Posted: Fri Sep 28, 2007 1:54 pm
Escorténál kb. 8cm-vel szélesebb!Tibi wrote:Valaki megtudná mondani, hogy milyen széles a capri hátsó híd? Üresen, minden nélkül.
köszi

Escorténál kb. 8cm-vel szélesebb!Tibi wrote:Valaki megtudná mondani, hogy milyen széles a capri hátsó híd? Üresen, minden nélkül.
köszi
Pici 2.8 wrote:Escorténál kb. 8cm-vel szélesebb!Tibi wrote:Valaki megtudná mondani, hogy milyen széles a capri hátsó híd? Üresen, minden nélkül.
köszi![]()
Miért nem méred meg a Tiedet? 8)Tibi wrote:Valaki megtudná mondani, hogy milyen széles a capri hátsó híd? Üresen, minden nélkül.
köszi
Mert az Miskolcon van és én meg nem. Egy darabig nem is leszek. Nem mintha olyan égetően sürgős lenne, de hátha pont tudja valaki.szszaby wrote:Miért nem méred meg a Tiedet? 8)Tibi wrote:Valaki megtudná mondani, hogy milyen széles a capri hátsó híd? Üresen, minden nélkül.
köszi
háááát! az még plussz 9cm! olyan van a capri alatt! 8)Tibi wrote:Pici 2.8 wrote:Escorténál kb. 8cm-vel szélesebb!Tibi wrote:Valaki megtudná mondani, hogy milyen széles a capri hátsó híd? Üresen, minden nélkül.
köszi![]()
köszi, megvagyok mentve. A kb '80-as mustangokétól miben különbözik :) ;)
De abból is van három fajta.Tibi wrote:Pici 2.8 wrote:Escorténál kb. 8cm-vel szélesebb!Tibi wrote:Valaki megtudná mondani, hogy milyen széles a capri hátsó híd? Üresen, minden nélkül.
köszi![]()
köszi, megvagyok mentve. A kb '80-as mustangokétól miben különbözik :) ;)
Ha a 8.8-as sperr-es hídra gondolsz, akkor annyiban különbözik hogy befele menő felnit kell rakni rá, a szélesítést még lehet meg is úszod. Ellenben a sok heggesztést nem. Viszont hülyén fog kinézni a kocsi hátul más felnivel.Tibi wrote:Pici 2.8 wrote:Escorténál kb. 8cm-vel szélesebb!Tibi wrote:Valaki megtudná mondani, hogy milyen széles a capri hátsó híd? Üresen, minden nélkül.
köszi![]()
köszi, megvagyok mentve. A kb '80-as mustangokétól miben különbözik :) ;)
Oké, de ez mért van? Valaki magyarázza el please!Pudva wrote:Érdekes de találó idézet:
"A sperr valójában egy kicsi, de nagyon erős manó, amely gázadásra mindig a kanyar belső íve felé tolja az autót. Ez eddig jól hangzik, de a manónak sajnos vannak rossz tulajdonságai is. Ha a sofőr meggondolja magát, és kanyar közben leugrik a gázról, a manó megsértődik, elengedi az autót, aminek következtében a farrész hirtelen kitör; ember legyen a talpán, aki ilyenkor meg tudja fogni a kocsit. "
Erre sajnos a hétvégén láttam egy csúnya példát, bár ott a manó picit máshogy dolgozott, de megsértődött nagyon! :(Blant wrote:Oké, de ez mért van? Valaki magyarázza el please!Pudva wrote:Érdekes de találó idézet:
"A sperr valójában egy kicsi, de nagyon erős manó, amely gázadásra mindig a kanyar belső íve felé tolja az autót. Ez eddig jól hangzik, de a manónak sajnos vannak rossz tulajdonságai is. Ha a sofőr meggondolja magát, és kanyar közben leugrik a gázról, a manó megsértődik, elengedi az autót, aminek következtében a farrész hirtelen kitör; ember legyen a talpán, aki ilyenkor meg tudja fogni a kocsit. "
Hát így a legegyszerűbb megállapítani.Tibi wrote:Szerintem ha megforgatod az egyik tengelyt és a másik oldali is ugyanúgy forok akkor sperr. Ha ellentétesen akkor nem az.