem nagyon férek el a vezetőülésben, hatalmas a kormány, fenn vannak a pedálok, elég kényelmetlen. azt hiszem egy jóval magasabb ülés lesz a megoldás...
Ott más bibi van, én elfértem benne, pedig magasabb vagyok. :lol: :lol: :lol:
próbáltál menni vele, és kezelni a pedálokat? nekem egy 20 perc után már nagyon kényelmetlen volt. Az hogy csak benne ülsz és tekergeted a kormányt az nem hozza elö a dolgot, a kormány kifejezetten könnyü, és nagyon jól fordul az autó, de kb 15 perc után kezd kényelmetlen lenni az ülés, vagy hátrébb kellene vinni (amit ugye a fehérnél nem lehet, vagy feljebb ülni a székben... és Sunya is ezt mondta a pirosra, de ott egyszerübb hátrébb tolni az ülést, mert nincs az ülés mögött vége a fülkének...

Re: V4 motor

Posted: Sun Feb 03, 2008 4:48 pm
by szszaby
Annyit az tuti nem mentem vele, akkor én emiatt nem tapasztaltam.