
sperr difik
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
sperr difik
Elég sokat volt már róla szó, azóta készült már ilyen kis hazánkban, mik a tapasztalatok vele? Vagy mindenki a polcon tartja? 

- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Beta balázs azt mondja, hogy a 2.3 motor meg a széles hátsó kerekek miatt kicsit kevés az erő a kocsijában a sperrhez, nem tudja a moci rendesen elforgatni a két kereket. Szoval a 8-as rajzolgatáshoz szerinte kevés a 2.3. Nekem csak tavasszal lesz bent a kocsiban a sperr, majd akkor tudok részleteket mondani, hogy a 2.8 karbi kis piszkálásokkal mire képes vele.
Ja meg ha érdekel valakit , van egy BMW sperr-em eladó, elméletileg bele lehet aplikálni a capriba.
Ja meg ha érdekel valakit , van egy BMW sperr-em eladó, elméletileg bele lehet aplikálni a capriba.
Last edited by Bogyo28 on Sat Mar 10, 2007 10:17 pm, edited 2 times in total.
Szia!bogyo28 wrote:Beta balázs azt mondja, hogy a 2.3 motor meg a széles hátsó kerekek miatt kicsit kevés az erő a kocsijában a sperrhez, nem tudja a moci rendesen elforgatni a két kereket. Szoval a 8-as rajzolgatáshoz szerinte kevés a 2.3. Nekem csak tavasszal lesz bent a kocsiban a sperr, majd akkor tudok részleteket mondani, hogy a 2.8 karbi kis piszkálásokkal mire képes vele.
Ja meg ha érdekel valakit , van egy BMW sperr-em eladó, elméletileg bele lehet aplikálni a capriba.
Ezek szerint benn van már neki.

úgy akartad mondani, hogy a 2.8 3db piszkált karbival mit fog tudni?:twisted:
Milyen bmw sperrt lehet beépíteni a Capri hídba? Mert nem láttam még működő példányt itthon, kivéve a bmw motoros, váltós, sperr-es kék Capri-t!
Neked mennyiből jött kis a sperr?

igen, a 3 karbis 2.8 a cél. én anno vettem egy bmw sperr difit. a belseje belefér a capri hidba, csak némi gépmunka kell hozzá, hogy a féltengely belecsusszon a helyére. én megvettem 100-ért a Balázsék által gyártatott spert, ennél olcsobban senki nem gyárt szerintem. a bmw átalakitás ennél olcsobb, de kell hozzá egy ráérö és hozzáértő esztergályos, ez nálam nem jött össze.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Én még csak megvettem, beépítve januárban lesz. Ami nekem megmaradt bmw sperr, az nem az ami az átépitett vasban van. kb ugyanakkora mint az itthon gyártott, csak a féltengelyméretek mások. ha érdekel, odaadom, hátha ki tudsz hozni belöle valamit. fizteni nem kell érte, csak ha esetleg beépül valahova, addig bárkinek odaadom ingyen, egyetlen feltétel hogy ne a garázsban álljon, hanem készüljön belöle valami.
Last edited by Bogyo28 on Sat Mar 10, 2007 10:15 pm, edited 1 time in total.
OK, akkor már ne ajánld másnak, én elhozom, illetve beszéljünk személyesen. A telefonszámodat elküldenéd a kravcsek@index.hu-ra? Köszi.
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
speer diffi
Haho emberek! időközben sikerült tapasztalatokat gyüjteni és némi plusz loerőt előcsalogatni a 2,3i ből. Gyertya csere,gyujtokábel csere, apro beállitások után egyszerre két kerékkel füstölök.
Amugy kanyarban nagyon stabil az autó és érezhetően jobb a gyorsulása.Nekem nagyon bevált, ajánlom mindenkinek! (Az új motorommal pedig nem lesz ellenfelem még a turbósok sem) 


- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact:
- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact:
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
speer diffi
Sziasztok! Nem titkolódzok,csak még ami nincs beépitve az csak valószinűsithető ,hogy jó lesz. A tervem: 3.0 cosworth K-jet befecskendezéssel,3x3 leömlővel,és hagyományos gyújtással. Paraméterek:scorpió 1600kg gyorsulása 8.3,capri 1100kg gyorsulása ? A motor gyári teljesitménye 207Le, átalakitásaim után kb.220-230Le körül lesz.